Kickstarter در مقابل Indiegogo: کدام یک را انتخاب می کنید ؟

[ad_1]

Kickstarter

بنابراین شانس هستند شما در مورد شنیده ام Kickstarter. شما احتمالا باید یک دسته بسیار خوب در پایه جوانب مثبت و منفی از این پلت فرم به عنوان به خوبی, اما در منافع کامل اجازه پوشش ما پایگاه و شروع در آغاز.

امروز crowdfunding است که عمدتا مترادف با Kickstarter. این بزرگترین پلت فرم crowdfunding وجود دارد. همچنین یک دسته از معیارهای خوشحال هستند که به خواندن آن در میاد: کمپین Kickstarter در حال حاضر بیش US$2bln. این میزبانی 95,000 موفق پروژه ها در مجموع از 9.7 میلیون حامیان – که یک سوم حمایت از کمپین های متعدد است. بیش از 100 (132 در واقع) را شکسته اند US$1 میلیون مارک. بیشتر 2355 مبارزات انتخاباتی مطرح کرده اند بیش US$100k. نیاز من به در ؟

این crowdfunding جالوت دارای 15 کمپین دسته. فیلم و ویدئو, موسیقی و نشر دسته بندی ها محبوب ترین (شما پیدا کردن اکثر کمپین های ثبت نام در یکی از این) اما آن بازی ها, تکنولوژی و طراحی دسته ها که واقعا تحریک حامیان. این سه ترین بودجه گروه در سایت (به عنوان یک توجه داشته باشید سمت چهار شنبه بعد از ظهر زمانی است که اکثر حامیان قرار دادن دست خود را در جیب خود).

هنوز تحت تاثیر قرار? شما ممکن است یک کمی کمتر بنابراین هنگامی که شما یاد بگیرند که تمام کسانی که چشمگیر آمار تنها برای حساب 36.69 درصد از Kickstarter شدند. بقیه (بیش از 60%) موفق به رسیدن به اهداف خود.

اما نمی تواند دلسرد Kickstarter هنوز چند aces تا آستین خود را. با یک اعتبار برای راه اندازی whacky نوآورانه و پایین سمت راست شگفت انگیزی ایده های Kickstarter می شود کمی منصفانه پوشش از رسانه ها و وبلاگ نویسان است. یکی از خوبی قرار داده شده مقاله می تواند برنده شدن شما در یک محل که در بالای 37 درصد.

Indiegogo

در ابتدا به طور انحصاری در فیلم های مستقل (از این رو نام) Indiegogo آغاز پذیرش پروژه از هر دسته یک سال پس از راه اندازی آن. به منظور ارائه فرصت های بیشتر برای حامیان از Kickstarter Indiegogo است که معمولا به عنوان یک کمتر سخت افزاری. آن را در دسترس در بیش از 200 کشور فراهم می کند و بیشتر در دسته بندی (24 مقابل Kickstarter 15). آن را نیز به حامیان کنترل این که آیا آنها می خواهند ثابت (همه یا هیچ) و یا انعطاف پذیر (خالق می شود و هر چه مقدار آنها را جمع آوری) مدل.

آن را نمی ممکن است برنده شدن در روابط عمومی خبر اما Indiegogo قطعا بیشتر مبارزات از Kickstarter. در هر نقطه داده شده در آن به حدود 10000 زنده مبارزات (Kickstarter است از 6000) و میزبان به طور متوسط 260 مبارزات انتخاباتی جدید در هر روز است. همچنین این نیست که fussed با معیارهای (شما در تلاش برای پیدا کردن نوع داده های آماری Kickstarter است خوشحال به انتشار) اما شما خواهد آمد در سراسر عجیب و غریب برآورد یا سه.

اگر Kickstarter reckons حدود 37 درصد از فعالان موفق هستند و سپس دنیای دیجیتال قرار می دهد Indiegogo را میزان موفقیت جایی بین 8-9%. آن را برای تلفن های موبایل وحشتناک اما چند چیز دیگر برای رفتن آن. آن بودجه انعطاف پذیر طرح اجازه می دهد تا شما را به دریافت کمک های مالی بدون لزوما رسیدن به اهداف خود به علاوه ما موفق Indiegogo فعالان همچنین به ما بگویید که پشتیبانی از مشتری به هیچ یک دوم است (نه چیزی Kickstarter فعالان تمایل دارند به توافق برسند). اضافه کردن به که این واقعیت است که وعده های غیر قابل استرداد می باشد بنابراین خالق می داند که دقیقا چه مقدار از آنها را مطرح کرده ام (کمپین Kickstarter تمایل به رها کردن 5-7 ٪ از حامیان بیشتر در مورد این بعد) و Indiegogo شروع به نگاه مانند یک گزینه بسیار جذاب است.

همچنین شایان ذکر است که فرهنگ های مختلف سیستم عامل های crowdfunding تا حدودی متفاوت است بنابراین مهم است که به وضوح درک مخاطبان خود را. اگر آنها احتمال بیشتری برای انتخاب کردن برای یک پلت فرم بیش از یکی دیگر از, سپس شما نیاز به نگاهی که به در نظر گرفتن. آشنایی نژاد اعتماد به نفس و باعث می شود بازدید کنندگان بیشتر به حمایت.

پس چگونه شما می دانید که نرم افزاری است که به احتمال زیاد یک بازی بهتر برای مخاطبان خود را ؟ به طور کلی شما تمایل به پیدا کردن بیشتر هنرمندان, نوازندگان, فیلم سازان حرفهایها و حساس گجت سازان در Kickstarter. شما خواهید دید که بیشتر کسب و کارهای کوچک جنجالی ایده های غیر دولتی و تولید انبوه در Indiegogo.

جمعیتی بین سیستم عامل ها نیز متفاوت است. Indiegogo یک زن بیشتر پسند مخاطبان و ترافیک بیشتر از Facebook از Kickstarter.

بنابراین قبل از اینکه شما تصمیم می گیرید که پلت فرم را انتخاب کنید با دقت بررسی شما پروژه دسته بندی, بازاریابی, استراتژی, هزینه, مناسب بودجه طرح ها و اهداف.

مهم است که بدانید

به یاد داشته باشید که این پلت فرم را نمی خواهد انجام این کار به تنهایی و شما را مجبور به قرار دادن کار در اگر شما می خواهید به موفقیت. کشف وبلاگ ما برای پیدا کردن چگونه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *