Mi16 سه تا موتور داره

با توجه به قدرت موتور یالای 200 اسبی استفاده از کولر تاثیری برروی قابلیتهای موتوریتون نمیگذاره. لطفاً توجه داشته باشید که موتور به 2 صورت فابریک یا تقویت شده قابل ارائه است. و کار دیگه ای که میشه کرد اینه که موتور فابریک تیپ 5 رو بگیری بذاری رو ماشین. حالا اینکه این شرایط چقدر بوست تحمل میکنه رو نمیدونم و فقط میدونم قطعا از حالت فابریک بیشتره و سوال بعدی ای که هست اینه که این کار میتونه موتور مقاوم تری نسبت به موتور کامل زانتیا به صورت فابریک رو ایجاد کنه ؟ کلا هر اتفاقی میخواد بیوفته با علائم بیوفته درست مثل حالت فابریک ماشین که من چه تو شهر چه جاده اصلا نگران این نیستم که یه چیزیش بشه نگهم داره یا خرج بالا رو دستم بذاره. 5- یه شرکت هست توی شیراز که اصلا و ابدا امکان دسترسی بهش رو ندارم که میگه قطعات مهم موتور با قطعه ی فورج عوض میشه(سفارش میدن) مثل رینگ و پیستون و شاتون و میل لنگ و سوپاپ و بوش پیستون هم همینطور نوع مقاوم تر استفاده میشه به همراه واشر سرسیلندر و.. 1-2 میشه روهمین موتور بدون تعویض چیزی توربو رو بست و رو بوست پایین استفاده روزمره کرد تا هر قطعه ای خراب شد با نمونه با کیفیت ترش عوض شه.

اگرم تعویض موتورت 100% هست که دیگه درنگ نکن فورا دنبالشو بگیر تا همین چندتا دونه موتوری هم که مونده فروخته نشده یکیشو بخری وگرنه ممکنه دیگه موتور تا 1-2 سالی به تاریخ بپیونده. 205 T16 یک هاچبک خانوادگی معمولی نبود، این خودروی موتور وسط مجهز به توربوچارجر و سیستم چهار چرخ متحرک بود ولی با این وجود تا حدی به مدل خیابانی 205 شباهت داشت. نمونه رالی 405 که شباهت چندانی به نمونه خیابانی نداشت و در حقیقت تنها چراغهای جلو و عقب آن با نمونه خیابانی مشترک بود و ظاهر آن برپایه نمونه خیابانی از نو و به صورت کوپه طراحی شده بود، T16 GR نام داشت. موتور بدی نیست ولی در زمان خودش عالی بود ولی العا من باشم توجیهی واسم نداره چون حقیقت مصرف واسم مهمه . لانچ کردن با Mi16 از حالت سکون ممکن است کمی مشکل ساز باشد چون این خودرو به آسانی دچار هرزگردی می شود. همه اینارو که تغییر بدی میمونه ecu و سیم کشی که هزینه تغییر اون به همراه موتور در کمترین حالت 7 تومن(حالا چرا این همه هزینه برا موتور فابریک، خوب یه mi16 ببندی که بهتره) بر فرض که ecu و سیم کشی رو تغییر ندی، اگر ماشین روشن بشه خیلی بد کار میکنه و اصلا نمیتونی باهاش حرکت کنی چون هم حجم تغییر کرده و هم تایم جرقه و پاشش برای شتاب گیری.

برای نصب موتور بهتره رو mi یا موتورهای دیگه پژو مثل gti فکر موتور mi16 پژو 405 کنی. در کل خوشم میاد یه ادم باسوادی مثل شما و با اطلاعاتی بیاد نظر بده. و با تمام کارهای برقی و نرم افزاری دیگش حدود 8 تومن هزینه برمیداره و این کارو یه کار اصولی میدونن که مساله ای بعدا درست نمیکنه. 5: تخمین هزینه چقدره و موتور فابریکشو چند میشه فروخت ؟ همینجوریش موتورو بندازی شتاب ماشینت خیلی خوب میشه. اینا خیلی مهمه طبیعتا. کارکرد خیلی بالا هم نداشته ؟ با این کارها 10 تا 15درصد راندمان موتور را با افزایش مصرف سوخت بالا میبرید، همچنین میتوانید با نصب فیلتر هوای اسپرت K&N، مقدار کمی به راندمان بیفزایید. موتور ماشین خودتم میتونی تا 1.5 ردش کنی به احتمال زیاد. 3/5/1388 تقویت موتور پراید از همین حالا بگویم که تقویت پراید فقط حرام کردن … شاید دیده باشید اتومبیل های صفر کیلومتر که تازه از کمپانی خارج شده اند دارای محدودیت سرعت میباشند که این محدودیت معمولاً روی 170 الی 180 کیلومتر بر ساعت است ، یعنی شما نمیتوانید با این خودرو بیش از این سرعت را تجربه کنید ، تمامی این محدودیت ها با ریمپ کردن ای سی یو رفع خواهد شد.

این موتور 1800 سی سی 16 سوپاپ تو نمایندگی ها و بازار به چه اسمی میشناسن همون xu714 یا اسم بازاری و خاصی هم داره؟ در سال 1372 Facelift پژو 405 همزمان با بازار جهانی در کشور ما نیز صورت گرفت و از سال 1372 به بعد 405 اطاق جدید با موتور 1600 و در سال 1374 با موتور 1905 سی سی (که اشتباها 2000 نامیده می شود) و گیربکس اتوماتیک عرضه شد.از سال 1375 به بعد پژو 405 با موتور 1905cc و گیربکس دستی و از سال 1381 به بعد با موتوری به حجم 1761cc که از لحاظ قدرت تقریبا با موتور قبلی یکسان بوده ولی از کاهش مصر ف قابل توجهی برخوردار است عرضه گردید. در کشور ما واردات و تولید پژو 405 از سال 1370 آغاز گردید. تعویض به موقع روغن موتور و نگهداری صحیح از موتور خودرو تا حد زیادی میتواند از … 1- نصب توربو روی همین موتور بدون دستکاری و تنظیم توربو روی بوست 4 و نهایتا 5 یا اصلا همون چهار فقط نمیدونم تا چه حد اطمینان پذیره و چند اسب خروجی میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *