ABC از MLM طرح پرداخت غرامت

[ad_1]

صنعت فروش مستقیم ترین عمدتا به نام چند سطح بازاریابی (MLM) در حال تغییر است و به سرعت در حال تغییر. در بازار رقابتی امروز تقریبا هر بزرگ شرکت MLM است که به اوج موفقیت شروع کسب و کار خود را با ارائه خدمات منحصر به فرد و یا محصولات است که در خدمت یک نیاز شناخته شده است. اما چند میلیون دلار الگوی رشد پایدار نیست و کیفیت محصول به تنهایی. وجود دارد به عنوان یک “مهندسی” تعادل بین:

A. بازار رقابتی و یا برجسته محصولات و یا خدمات است.

B. طرح پرداخت است که در بازار رقابتی (یا تهاجمی) با یک جامد مالی بنیاد.

C. ترکیب تهاجمی استراتژی بازاریابی برای ترویج #1 و #2 و یا آنها به هدر رفته است.

شروع به دیدن نقشه های آینده خود شرکت ؟ هر یک از 3 بخش از موفقیت خود را بالا ضروری به داشتن یک موفقیت شرکت MLM. شما شروع به دیدن یک نیاز به تجربه و دانش و عشق به کسب و کار MLM? ما باید به ترکیب تمام چرخ دنده ها کاملا meshing در بالا برای جذب:

A. انگیزه فروش حرفه ای رهبران شناخته شده به عنوان “سازندگان – معلمان.” از آنجایی که آنها به طور کلی تمام وقت آنها پول می خواهند و می دانند که طرح پرداخت غرامت و محصول چه درایوهای ساخت آنها راحت بالا دلار زندگی می کنند. ما تماس بگیرید این رهبر – سازندگان ،

B. قسمت تایمر در مقادیر عظیم را که در فروش در نرخ آهسته تر گاهی اوقات! آنها در آورده و توسط یک است. وجود دارد به پول به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را مشغول به کار و محصول واقعا نیاز به جلو و وزن خود را. پس از این است که چنین تعداد زیادی از مردمی که آن را بسیار مهم است. ما را در این بخش تایمر B است.

C. قدرتمند ایجاد جاذبه برای “مصرف کننده و خریدار توزیع کنندگان” و خالص مشتریان (FTC می گوید: “چه کسی تعلق ندارند به این طرح پرداخت” به عنوان بخشی از طرح پرداخت. آنها آورده B را در droves. ما می خواهیم به معنای واقعی کلمه 100 از 1000 از این مردمی. ما را در این خریداران مصرفی به عنوان C است.

اگر شما یک تولید کننده و یا فروش شرکت مطالعه انتقال به MLM یا تاسیس MLM فقط تلاش برای به بازی گرفتن تا در حرکت سریع بازار یکی از چیزهایی که شما را پیدا خواهد کرد. رقابتی طرح پرداخت غرامت به تکنولوژی امروز است که تنها بخشی از این معادله برای حفظ و رشد موقعیت بازار خود را. یک مثال خوب از بازاریابی رسانه های اجتماعی. شما باید رقابت خود را برای توزیع زمان; توسط enfolding بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را استراتژیک, بازاریابی, نمونه کارها شما می توانید اهرم فروش محصول و یا مصرف وفاداری اگر شما حق جبران MLM طرح پرداخت. استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی همراه با قدرتمند غرامت پرداخت برنامه برای نشان دادن توزیع کنندگان چگونه به اهرم وقت خود را در حالی که هندسی رشد درآمد خود را. این فقط یک مثال برای دریافت در شرکت MLM برنده دایره.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *