9 چیزهایی که شما ممکن است از دست رفته خود منجر آهنربا

[ad_1]

خود منجر آهنربا است و نه فقط یک “چک آن را از لیست” نوع فعالیت بازاریابی. آن را به یک جزء جدایی ناپذیر در ورودی فرآیند بازاریابی و استراتژی بازاریابی محتوا و ایجاد این محتوا نیاز به قاب مانند.

هنگامی که شما ایجاد خود را منجر آهنربا, شما نیاز به در نظر گرفتن زمینه:

  • مشتری سفر – چه سطح خود را از دانش در مورد موضوع خود را از تجربه و تخصص و یا خود آگاهی از این مشکل شما را حل کند ؟

  • تجربه کاربر – چگونه آنها را وادار به انتخاب کردن در صفحه ؟ تجربه منسجم?

  • روابط خود را با شما – آنها عمدتا سرد منجر و یا آنها را تا حدودی گرم (به عنوان مثال آنها دیده می شود در اطراف شما در رسانه های اجتماعی)? چگونه می توانم آنها مایل به ارتباط با شما به عنوان کسی که ارائه راه حل های خود را? که آیا شما می خواهید به آنها را?

سپس مطالب خود را منجر آهنربا باید ساختار پس از آن آدرس های زیر:

  1. مرتبط و با ارزش به اندازه کافی برای شما مشتریان ایده آل برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را.

  2. تمرکز بر یکی از چالش فوری بنابراین محتوا متمرکز شده است و آسان به مصرف – اگر مردم نمی پایان مطالعه مشاهده و یا گوش دادن به مطالب خود را, آن را در خدمت هدف آن است.

  3. در حال حاضر تخصص خود را در راه است که پاسخ “چرا شما” – چگونه می توانم به شما ایستادگی کردن از رقابت خود را?

  4. آنها را نشان می دهد به همین دلیل ترکیب منحصر به فرد از ارزش های خود را, پیام نقاط از نظر تخصص و راه را به شما ارائه خدمات بهترین جا برای آنها. به جای tooting شاخ خود را با موقعیت محتوا به عنوان یک هدف ارزيابي چرا خوانندگان خود نبوده و نتیجه گرفتن با دیگر روش ها و روش.

  5. پر کردن شکاف – چه آنها نیاز به دانستن در مورد شما خود را و/یا مشکل در سفارش به گام بعدی با شما ؟ شما ممکن است نیاز به آموزش آنها را در چالش های خود را به طوری که آنها به دست آوردن دانش در سطح تعامل خود را با کار معنی و یا شما ممکن است نیاز به نیم تنه برخی از اسطوره ها و طرز فکر مانع برای آنها متوجه تغییر امکان پذیر است.

  6. کم ارزش کردن هر گونه تصور غلط است که برگزاری آنها را از اقدام و یا انتخاب خود را برای حل مشکل با خود را روش – مگر اینکه آنها بر این باورند که آنها می تواند موفقیت آنها را نمی خواهد کار با شما.

  7. آنها زبان به بیان چالش های خود را به طوری که آنها به عنوان خوانده شده پیغام خود را به شما لازم نیست برای رفتن به یک مربع و توضیح همه چیز است.

  8. صحبت با خود آرزو هویت – که شما ایستاده و می تواند کمک به آنها برای رسیدن به.

  9. منجر به در نظر گرفتن گام بعدی با شما – یک تماس به عمل است بخشی جدایی ناپذیر از هر قطعه از محتوای ایجاد شده در زمینه بازاریابی ورودی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *