‘Boomerize’ نام تجاری خود را: دریافت یک قطعه از پر سود Baby Boomer بازار

[ad_1]

این چه شماره – $1,000,000,000,000.00 – نمایندگی?

آن است که پتانسیل ‘دلار-میزان-بازار’ برآورد کسب و کار در کانادا مجله برای کانادا جمعیتی کوهورت در سال 2020. این یک $1 تریلیون دلار میراث.

چگونه در مورد این شماره – $2,300,000,000.00?

این است که سالانه هزینه های قدرت 50plus کوهورت در ایالات متحده جایی که متولدین کنترل 50 درصد از درآمد اختیاری است.

متولدین با توجه به نه تنها به اندازه این نسل بلکه به وفور فردی گرایش و درایو برای موفقیت باید منجر به این گروه خواستار – در طول عمر خود تا به امروز – که بازار جای خود را نیاز دارد.

و این نه فقط در مورد در شمال امریکا است. با توجه به یک مک کینزی مطالعه انجام شده در فرانسه در سال 2010 نویسندگان در بر داشت “…از مادر-مصرف کننده بخش-کسانی که سن 55 یا بالاتر-تسلط خواهد موجب محض اعداد حسابداری برای حدود دو سوم از تمام اضافی مصرف در این دوره به 2030. افراد 65 ساله یا مسن تر خواهد حساب برای تقریبا نیمی از آن است.” (McKinsey Quarterly, مسن تر و دقیق تر ارزش بیشتری آگاهانه: فرانسه, مصرف کننده, تحولژوئن 2010).

پس از آن نه فقط در مورد جمعیتی کوهورت اما در جهان غرب جمعیت پیری است و این بازار به طور سنتی هدفمند توسط تبلیغ کنندگان و بازاریابان 18 تا 30 عصر بازار به سرعت در حال کوچک شدن است. و مدل اقتصادی عرضه و تقاضا همچنان به اعمال می شود.

چه خواهد شد آنها را خرید ؟

جمعیتی را به دنبال محصولات و خدمات سفارشی برای نیازهای خود و خواسته ها است. مثالها عبارتند از:

  • سفارشی بسته های سفر. تعطیلات ساخته شده است که در اطراف ماجراجویی تورهای پیاده روی, سفر, و سفر به مناطق عجیب و غریب تبدیل خواهد شد و حتی بیشتر جذاب است. من می دانم که افراد متعلق به نسل آنها گرفته اند treehouse تعطیلات در کاستاریکا دیگران که کوه صعود کوه اورست از یک زن و شوهر که سوار یک دوچرخه در سراسر دو استان در کانادا و یک گروه که snorkelled با موجودات در جزایر گالاپاگوس. پس از آن وجود دارد که افراد متعلق به نسل من می دانم که تصمیم گرفتند برای آرامش بیشتر از تعطیلات قایقرانی از طریق Algonquin پارک یا پیاده در رشته کوه های آلپ. و برخی از افراد را در هر نقطه از چهار به پنج سفرهای تعطیلات در هر سال است. (من استفاده می شود به فکر می کنم این تعطیلات تنها برای جوان و ثروتمند در حالی که من فکر کردم در نظر گرفتن دو هفته در کوبا در یک رفت و آمد مکرر فراگیر شد عجیب و غریب! در حال حاضر این تعطیلات سفر هستند برای مسن تر و مرفه).
  • ارگانیک و سالم محصولات و خدمات. اگر افراد می خواهند به زندگی می کنند زندگی در 50 یا 60 سال سن در سبک آنها را زمانی که آنها 30 یا 40 سال سن و سپس آنها نیاز به اقامت مناسب و سالم است. نگاهی به اطراف در سوپرمارکت های محلی خود را در چگونه به سرعت بخش آلی در حال رشد است و تعدادی از محصولات در قفسه در نظر گرفته ‘برای شما خوب است.’ دوباره این رشد ناشی از مصرف توسط فرزندان گروه از این نوع محصولات است. آنها می خواهند به راحتی از سوپر مارکت خرید تجربه اما آنها می خواهند قادر به دسترسی به محصولات سالم که قبلا فقط در دسترس در فروشگاه های مواد غذایی بهداشت.
  • روانی و معنوی سلامتی. چرا از لحاظ جسمی سالم و مناسب اگر حالت روانی ناسالم است? شخصی و مربیگری زندگی در حال افزایش است به خصوص برای کسانی که به دنبال تجارت در اشتغال تمام وقت در زندگی به صورت پاره وقت و نیمه بازنشسته و یا بازنشسته زندگی – چه boomers مشاهده به عنوان دومین مرحله از زندگی خود را. کمک به این افراد متعلق به نسل انتقال از وقت نقش آنها را نگه دارید در نیروی کار است که در اکثر موارد این است که چگونه آنها تعریف شده خود یک سرویس است که تنها افزایش در تقاضا. Boomers می خواهید برای ادامه به منظور کمک به جامعه خود را. آنها می خواهند سهم خود را به ارزش ها و میراث خود را به استقبال. خدمات است که تمرکز بر روی کمک به آنها انجام این کار نیاز است که کمک به آنها را به نام تجاری جدید خود خواهد بود با ارزش و محبوب است. افزایش داوطلب تعطیلات که گردشگران در واقع کار خود را در تعطیلات داوطلبانه دانش و مهارت خود را و دست در کار کمک به دیگران در جهان دیگر جوامع افزایش یافته و با مشارکت فعال در این نسل است.

چه کسب و کار شما نیاز به انجام به دریافت یک قطعه از این بازار ؟

صاحبان کسب و کار و رهبران نیاز به ‘boomerize’ نام تجاری خود را. این به چه معنی است ؟ من ابداع عبارت ‘boomerize’ را با توجه به نوع محصولات و خدمات کسب و کار نیاز به عرضه برای پاسخگویی به تقاضای بازار از نسل کودک boomer. ‘Boomerizing’ خود را با نام تجاری به معنی شما در حال گسترش محصول و خدمات خود را ارائه و یا تمرکز آنها در یک بازار تو رفتگی در دیوار – ایجاد یک نام تجاری است که نشان دهنده ارزش این گروه و جذب خواهد کرد و این بسیار با نفوذ و ثروتمند خرید گروه است.

و این نه فقط در مورد نوستالژی در مورد ایجاد یک دلتنگ وزوز در اطراف محصولات خود را. این نسل بیشتر دلتنگ تر از هر گونه قبلی یا فعلی نسل. آنها علاقه مند به محصولات و خدمات است که سفارشی برای آنها سالم به نگه داشتن آنها را به اندازه کافی به ماندن به عنوان فعال به عنوان آنها می خواهند به آنها را با ارائه دسترسی آسان به تکنولوژی و محیط است که اجازه می دهد آنها را به ادامه برای لذت بردن از زندگی خود را.

به boomerize’ محصول خود را نمی فکر می کنم تنها از نظر سن و سال از این نسل بلکه چه چیزی باعث این نسل است. به یاد داشته باشید این است که این نسل است که آیا یا نه آنها هنوز هم در نیروی کار و یا به طور فعال به کار آنها نیاز به موفقیت, کمک به دستیابی به نتایج.

نگه داشتن در ذهن است که زنان در این گروه سنی است. آنها هنوز هم علاقه مند به مد و لوازم آرایشی و محصولات است که آنها را نگاه و احساس خوب است. آنها باید این پول را برای خرید با کیفیت به دنبال محصولات و خدمات است که کمک به آنها برای استراحت و همچنین به عنوان نگه داشتن آنها به دنبال تجدید. نگاهی به اطراف آبگرم زمان بعدی شما وجود دارد. من گمان اکثریت مشتریان بیش از 40 سال سن. و زمانی که آنها را ترک آبگرم آنها خرید محصولات استفاده می شد که در آنها در طول سفر خود را. فروش اضافی!

افراد متعلق به نسل بزرگ شده در محل که در آن ارتباطات کلید اثربخشی و موفقیت است. آنها منتقل کرده اند که ارتباطی به تخصص شبکه های اجتماعی و در نظر گرفته شود سریعترین رشد خرید آنلاین ، آنها یکی از بزرگترین گروه های سفارشی خود را در سفر و سرگرمی برنامه های آنلاین به طور منظم با استفاده از های مختلف آنلاین سفر و سرگرمی سایت بلیط. حدود 78 درصد از افراد متعلق به نسل در حال حاضر هزینه های ماهانه بیش از هر نسل دیگر. آنها با استفاده از Facebook, Twitter, LinkedIN و بسیاری از سایت های به نگه داشتن خود مشغول اجتماعی خانوادگی و محل کار و جوامع است. به همین دلیل نمی توان آنها را یک بازار هدف برای آن دسته از شرکت ها و افراد در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات بر خط ؟

شرکت ها باید نوآوری از جمله تمرکز بر ارزش, افزایش علاقه به بهداشت و سلامتی و سفر و گزینه های سرگرمی. شرکت ها همچنین باید توجه داشته باشید تاثیر افزایش اتصال دیجیتال-boomers حتی به عنوان سن آنها را حفظ کنید فایل خود را به جوامع و شبکه های اجتماعی است. (ویرایش شده از مک کینزی مطالعه ذکر شده در بالا).

موقعیت شرکت خود را به عنوان یکی که جذاب به 50plus ، نه تنها جمعیتی کوهورت یکی به هدف به 2020 اما پیری جمعیت به طور کلی به این معنی قدیمی تر گروه هستند که همچنان به تسلط بر بازار است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *