EDM: یک سفر به سوی موفقیت آمیز تبدیل با بازاریابی ایمیل

[ad_1]

ایمیل بازاریابی تبدیل شده است بخشی جدایی ناپذیر از هدف قرار دادن مشتریان بالقوه و ایجاد یک پیوند با آنها را آنلاین. در واقع e بازاریاب گزارش می دهد که 97 درصد از کسب و کارهای کوچک با استفاده از بازاریابی ایمیل برای ارتباط با مشتریان است.

الکترونیکی مستقیم بازاریابی (E. D. M), پیش بینی بازاریاب بازاریابی خود خدمات و محصولات از طریق ارسال ایمیل هدفمند به یک لیست خاص از مصرف کنندگان است. این نوع از تبلیغات انتخاباتی در جایی که فروشنده اهداف مورد نظر گروه از افراد بسته به نوع محصول ارائه شده به منظور به حداکثر رساندن تبدیل.

بازاریابی ایمیل در ابتدا به عنوان اسپم برچسب و بیش از حد salesy. افزایش اهمیت بازاریابی آنلاین و تبلیغات کمک کرده است لغو این درک. شرکت ها این روزها در حال سرمایه گذاری بیشتر در EDM و پاسخ دهی نیز در افزایش مانند قبل از هرگز.

در زمان سناریو EDM تبدیل شده است بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کار و استراتژی بازاریابی است. پس از آن می توان به هدف مورد نظر به مشتری گروه اکثر کسب و کارهای کوچک در حال تبدیل به این شکل از بازاریابی برای دریافت در تماس با مشتریان خود و ارائه محصولات و خدمات به آنها است. یک EDM کمپین قابل اندازه گیری است و این یکی دیگر از مزیت های عمده ای است که کمک می کند تا فروشنده به درک جزئیات دقیقه از پایه مشتری خود را.

بازاریابی ایمیل می تواند تبدیل به یک موفقیت با توجه به برخی از عوامل;

• موضوع خط:

برای شروع باید با ارائه چشم نواز و دقیق موضوع خط به پست الکترونیکی. ایمیل با یک موضوع مبهم خط به سختی خوانده می شود. کلمات خاص مانند رایگان, خرید در حال حاضر مشترک شدن در حال حاضر و غیره نیاز به جدا اگر شما نمی خواهید برای پیدا کردن پست الکترونیکی خود را تا پایان در گیرنده ناخواسته جعبه.

• مطالب و محتوا:

آن است که مهم ترین جنبه از هر ایمیل. اگر محتوای خبرنامه جذاب نیست, گیرنده خواهد ضربه محکم و ناگهانی از آن را در هیچ زمان. مطالب خوب است که تو رفتگی در دیوار به نگه داشتن او را چسب به ایمیل.

• فراخوان:

تماس به عمل است و در گام بعدی در پل زدن شکاف بین کسب و کار و مشتری است. این عمل است که شما می خواهید گیرنده به انجام پس از رفتن را از طریق ایمیل خود. اگر ‘فراخوان’ روند پیچیده آن را کاهش می دهد شانس موفق تبدیل. از این رو ناوبری آسان است کلیدی برای ساده کردن فرآیند.

بیشتر میزان موفقیت نیز بستگی به سایر عوامل درون زا مانند فرمت ایمیل. اگر قالب خبرنامه پیچیده و دشوار است به حرکت آن را کاهش می دهد و امکان تبدیل. آوردن در تماس های شخصی با پرداختن به مصرف کننده با نام نیز تا حد زیادی کمک در موفقیت یک EDM. ارائه لینک های مرتبط منجر به صفحات مربوطه زمان ایمیل ضربه بودن مخاطبان برای EDM ، کمک به سوی موفقیت EDM کمپین و به نوبه خود تاثیر قابل توجهی در فروش.

مزایای

ایمیل بازاریابی کمک می کند تا شما را در درک چه نوع از مصرف کنندگان علاقه مند در محصول خود را و چه نوع از محصول منافع او. این تجزیه و تحلیل کمک می کند تا تغییر استراتژی کسب و کار مطلوب است. برخی از مزایای به شرح زیر است:

1. بسیار هدفمند:

پستی مستقیم می توان برای هدف خاص مجموعه ای از افراد با توسعه لیست ایمیل شناسه مطابق با محصول خود را بخش. آن است که ممکن است برای رسیدن به هر بخش بازار و یا خریدار مشخصات مناسب برای کسب و کار شما.

2. قابل اندازه گیری:

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از EDM است دقت است که با آن می توان اندازه گیری. فروشنده می تواند ارزیابی عملکرد یک EDM کمپین دقیقا با نظارت و تجزیه و تحلیل معیارهای خاصی مانند باز کردن نرخ, نرخ گزاف گویی و غیره که توضیح بیشتر در این مقاله است.

3. مقرون به صرفه:

EDM است که بسیار ارزان تر نسبت به استفاده های معمولی از بازاریابی و پس از آن می توان به هدف مورد نظر گروه از افراد آن کمک می کند تا با استفاده از بودجه مطلوب است.

4. شخصی برسد:

ایمیل ادغام تکنیک های به راحتی می تواند کمک به اضافه کردن لمس شخصی به ایمیل با پرداختن به مشتریان بالقوه با نام. این یک تاثیر قابل توجهی در خواننده نسبت به زمانی که خطاب به طور کلی.

5. بهتر است نرخ تبدیل:

میزان پاسخ به شخصی ایمیل است که معمولا بالاتر از دیگر رسانه های بازاریابی است. با پاسخ دهی بالا بودن آن منجر به بهتر و سریعتر تبدیل. نه تنها پستی مستقیم مقرون به صرفه اما آن را نیز بازده نرخ تبدیل بالا.

معایب

ایمیل ناخواسته:

یکی از اشکالات اصلی از بازاریابی پست الکترونیکی است که برخی از شرکت ها از آن استفاده کنید برای ارسال ناخواسته ایمیل انبوه شناخته شده به عنوان هرزنامه. از آنجا که حجم دادن بزرگ است آن گاهی منجر گیرنده به چشم پوشی واقعی ایمیل از اسپم. هر چند ارائه دهندگان ایمیل در حال انجام بهترین خود را برای جلوگیری از دادن آن است که گاهی اوقات دشوار است برای تمایز بین یک ایمیل واقعی و دادن.

جعل ایمیل شناسه و تحویل مشکلات:

یک EDM کمپین بی اثر خواهد بود اگر انتخاب کردن در ایمیل شناسه هستند نه واقعی. تحویل موضوع مهم دیگری است که باعث مانع است. با توجه به یک گزارش تنها 56% از ایمیل های دریافت و تحویل در ایالات متحده است. برای جلوگیری از این وزن مرده شناسه پست باید پاک شود اغلب.

فیلتر هرزنامه:

دادن فیلتر های نصب شده توسط ارائه دهندگان ایمیل به منظور جلوگیری از پیام های اسپم نیز عمل به عنوان یک مانع مشروع بازاریابان ایمیل.

در حال حاضر برای درک دقیق تاثیر EDM در تبدیل نام تجاری و تبلیغات; ردیابی و تجزیه و تحلیل از هر انتخاباتی باید انجام شود. برخی از معیارهای ذکر شده در زیر باید به طور منظم تحت نظارت برای ارزیابی عملکرد است.

• اولا به منظور می دانم که چگونه بسیاری از مردم در واقع باز کردن ایمیل باید نگاهی به نرخ باز. باز رای به شما می دهد درصد از مردم باز کردن ایمیل.

• شما نیاز به نظارت بر تماس به عمل, یعنی درصد از مردم در پاسخ به تماس خود را به عمل برای به دست آوردن نرخ تبدیل.

• بیشتر شما همچنین نیاز به نگه داشتن چک در نرخ گزاف گویی فراهم می کند که یک لیست از ایمیل های که موفق به دریافت تحویل داده است. چنین وزن مرده آدرس ایمیل نیاز به پاک شود اغلب به منظور اطمینان از موثر EDM مبارزات انتخاباتی.

E-mail هنوز هم باقی مانده است به طور قابل توجهی بیشتر از راه های موثر برای به دست آوردن مشتریان از رسانه های اجتماعی-نزدیک به 40 بار است که از Facebook و Twitter ترکیب شده است. چرا که 91 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده هنوز هم استفاده از e-mail های روزانه و نرخ که در آن ایمیل فوری خرید است نه تنها تخمین زده می شود حداقل سه بار که از رسانه های اجتماعی اما ارزش ترتیبی متوسط نیز 17 درصد بالاتر است. در یک کلام بازاریابی بیشتر از یک سفر از فقط یک کلیک کنید و ایمیل مارکتینگ یکی از بخش های جدایی ناپذیر از این سفر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *