SEO غرور معیارهای به هدایت روشنی از (و آن معیارهای آهنگ به جای)

[ad_1]

خوب کسب و کار درک ارزش جمع آوری اطلاعات.

اطلاعات بیشتر را فراهم می کند بینش ارزشمند و نشان می دهد پنهان فرصت های کسب و کار شما ممکن است در غیر این صورت نادیده گرفته شده است. با نگاه به معیارهای کلیدی شما می توانید ارزیابی اینکه آیا برای ادامه و یا توقف یک کمپین در دسترس نباشد. واقعیت این است که همه اطلاعات مفید است.

در واقع انواع خاصی از داده ها را می توان کاملا معکوس با دادن غلط برداشت. برای مثال یک کمپین تبلیغاتی جدید ممکن است در نتیجه یک تن از ترافیک جدید به سایت خود ، اما تجزیه و تحلیل بیشتر ممکن است نشان می دهد که کمپین تولید نتایج کمی. آنچه در پایان اتفاق می افتد این است که توجه منحرف و دور از معیارهای که در واقع مهم است.

تمرکز صرفا بر روی این معیارها نه تنها کوته بلکه خطرناک است. این است که اساسا چه غرور معیارهای هستند-آنها نگاه خوب بر روی کاغذ اما حمل بسیار کم ارزش است.

چه غرور معیارهای ؟

شما می دانید احساس.

شما راه اندازی یک کمپین جدید و دیده بان در رضایت به عنوان ترافیک ارقام سنبله.

پس شما تصمیم به سرمایه گذاری و حتی بیشتر به مبارزات انتخاباتی. ترافیک همچنان به افزایش, اما زمانی که شما شروع به حفاری عمیق تر به تجزیه و تحلیل ترافیک شما متوجه است که آن زمان هیچ تاثیری بر درآمد است. بنابراین آنچه که شما ممکن است در نهایت با داده است که به نظر می رسد مانند زیر:

آن را در نهایت پایین می آید به یک چیز: این متریک کمک به شما را بهتر تصمیم گیری در بازاریابی? برای مثال با مقایسه تبدیل از منابع مختلف ترافیک شما قادر به شناسایی آن تولید بهتر بازگشت. شما سپس می توانید با استفاده از این اطلاعات زمانی که تصمیم گیری که در آن به تخصیص منابع خود را.

اگر شما نمی توانید صادقانه پاسخ این سوال پس از آن چه شما یک غرور متریک.

کارآفرین اریک ریس و نویسنده Lean Startup یکی از اولین سکه در این مدت است. در اینجا چیزی است که او می گوید در مورد غرور معیارهای:

“تنها معیارهای که کارآفرینان باید سرمایه گذاری انرژی در جمع کسانی هستند که کمک به آنها در تصمیم گیری. متاسفانه اکثر اطلاعات موجود در خارج از قفسه-تجزیه و تحلیل بسته های آنچه که من اسمش غرور معیارهای. آنها ممکن است به شما احساس خوب است, اما آنها ارائه نمی دهد راهنمایی روشن برای چه باید بکنید.”

آن را آسان به بلند شدن در آمار و ارقام مانند بازدید از صفحه. اگر شما متوجه افزایش ترافیک شما ممکن است فرض کنیم که یک کمپین موفق است. اما این نوع از معیارهای در نهایت شما منحرف کردن اذهان از تصویر بزرگتر.

در اینجا ما نگاهی به برخی از شایع تر SEO غرور معیارهای به هدایت روشنی از آنچه به مسیر به جای آن.

1. بازدید

بازدید شایع ترین متریک تا کنون.

در واقع این یکی از اولین چیزهایی که مدیران سایت دیدن حق خود را از Google Analytics dashboard. اما به عنوان ما را دیده اند در این متریک ایجاد توهم یک کمپین موفق. افزایش ترافیک به نظر می رسد بزرگ, اما نه همه بازدید کنندگان با هم برابر هستند و ترافیک همیشه نیست بستگی به افزایش درآمد.

منبع ترافیک یکی دیگر از توجه مهم است.

یک مطالعه توسط نرم افزار تجارت توسعه دهنده ATG یافت می شود که موتورهای جستجو ترجیح داده روش پیدا کردن محصولات جدید است. در مقابل یک درصد از پاسخ دهندگان نشان داد که آنها کشف محصولات جدید در شبکه های اجتماعی.

این به این دلیل است که جستجو تمایل به تبدیل بهتر از کانال های دیگر. موتور جستجو و کاربران به طور فعال در حال جستجو برای یک محصول و یا خدمات است. این مقایسه به یک فرد است که به سادگی کاربران خود را در Facebook feed و یا تعامل با دوستان خود. دومی کمتر احتمال دارد برای تبدیل.

ترافیک چهره به تنهایی نمی نشان می دهد تصویر کامل. بهتر است برای اندازه گیری چگونه آن بازدید ترجمه از نظر فروش و مشترکین جدید.

همان نیز برای پرداخت ترافیک کانال های مانند AdWords. به جای صرفا به دنبال در ترافیک آمار و ارقام نگاه کنید که چگونه کسانی که بازدید کنندگان در حال تعامل در صفحات خود. ما AdWords راهنمای برای یک نگاه دقیق در چرا نرخ تبدیل مسائل.

2. رسانه های اجتماعی و سهام

استفاده از رسانه های اجتماعی دیده می شود رشد انفجاری بیش از دهه گذشته است. محبوب ترین شبکه تا کنون با توجه به داده ها از مرکز تحقیقات پیو توسط Facebook با بیش از یک میلیارد کاربر فعال:

بسیاری از کسب و کار دیده می شود پس از شروع به پریدن کرد در اجتماعی ارابه موسیقی. اما غرور معیارهای مانند دوست دارد و رسانهها اغلب استفاده می شود برای اندازه گیری موفقیت مطالب جدید.

درست مثل چگونه ترافیک لزوما نشان دادن عملکرد یک کمپین جدید همان درست است برای اجتماعی سهام. دوست دارد و رسانهها به سادگی نمی تواند به شما بگویم که چگونه تعامل کاربران و یا احساس می کنید در مورد نام تجاری خود را. در واقع یک پست وبلاگ می تواند یک هزار سهام اما هنوز هم در تولید کمی از نظر تبدیل در حالی که یک پست وبلاگ تنها با چند سهام می تواند در نهایت wildly موفق.

بیشتر سهام اجتماعی همیشه مرتبط با بالاتر نامزدی و یا تبدیل. و تمرکز تنها بر روی این معیارهای منحرف از تصویر بزرگتر.

به سادگی نمی چیس بیشتر دوست دارد و رسانهها برای مطالب خود را. به جای دنبال کردن بیشتر معیارهای عملی است که به شما بگویم که چگونه نوشته های خود را در رسانه های اجتماعی در حال انجام است. این ممکن است شامل نظرات بازدیدکننده داشته است به سایت تبدیل و ثبت نام جدید.

حفر به این ارقام می تواند کمک به شما را بهتر ارزیابی اثربخشی رسانه های اجتماعی خود تلاش کنند.

3. رسانه های اجتماعی پیروان

داشتن حداقل یک Facebook یا Twitter profile است که باید امروز به طور فزاینده ای به جهان متصل. این سیستم عامل اجازه می دهد تا شما را به تعامل با مخاطبان خود و رشد خود را در زیر. به سادگی با تمرکز بر تعدادی از پیروان است که کانال های خود را باید هر چند می تواند و نه گمراه کننده.

بیایید می گویند شما Facebook صفحه: هزاران نفر از پیروان.

آن را قطعا موثر متریک. اما این تعداد به خودی خود است و نه بی معنی می کند و رنگ تصویر کامل.

چگونه بسیاری از کسانی که پیروان هستند و در واقع بازدید از صفحه خود را? چگونه بسیاری از آنها از طریق کلیک کردن به سایت خود را خرید ؟ چگونه بسیاری از در حال تعامل خود را با پست ؟ اینها معیارهای که شما باید ردیابی است.

داشتن هزاران Facebook پیروان لزوما به این معنا نیست که پست های خود را به آنها برسد. در واقع با توجه به تجزیه و تحلیل اجتماعی@Oglivy آلی برای رسیدن به میانگین Facebook صفحه دیده است کاهش قابل توجهی در طول چند سال گذشته و می تواند به عنوان کم به عنوان 2% برای صفحات بزرگتر.

داده ها نشان می دهد که حتی با زیر تنها درصد بسیار کمی از آنها قرار است به پست های خود را که ترجمه را به کمتر از فعل و انفعالات در کانال خود را.

به جای تمرکز به شدت بر تعداد پیروان یک رویکرد بهتر این است که نگاهی به معیارهای مانند خرید و ایمیل ثبت نام. که راه شما می توانید بهتر ارزیابی چقدر تاثیر رسانه های اجتماعی خود را کانال واقعا در کسب و کار شما.

4. کلید واژه رتبه بندی

یکی دیگر از غرور متریک است که همه بیش از حد معمول است کلید واژه رتبه بندی.

رتبه بندی قطعا مهم است. پس از همه, دید برای نخست کلمات کلیدی به معنی رسیدن به چشم انداز جدید درست زمانی که آنها آماده هستند برای خرید. اما به سادگی قضاوت در مورد اثربخشی مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها با این متریک به تنهایی است و نه کوته بینانه است.

به همین سادگی است چرا که رتبه بندی همیشه مرتبط با ترافیک بیشتر و یا فروش.

شما می توانید رتبه بندی شماره یک تن از کلمات کلیدی اما این رتبه بندی ممکن است لزوما ترجمه برای درآمد بیشتر. آنچه مهم است سپس قصد پشت یک جستجو و چه کسانی که بازدیدکنندگان در صفحات خود انجام دهید.

این سوال را به خودتان بپرسید به ارزش بیشتر از کلمات کلیدی شما در حال ردیابی:

چگونه بسیاری از تبدیل (به عنوان مثال خرید و فروش, ثبت نام, و غیره.) این کلمه کلیدی تولید?

چه مقدار به طور متوسط از مشتریان است که از کلمات کلیدی خاص?

وجود دارد به اندازه کافی ترافیک هدفمند به رتبه بندی برای این کلمه ارزشمند است ؟

رتبه بندی هنوز هم خوب متریک برای ارزیابی مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها اما آنها نباید تمرکز اولیه. تلاش های خود را بهتر خواهد بود صرف شده توسط ردیابی ارزش است که برخی از کلمات کلیدی در حال ارائه به خط پایین خود را.

5. تعداد بک لینک

Backlink مقدار یکی دیگر از غرور متریک است که در واقع می تواند مضر به مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها شما.

لینک هنوز انجام یک معامله خوب از وزن از نظر رتبه بندی به عنوان آنها باقی می ماند یکی از عوامل اصلی است که با استفاده از گوگل برای ارزیابی قدرت. آنچه مهم است ارتباط از لینک. یک لینک از یک صنعت مربوط به سایت حمل کنون وزن از یک لینک از سایت spammy منبع. با اشاره دامین عامل مهم دیگری است.

یک تجزیه و تحلیل از Backlinko در بر داشت یک همبستگی قوی بین منحصر به فرد مراجعه کننده دامنه و رتبه بندی موتور جستجو.

کسانی که در موقعیت های بالا لینک بود از متنوع تر منابع.

پیوند ساختمان هنوز هم به وضوح مسائل مربوط به رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابتی. اما backlink مقدار خطرناک است متریک برای اندازه گیری. اگر شما تمرکز صرفا بر روی افزایش تعداد لینک به صفحات شما در سایت می تواند ضربه توسط رتبه بندی مجازات با تشکر از به روز رسانی پاندا.

یک رویکرد بهتر و سپس به فکر می کنم در مورد ارزش که برخی از لینک ها به ارمغان بیاورد. برای مثال اگر شما با استفاده از ارسال مهمان برای ساخت لینک به صفحات خود معیارهای شما واقعا باید پیگیری ارزشی است که این لینک ها در حال ارائه به سایت خود (به عنوان مثال خرید و فروش, ثبت نام, و غیره.). لینک که منجر به خط پایین خود هستند و آنهایی که شما باید با تمرکز بیشتر بر روی.

نتيجه گيری

همه اطلاعات ارزشمند است.

برخی از معیارهای مانند آنهایی که شرح داده شده در اینجا آشکار نیست تصویر بزرگتر. شاهد افزایش در ترافیک ممکن است شما را منجر به نتیجه گیری خاص کمپین یک موفقیت بود. اما حفر عمیق تر به تجزیه و تحلیل ممکن است آشکار فقیر تبدیل از که منبع ترافیک. هدایت و روشنی از غرور و معیارهای خود را به نوبه خود با توجه به معیارهای عملی که بر خط پایین خود را مانند تبدیل, ثبت نام جدید و تعامل کاربر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *