E-Commerce روند در سال 2018

[ad_1]

به عنوان صنعت تجارت الکترونیکی کنه یک سال دیگر خاموش تقویم جستجو برای روند برای e-commerce روند برای سال 2018 می رسد جدید با کیفیت بالا. این که آیا شما یک وب سایت تجارت الکترونیک شرکت توسعه می تواند کارآفرین در تلاش برای درک اینکه چگونه به راه اندازی یک بوتیک آنلاین, مشاور آنلاین بازار و یا به سادگی یک مشتری است که گرسنه تر از آن خواهد شد بسیار جالب به بررسی آنچه 2018 نگه می دارد برای همه ما است.

در اینجا چیزی است که از نظر ما خواهد بود مهم ترین روند برای e-commerce برای سال 2018 است. ما باید گروه بندی آنها را به عنوان (a) متمرکز بر مشتری روند (b) فن آوری متمرکز بر روند و (ج) تعامل متمرکز روند.

متمرکز بر مشتری روند:-

1. مشتریان خواهد شد و انتظار می رود بیشتر -برای شروع با مشتری را انتظار شسته و رفته و اشکال)-رایگان وب سایت, یک تجربه خرید صاف و روشن می گرداند/بازپرداخت سیاست بدون هر گونه ناعادلانه خوب-نسخه قابل چاپ.

بعدی مشتری می داند big data آمده است یک راه طولانی است. از این رو مشتری را انتظار شما صرفه جویی در وقت خود را با دانستن او الگوهای خرید: او را نشان می دهد محصول مناسب در زمان مناسب در قیمت مناسب.

2. حمل و نقل و چابکی کلیدی خواهد بود-E-شرکت تجارت الکترونیک است که می تواند حرکت کالا از لحظه ای که مشتری مکان یک منظور و در عین حال شارژ صفر یا ناچیز هزینه های حمل و نقل در حال رفتن به برنده یک بزرگتر حاشیه. در این محیط رقابتی تجارت الکترونیک شرکت ها باید ابتکاری در بهینه سازی گذشته خود را مایل تحویل.

2018, ما ممکن است بسیاری از هواپیماهای بدون سرنشین تحویل شرکت های خدمات مانند Flytrex ضربه-شروع عملیات خود را به عنوان به خوبی به عنوان جریان اصلی تدارکات شرکت هایی مانند DHL و یو پی اس خواهد شد و سرمایه گذاری بیشتر در تحویل هواپیماهای بدون سرنشین خدمات آن را در دسترس برای e-commerce صاحبان فروشگاه.

تکنولوژی متمرکز روند:-

1. هوش مصنوعی رشد خواهد کرد-با هوش مصنوعی (AI) ما شاهد افزایش استفاده از پردازش زبان طبیعی را به نهایت را بسیار بهتر در نتایج جستجو. بعدی ما خواهد شد از دیدن AI ردیابی مشتری خرید (و یا سبد خرید رها) رفتار در یک سطح بسیار عمیق تر از انسان قادر به. با آن هوش مصنوعی منجر خواهد شد تا به یک بسیار کارآمد و مولد فرایند فروش به دلیل آن را تولید واقعی ارزش بالا منجر به بازاریابی ایمیل.

در پایان این سال شما ببینید که مشتریان خواستار کاهش خواهد یافت و آنها در حال رفتن به با استفاده از این فرم تماس با ما کمتر و زمان کمتر. به جای مشتریان به خرید محصولات و خدمات و ساخت سفارشات و درخواست پشتیبانی از طریق Chatbots.

2. واقعیت افزوده خواهد شد و رشد بیش از حد-فقط یک زن و شوهر از تابستان پشت گوگل بروید و نشان داد که چگونه هیجان انگیز واقعیت افزوده (AR) می تواند تبدیل به.

در حالی که هوش مصنوعی است که بشود ساخت تعاملات و فرآیندهای سریع تر و کارآمد تر AR تمرکز بر استفاده از محصول و برنامه های کاربردی. اگر یک مشتری است که به دنبال برای, گفتن, گل, گلدان, AR برگزار خواهد شد تصویر یک گلدان دیجیتال اتاق به طوری که مشتریان می توانید ببینید چه چیزی آن را مانند به نظر می رسد با توجه به دیگر اشیاء در اتاق. اگر یک مشتری است که به دنبال عینک آفتابی آنها را می ها یک عکاسی از خود و علیرضا را به صورت دیجیتالی روی چیزی قرار گرفتن عینک بر روی selfie برای کمک به مشتری ببینید که چگونه آنها نگاه کنید با عینک آفتابی ،

3. از آن خواهد شد چند پلت فرم چند دستگاه جهان-بدون توجه به معیارهای دیگر شما اگر فروشگاه شما نیست پاسخگو آن می ایستد هیچ شانسی برای برنده شدن در این نبرد در سال 2018 است.

اکثر مشتریان شروع به جستجوی خود را بر روی یک دستگاه و خرید از یکی دیگر. اگر آنها را به تغییرات عمده که از آنها تعویض دستگاه های آن است رفتن به قرار دادن آنها را خاموش و احتمالا آنها را دور رانندگی. که به معنی شما را مجبور به نگه داشتن همه چیز از توصیف محصول و جستجوها برای ناوبری سازگار و منسجم صرف نظر از دستگاه ها و پلت فرم آن است.

تعامل متمرکز روند:-

1. اهمیت و تنوع ایمیل خود ادامه خواهد داد در حال رشد-با تمام محتوای ابزار بازاریابی در اطراف ایمیل قد می ایستد. با توجه به CampaignMonitor در سال 2016 گزارش هر دلار صرف بازاریابی ایمیل بازخوانی ROI $44 – یا 4400% بازگشت!

در سال 2018 با استفاده از تجزیه و تحلیل ترافیک برای ساخت بهتر-هدفمند ایمیل کمپین های بازاریابی. با توجه به اینکه این یک بازدید کننده گاه به گاه یک مشتری ساخت اولین خرید و یا یک مشتری وفادار بازگشت ایمیل های خود را تغییر خواهد کرد. ایمیل را انجام انواع توابع از فروش به بازاریابی مجدد دوباره درگیر و آنها فقط گرفتن قوی تر.

2. تجزیه و تحلیل داده ها بهبود بازاریابی در هر مرحله پیچیده تجزیه و تحلیل در حال حاضر قادر به تولید داده ها در هر عمل گرفته شده یا گرفته شده توسط بازدید کنندگان و مشتریان. مثلا هر پیشرو داریم تجارت الکترونیکی شرکت توسعه می تواند کمک به شما در تنظیم تجزیه و تحلیل ترافیک برای سایت خود را برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO). سوال این است که چگونه تجارت الکترونیکی شرکت با استفاده از این ثروت از اطلاعات.

3. مطالب بهتر, بله, اما تصویری?-اگر وجود دارد یک دوجین از فروشگاه های آنلاین است که فروش محصولات مشابه در مقایسه با قیمت یک مشتری به خرید از یک فروشگاه است که برتری در تعامل. و این تعامل را از شخصی ‘storified’ محتوا. سال آینده را ببینید محتوا است که برتر است و نه فقط در فروش, نقطه, اما تقریبا در همه جا.

نتيجه گيری

تجارت الکترونیکی به سرعت در حال رشد و به ایستادگی کردن از جمعیت نیاز به پیشگامی و نوآوری با تغییر روند غالب در صنعت تجارت الکترونیکی. کسانی که مسئول توسعه تجارت الکترونیکی استراتژی های بازاریابی در سال 2018 باید با توجه به این گرایش عمده و تدوین یک استراتژی موثر برای اقامت جلوتر از رقبای خود و تبدیل به عنوان بسیاری از مشتریان بالقوه که ممکن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *