Social Media Marketing Tips & Tricks برای سال 2018

[ad_1]

همانطور که ما وارد یک فصل جدید در تقویم جدید سال, it's زمان شروع به فکر کردن در مورد موثر رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی برای کسب و کار کوچک شما. در سفارش و یا شما را به ماندن بگیرید پیش از رقابت it's ضروری است برای شما برای تنظیم استراتژی بازاریابی خود را به استفاده از حاکم روند و همیشه در حال تحول بازار برای کسب و کار های مختلف صنایع. کوچک کسب و کار پلت فرم اتحادش را تغییر بسیاری در چند سال گذشته و ماندن تا به تاریخ با این تغییرات می تواند یک چالش.

در زیر چند رسانه های اجتماعی, بازاریابی, راهنمایی برای نگه داشتن شما به آینده این رقابت ها در سال 2018 است.

  1. افزایش دید خود را – دلیل بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار بزرگ است چرا که بسیاری از مردم صرف زمان وجود دارد. شما می توانید't افزایش دید خود را کسب و کار آنلاین و شخصیت با یک صفحه خصوصی. در طول سال 2017, من تو را دیدم بسیاری از این و آن را من ابتدا به من سر یک بیت. I'm اما اشکالاتی به این می تواند صدمه دیده خود را با نام تجاری. اگر خود را بزرگترین نگرانی این است که ناخواسته دادن نظرات این کنترل می شود و با حذف بلوک را فشار دهید و با به روز رسانی تنظیمات خود را. هدف این است که به جای مخاطبان خود و ایجاد آگهی. مطمئن شوید که هر قطعه از استراتژی رسانه های اجتماعی خود در خدمت اهداف شما در تنظیم و افرادی که آن را ببینید. اصلاح خود و حضور در رسانه های اجتماعی. آن's حیاتی برای بقای نام تجاری خود را. افزایش دید خود را درایو ترافیک و دعوت نامزدی.
  2. تمرکز بر روی موبایل – بیشترین جستجوهای وب سایت و بازديد انجام شده از طریق تلفن همراه. متاسفانه اکثر کسب و کار هستند و در عین حال به راستی در آغوش تلفن همراه در استراتژی های بازاریابی خود را. آن را یک نقطه برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود و دارایی های دیجیتال برای کاربران تلفن همراه در این سال است. تلاش های خود را بهبود ROI از تمام کانال های دیجیتال خواهد شد و چشم انداز درایو به وب سایت شما افزایش ترافیک از موتورهای جستجو در درآمد حاصل. I'm نه تنها صحبت کردن در مورد طراحی و سرعت بارگذاری اما واقعا بهینه سازی تجربه کاربر را برای جستجو در سایت, تجارت, فرم ورود, کنترل و کلی قابلیت استفاده از تلفن همراه.
  3. ایجاد تعامل اولویت – شما نیاز به اجتماعی در رسانه های اجتماعی. آن's یک جعبه صابون برای شما را به توقف برای ایستادن در به اعلام یک بار در در حالی که. آن ساخته شده بود به طوری که افراد در سراسر جهان می تواند اتصال با یکدیگر. اندازه خود را “پیروان” در رسانه های اجتماعی مهم نیست اگر هیچ کس توجه. بزرگ موارد زیر را به شما احساس می کنید خوب است اما اگر هیچ پیام برای آنها به دنبال آن's بعید است که نام تجاری خود را بسیار تاثیر است. آنچه واقعا مهم است این است که تعامل. نامزدی است که آنچه را بدست آورده به شما سهام که تولید که منجر به فروش و با داشتن مشتریان وفادار است. شما همچنین باید آن را یک نقطه در این سال به اغلب خود را دوباره خریدار افراد برای اطمینان از پیام خود باقی می ماند تازه و مربوط به مخاطبان خود را. این سطح از تعامل است و چه جامد نام تجاری خود را.
  4. مطالب – برنامه ریزی تقویم خود را و استراتژی محتوا برای سال جاری باید در بالای خود را به انجام لیست. اگر شما پناهگاه't شروع کردم و در عین حال دیروز خواهد بود یک زمان خوب است. پرداخت تبلیغات در رسانه های اجتماعی بزرگ هستند. آنها خوب تولید منجر می شود. اما آن's به همان اندازه مهم است به یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک قابل اعتماد و scallable جریان ترافیک که تبدیل به مشتریان و مشتریان به طوری که کسب و کار آن شناور باقی می ماند, با و یا بدون آن. این تنها می تواند انجام شود با تولید محتوای بزرگ. تمام طول می کشد این است که برخی از آن طول می کشد برخی از تلاش تلاش چند تاکتیک های مختلف و سازگاری. اگر شما're مایل به سرمایه گذاری زمان, شما می توانید تمام قدرت پردازش خوبی قاچاق کسب و کار و وب سایت خود را بدون صرف یک فصل مبلغ در تبلیغات پرداخت می شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار و محتوای خالق آن's بخشی از کار خود را به ارائه قانع کننده اطلاعات به مشتریان خود را در مورد محصولات و خدمات خود را. محتوای فوتی و فوری, عناوین, پشت, لینک, بهینه سازی, SEO, فروش, مبارزات و بازاریابی پست الکترونیک بسیار عالی تولید شده و قابل اعتماد ترافیک و فروش مدتها قبل از این رسانه های اجتماعی پرداخت می شود تبلیغ بازی اختراع شد. آن را هنوز هم می کند.
  5. جریان ویدئو – ویدئو در زمان واقعی در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب با مصرف کنندگان است. بسیاری از رسانه های اجتماعی پلت فرم غول تمام سرمایه گذاری پول بیشتر به بهبود جریان ویدئو قابلیت ها و با همین دلیل خوب. این ارائه می دهد فرصت های جدید برای بازاریابی محتوا و همچنین تعامل مشتری. آن است که یک فرمت است که به دست آورده حرکت جدی در 12 ماه گذشته است و آینده از نام تجاری است. آن's یک ایده عالی برای اضافه کردن آن را به کسب و کار خود و استراتژی بازاریابی این سال است.

به طور کلی در بیشتر خاص و استراتژیک شما می توانید خود را با رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی موثر تر شما'll be در اجرای آن است. این که آیا آن's, Twitter, Facebook, Pinterest یا Instagram وجود دارد's بسیار شما می توانید انجام دهید در راه بازاریابی و ایجاد فرصت های جدید برای خودتان در حالی که اضافه کردن مقدار زیادی به شما و مشتریان شما و مشتریان و خوانندگان. Don't خود را رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی بنابراین رفیع و گسترده است که آن را's دست نیافتنی. تعادل کلیدی است. همیشه نگه داشتن مشتریان و مخاطبان خود در ذهن. خوب هدف کسب و کار را هدایت اقدامات خود را, اما آن را نیز می تواند یک اندازه گیری است که توسط شما تعیین اینکه آیا شما're موفقیت و یا شکست.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *