Digital Marketing – چیزی که چگونه و چرا ؟

[ad_1]

امروزه همه به نظر می رسد صحبت کردن در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال. آن را ایجاد کرده است کاملا وزوز و مردم وجود دارد که در مورد آن می دانیم و نمی تواند به توقف صحبت کردن در مورد چگونه آن را انقلابی در بازاریابی و پس از آن نیز وجود دارد افرادی که در مورد آن شنیده و در حال حاضر می خواهم به دانستن بیشتر در. اما دقیقا به چه معنی است به همین دلیل است که آن را ایجاد مانند وزوز و چگونه کار می کند ؟ خوب, آن را به سادگی بازاریابی دیجیتال است چیزی جز بازاریابی یک محصول و یا کسب و کار با استفاده از دیجیتال متوسط و اعمال نفوذ آن برای به دست آوردن نتایج مطلوب. این رسانه مناسب برای بزرگ و متوسط و کسب و کارهای کوچک به یک هویت آنلاین و رسیدن به یک پایگاه مشتری گسترده تر نتیجه مثبت بهبود شانس رانندگی کسب و کار جدید.

در این دوره از متوسط دیجیتال تمرکز اصلی به نظر می رسد در رسیدن به مشتریان بالقوه از طریق رسانه های جدید, گرفتن توجه خود را و درگیر شدن آنها. اما دقیقا چگونه می توان جلو بروید با بازاریابی دیجیتال و بهترین روش برای انجام این کار ؟ افرادی که آگاه هستند از آنچه در بازاریابی دیجیتال است همه چیز در مورد ممکن است پاسخ به این و همچنین تجربه به دست آمده با تلاش روش های مختلف. اما آنچه در مورد کسی است که به کل این ایده ؟ اگر کسی واقعا می خواهد به اهرم مزایای که دیجیتال ارائه اما نمی دانم چگونه ؟

اجازه دهید ما آدرس سه سوال – چه, چرا, و, چگونه

چه بازاریابی دیجیتال شامل?

در حال حاضر که پایه تعریف بازاریابی دیجیتال روشن است اجازه دهید ما به جزئیات آنچه در آن شامل می شود. “اجتماعی” است که کلمه سحر و جادو است که به دست آوردن کلید برجستگی هر زمان که کسی اشاره بازاریابی دیجیتال است. اگر چه اینترنت هسته متوسط برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد رسانه های دیگر نیز که لزوما رانده شده توسط اینترنت.

در یک چشم انداز وسیع تر آن شامل:

– بازاریابی موتور جستجو

– بهینه سازی موتور جستجو

– بازاریابی رسانه های اجتماعی

– طراحی وب سایت و توسعه

– نوشتن مطالب وب سایت & استراتژیسازی

– جستجو پرداخت تبلیغات

– ایمیل مارکتینگ

– وبلاگ نویسی

همه موارد فوق استفاده می شود که در یک برنامه ریزی راه نتیجه بهتر در رتبه بندی و ترافیک آلی یعنی ترافیک است که می آید از طریق پرداخت نشده لینک کلیک کنید. در آن زمان آن را اشتباه با اشکال سنتی بازاریابی مانند تلویزیون چاپ و رادیو. هر چند ایده اصلی همان است که به دنبال آن کاملا فرایند های مختلف در دسترس نباشد.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است ؟

بازاریابی دیجیتال اتحادش را تغییر دیدگاه مردم نسبت به بازاریابی است. به جای این که فقط یک “اضافه شده فوق العاده” آن است که در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کار طرح. برای قرار دادن آن را به سادگی به آن کمک می کند تا شما در رسیدن به مشتریان بیشتر به آنها بیشتر گزینه های مناسب را انتخاب کنید و به نوبه خود باعث افزایش سود خود را.

به طور خلاصه توضیح داده شده در اینجا و چرا از آن مهم است برای شما:

1) شما را قادر می سازد برای اجرای هدفمند و سفارشی مبارزات انتخاباتی از طریق رسانه های مختلف

2) اجازه می دهد تا شما به طور موثر تعامل با مشتریان در سراسر چندین کانال های دیجیتال

3) به شما می دهد یک دیدگاهی از داده های مربوط به مشتریان آینده نگر از طریق جمعیت و psychographics

4) شما را افزایش می دهد حضور و دید در سیستم عامل رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو

5) تقویت خود آگاهی نام تجاری

چگونه آن را کمک به کسب و کار شما?

می شود آن را بزرگ فروشگاه خرده فروشی یا فروشگاه کوچک در محله فروش کیک تازه همه متوجه مزایای که بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد و ساخت هویت آنلاین خود را. در این سن اگر شما اعمال نفوذ مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال و سپس شما قطعا از دست رفته بر روی چیزی که واقعا مهم است.

در اینجا است که چگونه آن را کمک خواهد کرد که کسب و کار شما:

1) اولا آن مقرون به صرفه است. مقدار پولی که شما صرف در حال اجرا دیجیتال کمپین بازاریابی درو بازده خوب (ارائه شده آن است که حرفه ای انجام می شود). سرمایه گذاری اولیه = بزرگتر می گرداند. برنده-برنده را برای شما!

2) همچنین آن شما را قادر به تعامل با مشتریان خود و به فرد این پیام را به آنها و در نتیجه بهبود تجربه. حفظ مشتریان را همیشه در کسب و کار بیشتر.

3) همچنین می تواند گنجانیده شده واقعی خود را از کمپین های بازاریابی. بنابراین در حال حاضر شما باید خود را از مبارزات سنتی در حال اجرا و این استراتژی جدید افزایش آن را حتی بیشتر.

4) هنگامی که مردم به اطلاع از محصول است که شما در حال فروش و یا کسب و کار شما و مانند تجربه آنها را به نوبه خود به اشتراک گذاری آن را با دوستان خود از طریق رسانه های اجتماعی و رسانه های دیگر است. که به نوبه خود در بهره مندی شما از نظر بیشتر داشته و درآمد.

5) بزرگترین مزیت این است که این شکل از عصر جدید بازاریابی فراهم می کند این است که با هر بار اجرای یک کمپین برای کسب و کار خود را, شما می توانید پیگیری هر متریک زمان واقعی است. شما نه تنها رسیدن به مردم از طریق رسانه های مختلف اما آن را به شما می دهد این به معنی فورا می دانم که اگر پول است که شما را به در حال اجرا مبارزات انتخاباتی خود را با دادن نتایج یا نه و همچنین به شما اجازه می دهد اندازه گیری نتایج.

تمام خدمات بازاریابی دیجیتال است که در اینجا به ماندن و آن را تنها تکامل و بهتر با هم. بنابراین آنچه از شما انتظار دارند ؟ اگر شما تلاش کرده اند و پس از آن این است که بهترین زمان برای انجام این کار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *