MLM روابط – کلید موفقیت بازاریابی شبکه

[ad_1]

یکی از مهم ترین جنبه های من را کشف کرده اند به بازاریابی شبکه ای است که اهمیت ساختمان موفق MLM روابط است. به درک چشم انداز خود را (به عنوان مثال انگیزه های خود و نقاط قوت و ضعف) است که به یک جای پای قوی در MLM نردبان موفقیت با آنها.

از زمان های قدیم انسان ها به دنبال توضیح رفتار آمریكا شخصیت به نوع متمایز. در طول سال های متعدد نامگذاری طرح پیشنهاد شده است برای آنچه که در حال حاضر پذیرفته شده به عنوان چهار طبایع.

معادل برای 4 نوع شخصیت

  • بقراط (370 قبل از میلاد): بد خلق و خوش بینانه, بلغمی مزاج سودا
  • افلاطون (340 سال قبل از میلاد): نگهبان صنعتگر, فیلسوف دانشمند
  • Kretschner (1920): افسرده Hypomanic, بیهوشی Hyperasthetic
  • Sprangler (1930): مذهبی زیبایی نظری اقتصادی
  • فروم (1947): احتکار, بهره برداری از, پذیرای, بازاریابی,
  • روانی-Geometrics (1978): مثلث پیچ یا تاب خوردن, دایره, مربع,
  • DESA: غالب رسا جامد تحلیلی
  • منجر آزمون: رهبر Expressor اعتماد تحلیلگر
  • ARRAY (Knaupp): تولید, اتصال, وضعیت, موجود, هماهنگی
  • PSI: کنترل پروموتر حامی تحلیلگر
  • گری اسمالی: شیر, سمور, Golden Retriever, مهبل
  • شخصیت های کتاب مقدس: پل, پیتر, ابراهیم, موسی
  • کودکان's ادبیات: خرگوش, Tigger, Pooh, Eeyore
  • Charlie Brown شخصیت: لوسی پویان, Charlie Brown لینوس

اینها فقط چند نمونه … لیست در می رود. برخی از این شرایط پیچیده هستند و به طور کامل درک معنای خود را نیاز به بررسی بیشتر از طریق فرهنگ لغت. اگر چه من باید اعتراف “وینی پیف” مراجع هستند و نه جذاب. اما ساده تر, جامع تر روش درک چگونه به مربوط به چشم انداز MLM و موفقیت در یادگیری به مربی آنها را در شبکه بازاریابی کسب و کار. آن's یک روش تمرین پروفایل شخصیت بدون خطر به عنوان سیاسی نادرست.

رنگ توسط اعداد – زرد و آبی و سبز و قرمز

رنگ فتنه من. آنها بصری و آسان به درک. داشتن همیشه هنری تمایل و بصری تحریک, این اولین و مهم ترین منبع من تصادفا در سراسر زمانی که من شروع ساختمان خود من صفحه اصلی مبتنی بر کسب و کار و در جستجوی راه هایی برای توسعه موفقیت MLM روابط – یک راه ساده تر برای تعیین که من در برخورد با . این بدون شک یکی از ابزارهای مفید ترین من پیدا کرده اند در تلاش برای رسیدن به موفقیت با کسب و کار بازاریابی شبکه.

بصری ورزش در شخصیت پروفایل

قرعه کشی یک خط از وسط یک تکه کاغذ به صورت عمودی از بالا به پایین. در حال حاضر قرعه کشی یک خط به صورت افقی از وسط از چپ به راست. در بالای خط عمودی نوشتن کلمه “باز” و در پایین نوشتن “خود موجود است.” در حال حاضر در سمت چپ مرکز کاغذ نوشتن “غیر مستقیم” و در سمت راست قرار داده و “مستقیم است.” در بالا سمت چپ مربع نوشتن “زرد – 35%” و در سمت راست بالا به فضا با قرار دادن “آبی 15 درصد است.” در پایین سمت چپ مربع نوشتن “سبز – 35%” و در پایین سمت راست قرار داده و “قرمز – 15 درصد است.” وجود دارد شما آن را دارند … یک spherically به چالش کشیده رنگ چرخ!

زرد شخصیت (Pooh)

زرد و شخصیت ها باز و در عین حال غیر مستقیم با احساسات خود را تا 35 درصد از جمعیت. آنها قابل اعتماد و بزرگ شنوندگان استثنایی بازیکنان تیم هستند و حمایت و پرورش. آنها بهترین در استفاده از هر دو طرف مغز خود را. کلمات کلیدی برای استفاده از زمانی که در برقراری ارتباط با زرد “تیم” “با هم”, “رابطه” و “خانواده”. آنها بسیار باز با احساسات خود را اما هنگامی که شما آنها را یک سوال بپرسید آنها به't داوطلب هر گونه اطلاعات بیشتر از مورد نیاز است. آنها لذت بردن از زندگی و نفرت بازور مردم و یا هر نوع از تقابل است.

نقاط ضعف خود هستند که آنها را بیش از حد حساس همه چیز را شخصا تمایل به پیروان و نه هدف گرا. اگر شما وقت خود را و ایجاد یک رابطه قوی با آنها را آموزش آنها و کمک به آنها را به شما'll قابل توجه و بسیار وفادار عضو تیم است که “به خوبی با دیگران است.”

آبی شخصیت (Tigger)

بلوز و شخصیت ها باز و مستقیم با احساسات خود را تا 15 درصد از جمعیت. اگر چه آنها را تشکیل می دهند و درصد کمتری از جمعیت وجود دارد بسیاری از بلوز کشیده شده به بازاریابی شبکه ای به دلیل آنها بسیار سرگرم کننده دوست, انرژی بالا بسیار افراد خلاق. هنگامی که شما از آنها بخواهید یک سوال آنها خواهد رفت و در دادن به شما اطلاعات بیشتر از شما مورد نیاز است و در این روند احتمالا فراموش کردن آنچه سوال این بود که برای شروع با.

نقاط ضعف خود هستند که آنها تمایل به صحبت کردن بیش از حد هستند و سازمان نیافته و فقیر هستند با دنبال کردن (یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید برای یک آبی است که به آموزش آنها برای استفاده از پاسخگوی خودکار). اما اگر شما می توانید آنها را به تمرکز و به دنبال یک سیستم برای موفقیت شما باید یکی از سخت ترین کار و مدبر اعضای تیم شما می تواند برای بپرسید.

سبز شخصیت (Eyore)

سبز شخصیت را تا 35 درصد از جمعیت. آنها غیر مستقیم خود شامل و بسیار عملی و منطقی است. آنها تکیه بر تایید آمار و ارقام قبل از هر گونه تصمیم گیری را می توان ساخته شده و یا هر عمل را می توان گرفته شده است. آنها بسیار سازمان یافته و بسیار خوب برنامه ریزان و همیشه دقیق و مداوم و بزرگ بر روی دنبال کنید از طریق.

آنها ممکن است, اما گاهی اوقات به عنوان افسرده و تنهایی. آنها تمایل به بیش تحلیلی و سخت به لطفا آنها را آهسته به شروع هر پروژه تا آنها تمام اطلاعات مورد نیاز و از آن شده است رسم و تحليل جدا و طلبه به رضایت خود را. آنها نفرت بازور فروش مردم و نیاز به اجازه فروش خود را در کسب و کار MLM شما فرصت. پس از آنها تخصص خود و توجه به جزئیات آنها را ارزشمند اعضای خود را در بازاریابی شبکه ای تیم.

قرمز شخصیت (خرگوش)

رنگ قرمز شخصیت را تا 15 درصد از جمعیت و بسیار با لينک مستقيم, کاملا خودکفا و نمی خواهد به شما اجازه دیدن نقاط ضعف خود را. آنها بسیار متمرکز هستند بسیار شدید و دوست دارید برای دریافت مستقیما به نقطه. آنها باید در شارژ در تمام زمانها و کاملا با انگیزه پول و موفقیت است.

دوست نداشتن آنها تامل و هیچ وقت برای گپی در مورد خانواده و یا روابط. هنگامی که صحبت کردن به یک قرمز مهم است که به سکته مغزی نفس خود را نشان می دهد احترام به آنها و اجازه دهید آنها را باور آنها در مجموع کنترل گفتگو را در تمام زمانها. اگر چه آنها بسیار هدف گرا هستند و خو سلطه گر بی تاب و سازمان ملل متحد اموختنی.

چگونه این همه رنگ-برنامه نویسی مربوط به زندگی مردم است.

اگر شما روانشناس زرد خود روزنامه نگار است و آبی حسابدار خود را به رنگ سبز است و خود را وکیل قرمز است شما را به دست آورد کاملا متعادل طیف رنگ و باید قادر به پیدا کردن گلدان از طلا در پایان رنگین کمان. متاسفانه زندگی این است که ساده نیست.

چگونه این همه رنگ-برنامه نویسی مربوط به شما و کسب و کار MLM?

به عنوان مثال: که در درجه اول “آبی” من فرصت کسب و کار از خانه تا به حال به سرگرم کننده در حالی که من “زرد” گرایش های حل و فصل شد که تلاش های من باید مفید به دیگران است. عملی “سبز” در من خواستار آگاهی از مهارت ها و ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت و طولانی بیت از “Red” خواستار آن است که کل شرکت بود فوق العاده سود آور و که شکست یک گزینه نیست.

بسیاری از ما کنجکاو رنگین کمان ترکیبی از همه این شخصیت اصلی رنگ. من 40 درصد آبی و 30% زرد, 20% سبز و 10% قرمز است. اما مهم ترین چیز این است که من اولیه رنگ “آبی رنگ است.”

I've آموخته به درک شخصیت خود من و به همین دلیل من مربوط به مردم به عنوان من. اما مهمتر از همه من را کشف کرده اند که با موفقیت در حال اجرا من MLM کسب و کار است't درباره من – it's مورد آنها! من آموخته اند به گوش من می توانم در حال حاضر با موفقیت مربوط به چشم انداز من واقعا از شنیدن و درک آنچه آنها می گویند.

همه یک چشم انداز واقعا می خواهد به دانستن این است که “آیا می توانم آنها این” و “چگونه می توانم به آنها کمک کند.” در حال حاضر من فکری و روانی “ابزار” برای جذب کار سخت خود انگیزه جاه طلب مردم را به هر سطح از کسب و کار من. از آنجا که این کسب و کار است که در مورد مردم و ساختمان های موفق بازاریابی شبکه ای, روابط, آنچه دانش احتمالا می تواند بیشتر با ارزش است ؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *