CRM به صورت آنلاین کسب و کار خرده فروشی: مزایای بالا

[ad_1]

امروز مفهوم خرید به طور چشمگیری تغییر کرده است. بیشتر و بیشتر مردم در حال خرید از فروشگاه های خرده فروشی آنلاین. این ممکن است به دلایل مختلف مانند راحتی از خرید چیزهایی که از خانه, صرفه جویی در وقت با ارزش ارائه حمل و نقل رایگان ارائه یک راه آسان برای مشتریان به مقایسه قیمت میان فروشگاه های خرده فروشی آنلاین ارائه مشتریان با کمتر از قیمت محصول نسبت به محصولات موجود در فروشگاه های فیزیکی و خیلی بیشتر.

آیا شما تا به حال خریداری شده هر یک از محصولات فروشگاه تجارت الکترونیکی? چگونه اغلب شما خرید ؟ آیا خود را خرید تجربه? آنها در ارائه محصولات ، چگونه است که کیفیت محصول? آیا خوب است ؟ آیا خود را از فروشگاه های خرده فروشی ارائه خدمات پشتیبانی مشتری? آنها به سرعت خود را حل و فصل شکایات و مسائل پس از پس از خرید ؟ در یک نقطه از زمان هر مشتری که خرید از فروشگاه تجارت الکترونیکی را در سراسر هر یک از این سوالات.

در این مبتنی بر فن آوری روز و سن, e-commerce صنعت پررونق است و به سرعت در حال رشد. وجود صنايع مختلف هستند که در آینده با فروشگاه های خرده فروشی آنلاین ایده ها برای جذب یک جریان جدید از دیجیتال مشتریان برای کسب و کار خود را. اما چگونه می تواند کسب و کار خود و جذب مشتریان آنلاین’ بدون داشتن یک استراتژی مناسب?

استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرم افزار برای ساده کردن تمام فعالیت های کسب و کار آنلاین خود را ارائه با کیفیت بالا و طراحی تجربه مشتری و همچنین به عنوان به طور موثر مدیریت خرده فروشی ارتباط با مشتری.

در اینجا مزایای برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود اگر شما سرمایه گذاری در یک راه حل CRM امروز:

1. به طور خودکار تکرار گردش

قبلا مردم فروش استفاده می شود به اتلاف وقت با ارزش خود را ارسال و پیگیری ایمیل به مشتریان و مشتریان به جای تمرکز بر هسته اصلی عملیات فروش – فروش. در حال حاضر شما می توانید با استفاده از سیستم CRM به طور خودکار تکرار جریان کار هایی مانند ارسال ایمیل های پیگیری و همچنین ردیابی خریدار فعالیت های آنلاین.

به عنوان مثال: مشتری خود را به تازگی خریداری یک تلفن هوشمند از فروشگاه خود را. بلافاصله پس از خرید شما می توانید با استفاده از سیستم CRM به ارسال یک فردی با تشکر از شما e-mail. پس از یک هفته شما می توانید با استفاده از CRM خود را راه حل به طور خودکار ارسال یک پیشنهاد لیست از تلفن های هوشمند و لوازم جانبی برای های اخیر خود را تلفن های هوشمند خریدار. علاوه بر این شما می توانید با تعریف یک سیستم هشدار با تمرکز بر مشتریان که در حال ترک فروشگاه آنلاین خود را بدون خرید هر چیزی. استفاده از سیستم CRM به پیگیری خود را از دست داده و مشتریان فعالیت های مانیتور علاقه مند به محصولات و تاریخچه مرور خود را از دست داده و مشتریان به منظور ارسال آنها مربوط به محصولات را با قیمت های تخفیف.

2. درک نیازهای مشتریان

در این کسب و کار بسیار رقابتی محیط زیست ضروری است برای کسب و کار به تمام عیار تصویر از مشتریان آن است. استفاده از سیستم CRM به طور خودکار ردیابی و نظارت بر وب سایت خود را به مشتریان’ زمان نیاز دارد, منافع, سلیقه, تنظیمات, سن, درآمد, جمعیت, گذشته, ارتباطات, خرید, تاریخ و غیره. سیستم پس از آن پرونده تمام مشتریان تجزیه و تحلیل در متمرکز CRM پایگاه داده. این تجزیه و تحلیل همراه با به روز به سوابق هر مشتری کمک خواهد کرد که بازاریابی, پشتیبانی از مشتری, و تیم فروش خود را برای بهبود بهره وری و همچنین افزایش بهره وری خود را. علاوه بر این پیگیری مشتریان خود را آنلاین فعالیت های رسانه های اجتماعی شما را قادر به گرفتن توجه خود را در زمان نیاز مشتریان و خرید تنظیمات.

3. افزایش تجارب مثبت مشتری

CRM یک ابزار ارزشمند برای فروشگاه های خرده فروشی آنلاین برای پیگیری خود را از دست داده و مشتریان شناسایی و جلوگیری از تقلب در معاملات و ارائه آسان فرآیند پرداخت. این کمک خواهد کرد که شما را با ارائه اطلاعات مناسب به شما خریداران آنلاین. برای مثال اگر یکی از مشتریان آنلاین خود را از شما خواسته است سوال “من است که در آن زمان وضعیت سفارش?”

سپس شما می توانید با استفاده از سیستم CRM به ارائه مشتریان خود را با یک پاسخ فوری. در نرم افزار CRM شما می توانید بصری وضعیت سفارش به عنوان به خوبی به عنوان جامع تاریخچه گرین کارت آمریکا از مشتریان خود را. اطلاعات به دست آمده از سیستم CRM به شما کمک خواهد کرد در ارائه دقیق اطلاعات وضعیت است که می تواند “wow” خود را به مشتریان و پرورش به طور کلی مثبت تجربه مشتری.

تجارت الکترونیکی سیستم CRM مفید برای کسب و کار تسهیل هر روز کارهای افزایش دید به فروش روند احداث شخصی تر تجربه خرید و رانندگی با تعداد بیشتری از فروش. به طور موثر استفاده از راه حل های مبتنی بر ابر سیستم CRM برای تولید حداکثر سود برای فروشگاه های خرده فروشی آنلاین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *