7 سحر و جادو نکات بازاریابی تجاری املاک و مستغلات موفقیت

[ad_1]

من هرگز متوقف به شگفت زده می شود. روز دیگر من ارسال یک نظر سنجی برای مشتریان من پرسیدن چه موضوعات آنها می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد و پاسخ بود به اتفاق آراء – بازاریابی است. این خنده دار است چون وقتی ما همه مشغول گرفتن ما درجه گواهینامه ها و املاک و مستغلات مجوز ما را فراموش کرده و به یک دوره آموزشی در مورد چگونگی به بازار خدمات ما. ما هرگز یاد گرفتم این مسائل! نقطه ای از بازاریابی است که به تولید یک جریان بی پایان از چشم انداز است که به شما تماس بگیرید! که نمی خواهم که? من آمده ام تا با 7 سحر و جادو نکات بازاریابی (یا استراتژی) برای تجاری املاک و مستغلات موفقیت:

بازاریابی نکته #1 – نام تجاری خود را به عنوان یک متخصص

اکثر افراد و شرکت ها ترجیح می دهند در برخورد با یک متخصص. لیست ده راه شما می تواند شناخته شده به عنوان یک متخصص در تو رفتگی در دیوار خود و از شروع به چک کردن هر یک به عنوان شما آن را انجام. قبل از شما آن را بدانید شما خواهد بود “متخصص”. یکی از بهترین راه ها دیده می شود به عنوان یک متخصص است منتشر شود. نوشتن مقالات و ارسال خبرنامه نوشتن کتاب نوشتن گزارش ویژه – فقط بنویسید.

بازاریابی نکته #2 – آیا می شود ترس به فکر می کنم در خارج از جعبه

اشفتگی فکری موقتی ایده را با خودتان و یا دیگران است. تجاری املاک و مستغلات حرفه ای فکر می کنم به طور یکسان. هر مرحله عمل همان است. من متوجه شدم که حتی اگر مشتریان من می خواهید به چیزی متفاوت را امتحان کنید زمانی که فشار می آید به پرتاب هیچ کس تا به حال خواهد شد. به یاد داشته باشید اگر شما می خواهم برای به دست آوردن یک نتیجه متفاوت شما باید به خود را در مرحله عمل. این نیاز به فکر کردن خارج از جعبه. مایل به گرفتن خطرات.

بازاریابی نکته #3 – یک تقویم بازاریابی

در ماه نوامبر هر نقشه از تقویم سال آینده با قرار دادن در تمام مراحل بازاریابی شما قصد دارید به تاریخ (بازدید کنندگان) آنها گرفته خواهد شد و نتایج مورد نظر. این را می توان نوشته شده در تقویم (بهترین روش) وارد شده در یک صفحه گسترده و یا هر روش دیگر شما را انتخاب کنید. نکته این است که برنامه ریزی در نوشتن و به دنبال از طریق.

بازاریابی نکته #4 – به یک دستیار کمک به اجرای این طرح

شما احتمالا نمی تواند همه چیز به خودتان. زمانی که من در کار با مشتریان و بازاریابی خود را تقویم ما استراتژی را باید به عنوان بسیاری از چیزهایی که ممکن است شامل می شود که کارگزار نمی کند باید شخصا. برای مثال اجرای یک کمپین کارت پستال که در آن خود را معاون طرح و ارسال کارت پستال در سه شنبه دوم هر ماه. یا پیش نویس یک خبرنامه اما باید آن را ویرایش و پس از بهبود و ارسال توسط شخص دیگری. شاید باید خود را دستیار دعوت از مردم برای پیوستن به شما برای ناهار هر سهشنبه (از جمله ساخت رزرو و تایید هر مهمان). شما فکر نمی کنید ؟

بازاریابی نکته # 5 – پیگیری به طور منظم

این یک واقعیت است: 90 درصد از تجاری املاک و مستغلات کارگزاران فقیر ، عدم سازگار تماس علل روابط ارزشمند به رنج می برند و یا حتی رسید به نقطه ای که در آن کسی دیگری را ماند در تماس snatches کسب و کار.

بازاریابی نکته #6 – آیا اشتباه بازاریابی با فروش

قبل از اینکه شما می توانید فروش خود را, سرویس, شما باید یک چشم انداز. قبل از اینکه شما یک چشم انداز, شما باید یک منجر شود. تلاش برای پرش از یک غریبه به مشتری نیست پربار استراتژی است. به جای پیاده سازی موثر سرب – تولید سیستم (یاد بگیرند که چگونه به انجام این کار با پیوستن به من در تجاری املاک و مستغلات موفقیت دایره درونی – سازمان دیده بان برای راه اندازی مجدد بعد از ماه آینده!). تمرکز تلاش های خود را به طور کامل در تولید منجر واجد شرایط و نگه داشتن خط لوله را کامل!

بازاریابی نکته #7 – آیا نمی دهد تا بازاریابی

شما کمپین بازاریابی جدید فرصتی برای کار. به یاد داشته باشید در آن طول می کشد پنج تا نه بار دریافت یک پیام قبل از آن در ضربات. و شما باید همچنان به ماندن در تماس با. اگر شما نمی – رقیب خود را!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *