Co-Branding

[ad_1]

Co-branding شامل ترکیب دو یا بیشتر برندها به یک محصول و یا خدمات است. شرکت های درگیر در شرکت های تجاری به اهرم قوی با نام تجاری. آن است که تبدیل شدن به محبوب در عمل کسب و کار به تلاش برای یک ارتباط مثبت بین مارک های مختلف است که می تواند به توسعه همکاری. به خوبی اجرا co-استراتژی نام تجاری می تواند منجر به وضعیت برنده-برنده برای هر دو شرکت با نام تجاری همکاران و می تواند در تحقق ناشناخته بازار و یا فرصت های بکر. اختصار آن است که ابزاری برای رسیدگی به تقریبا هر بازاریابی ماده از ایجاد اولیه آگاهی به ساختمان وفاداری مشتری است.

شرکت های به صورت co-branding داد برای تحقق اهداف زیر:

► گسترش پایه مشتری

► به منافع مالی

► پاسخ به ابراز و نهفته نیازهای مشتریان

► برای تقویت موقعیت رقابتی خود را

► معرفی یک محصول جدید با تصویر

► ایجاد یک مشتری جدید ارزش ادراک شده

► برای به دست آوردن منافع عملیاتی

شرکت نام تجاری است که اغلب با تجربه در صنعت مد و پوشاک. برخی از نمونه هایی از همکاری های تجاری بین Nike – فیلیپس (الکترونیک تولید کننده) و آدیداس پورشه (تولید کننده خودرو). شرکت-نام تجاری می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ارتقاء مبارزات به استفاده از انیمیشن در t-پیراهن برای استفاده از آرم توزیع از طریق مارک خرده فروش ،

Co-branding نامه

در یک co-branding داد هر دو شرکت باید یک رابطه است که پتانسیل به صورت تجاری به نفع هر دو طرف.

Co-branding توافق نامه شامل تعهدات و محدودیت های که در حال اتصال در هر دو طرف. این شامل مهم مقررات و نیاز به دقت پیش نویس به دستورالعمل های روشن به parities درگیر است.

توافق همچنین توضیح می دهد که در مورد استراتژی بازاریابی نام تجاری مشخصات محرمانه بودن مسائل مربوط به صدور مجوز, مشخصات, ضمانت نامه پرداخت و حق امتیاز پرداخت غرامت تکذیبنامهها مدت و فسخ است. فرد درگیر در مبارزات انتخاباتی باید بسیار واضح و روشن در مورد این مسائل.

Co-branding می توانید فرم زیر:

ارتقاء

تبلیغاتی شرکت-نام تجاری رایج ترین نوع co-branding تمرین توسط شرکت. شرکت – نام تجاری شروع می شود با تاییدیه با مشاهیر و موسسات. آن می تواند به منظور ارتقاء تصویر نام تجاری. حمایت می تواند ارائه با فرصت کافی.

توافق با تامین کننده

داد با تامین کنندگان می دهد دسترسی آسان به ارائه و روابط طولانی مدت است که منجر به سطح پایین سرمایه گذاری. تمایز بسیار مهم برای این شرکت نام تجاری است که ممکن است از طریق حفاظت از حق ثبت اختراع.

توافق با اعضای زنجیره ارزش

آن را با هدف ارائه به مشتریان در مجموع تجربه جدید و افزایش ارزش مشتری. در زنجیره ارزش شرکت-نام تجاری اعضا در یک کانال توزیع در هر دو صورت افقی و عمودی مرتبط شکل داد. از جمله شرکت-نام تجاری می تواند بین تامین کننده-خرده فروش, شرکت, ارائه محصول مشابه و یا خدمات و یا بین محصول و ارائه دهنده خدمات.

نوآوری

این رویکرد ارائه فرصت رشد در بازار موجود و کشف بازارهای جدید است. در چنین داد شرکت گرد هم می آیند برای ایجاد جدید ارائه شده برای مشتریان. خطر و بازگشت دو جنبه مهم است که باید در نظر گرفته شود. بالا مدیریت سطح همکاری های سازمانی و همکاری ضروری است برای موفقیت در توافق است.

مزایای شرکت-نام تجاری

► افزایش فروش درآمد.

► بررسی بازارهای جدید با حداقل هزینه.

► روش مناسب زمانی که شرکت به دنبال پاسخ سریعتر.

► دسترسی به منبع جدید تامین مالی است.

► فن آوری همکاری بین دو شرکت به نتایج بهتر از آنچه می تواند به دست آمده توسط واحد شرکت کردند.

► خانواده سلطنتی درآمد.

► به اشتراک گذاری خطر است.

► شرکت می تواند واکشی قیمت بالاتر برای ارزش افزوده توسط مارک های اضافی مرتبط با آن است.

► بهبود تصویر محصول و اعتبار با نام تجاری دیگر انجمن.

► افزایش اعتماد مشتری در محصول.

► افزایش پوشش و قرار گرفتن در معرض از مشترک تبلیغات.

► چشم انداز برای توسعه روابط کار منجر به آینده مشترک تعهدات

مشکلات با Co-branding

► درک مناسب بین شرکت و شرکای تجاری است. حرص و آز به بهانه بیش از حد در زمان کوتاه ممکن است از بین بردن روابط و حتی منجر به شکست است.

► هنگامی که یک شرکت با نام تجاری را موقعیت در بازار آن را دشوار می شود برای از بین بردن شرکت های تجاری و حتی سخت تر برای دوباره نام تجاری به تنهایی.

► شرکت داشتن دیدگاه های مختلف و فرهنگ در-سازگار برای شرکت نام تجاری.

► اگر تجاری نیست دارای اعتبار کافی در بازار آن می تواند تاثیر منفی بر شریک دیگر را با نام تجاری.

► تغییر نام تجاری توسط یک حزب ممکن است منفی تاثیر دیگر با نام تجاری و یا مبارزات انتخاباتی.

► وقتی دو محصول کاملا متفاوت هستند و باید مجموعه ای متفاوت از مشتریان شرکت-نام تجاری ممکن است کار نمی کند.

► عدم توانایی برای دیدار با الزامات از طرف دیگر ممکن است منجر به فسخ co-branding توافق.

► الزامات قانونی.

► ادغام و تصاحب یک حزب ممکن است مخل به طرف دیگر.

► آینده تغییرات زیست محیطی مانند, سیاسی, حقوقی, اجتماعی و تکنولوژیک و یا تغییرات در ترجیحات مصرف کننده ممکن است به نتایج غیر منتظره.

اگر شما مایل به دانلود/انتشار مجدد این مقاله فوق به وب سایت یا خبرنامه پس لطفا “منبع مقاله”. همچنین, شما باید آن را به لینکهایی به سایت ما. برای خواندن مقالات بیشتر در پارچه و لباس, مد و پوشاک, تکنولوژی خرده فروشی و کلی لطفا www.fibre2fashion.com/industry-article.

Copyright © 2006

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *