6 SEO, بازاریابی, اشتباهات است که باید اجتناب شود

[ad_1]

SEO تبدیل شده است بسیار قابل توجهی ابزار بازاریابی در امروز's world. آن را نه تنها باعث بهبود موقعیت سایت اما همچنین کمک می کند تا در رانندگی ترافیک بیشتر در سیستم عامل آنلاین با نام تجاری. وجود دارد چند اشتباهات است که مردم اغلب در این حوزه است. این اشتباهات می تواند بر سئو و رتبه وب سایت و فشار آن پایین لیست.

در اینجا چند مورد از این اشتباهات و راه حل برای هر یک از آنها:

1. با فرض این که تجزیه و تحلیل ترافیک مهم نیست که آن را به جستجوگرها می آید امتیاز.

بسیار مهم است که مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل در حال دنبال و بررسی اغلب به طوری که جستجوگرها بازاریابی (رتبه بندی) می تواند به دنبال پس از. این کمک می کند تا شما را به شناسایی که در آن وجود دارد یک دامنه از بهبود و در کدام جهت در حال تلاش به کارگردانی .. دنبال یو پی اس همیشه کمک در شناسایی تهدیدات بالقوه و فرصت های به عنوان به خوبی.

2. آن's تنها به انگیزه هرگز خوب کاملا کپی از آن.

مطالب جدید وجود دارد که تولید تقریبا هر روز در گسترده جهان و در این مسابقه موش صحرایی می شود ضروری برای یک برند نه تنها به تولید منحصر به فرد بلکه مطالب جالب. اما در همان مراحل آن نیز مهم است که مطمئن شوید که هیچ یک از محتوای در حال نورد تحت یک نام تجاری's نام دقیقا کپی شده از جای دیگری است. تقلید ممکن است خراب کردن شهرت و اعتبار یک شرکت است.

3. نه گرفتن کلمات کلیدی مناسب.

بسیار مهم است که مطمئن شوید که کلمات کلیدی استفاده می کنیم برای بالا بردن SEO رتبه بندی در خط با آنچه مشتریان ما می در واقع نوشتن در موتورهای جستجو است. گاهی اوقات آنچه ما فرض می شود بیشتر دلربا کلید واژه ممکن است در واقع در این فهرست است. وقتی که می آید به کلمات کلیدی و بهینه سازی سایت رتبه بندی, به فکر می کنم از دیدگاه یک مشتری و یا کسی که به دنبال محصول یا خدمات شما. ابزار همچنین ممکن است به اثبات می شود دستی که آن را می آید به این جنبه از بازاریابی جستجوگرها.

4. عنوان برچسب ها و توصیف متا به عنوان بخشی از یک جستجوگرها استراتژی بازاریابی به عنوان هر چیز دیگری.

و نه از جمله این قطعات اصلی و ضروری در ساختار جستجوگرها بازاریابی محتوا ممکن است در نتیجه یک فرصت از دست رفته از جمع مخاطبان بیشتر. برچسب ها نیز به عنوان مهم به عنوان هر چیز دیگری و افزایش رتبه محتوای مورد نظر. در حالی که بهینه سازی برای رسیدن به یک مقاله یا وبلاگ این فنی نیز آن را آسان تر برای خواننده یا مخاطب هدف برای شناسایی یک موضوع مورد علاقه و یک تماس به عمل است که ممکن است یا هدایت و یا حتی خرید.

5. Don't فراموش نکنید که برای لینک مطالب خود را اگر شما می خواهید نتایج بهتر است.

ممکن است یک قطعه خاص از محتوا است که می کردم بهتر از هر چیز دیگری. آن را ممکن است یا به دلیل کیفیت محتوا و یا قرار دادن آن. اما نکته این است که آن را نیز می توان در یک مقاله دیگر به عنوان یک داخلی یا لینک های خارجی به بهانه نمایش بیشتر. چاشنی این مقاله می't بود توصیه می شود اما با توجه به تعداد کلمات آن شامل تعداد لینک کلیک کنید همچنین می توانید تنظیم شود و در نتیجه متصل شده است. در همان زمان همچنین باید مطمئن شوید که لینک بودن متصل هستند و در واقع مربوط به موضوع و نه فقط برای هک از آن.

6. تلفن همراه را هدف قرار است به عنوان بخشی از جستجوگرها به عنوان هر چیز دیگری.

یکی از دلایل اصلی که چرا جهان آنلاین تکامل یافته است بنابراین به شدت این است که در حال حاضر بخش عظیمی از جهان's جمعیت دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه خود را. جستجوگرها بازاریابی با تمرکز بر محتوا به عنوان آن را در آن نمایش بصری آن متفاوت است به عنوان در هر رسانه یا ابزار است که کاربر دسترسی به آن در. بنابراین باید محتوای ایجاد شده در حالی که نگه داشتن در ذهن است که آن را به راحتی در دسترس و قابل خواندن در همه رسانه ها و یا اسباب بازی.

SEO, بازاریابی, فرم های بخش مهمی از یک نام تجاری's استراتژی بازاریابی دیجیتال و پتانسیل را دارد که به طور کامل تبدیل آنلاین حضور یک شرکت است. اجتناب از این ذکر شده در بالا اشتباه را بالا بردن رتبه. پس پیش بروید و احساس حضور خود را در جهان آنلاین.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *