6 نکته برای نوشتن وابسته موفق خبرنامه

تعامل با خوانندگان و ارائه منحصر به فرد گزاره در قانع کننده ای تن می تواند به حداکثر رساندن درآمد خود را از شرکت های وابسته. چالش این است که دستیابی به یک سبک نوشتن است که می تواند استخراج پاسخ از مشترکین به عمل در تماس خود را به عمل.

عمل خاص بستگی دارد هر یک از سهامداران اما در پایان روز است شما که باید وادار خوانندگان به عمل!

در زیر 6 نکته برای نوشتن وابسته موفق خبرنامه.

1. می دانم که جمعیتی

پیش بینی و پاسخگویی به نیازهای مشترکان خود را. می دانم که جمعیتی بهتر از آنها خود می دانند.

در نظر بگیرید چرا که آنها در حال دیدن سایت شما و ارائه آنچه شما باور آنها به دنبال. هر بازاریابی محصولات شما ترویج وجود دارد باید به عنوان یک پاسخ به مشکلات مشترکان خود را.

این به این معنی با دقت انتخاب وابسته است که به احتمال زیاد مربوط به مشترکان است. نه مرتبط با هر کسی به سادگی به دلیل بالا پرداخت. بیشتر مربوط به خود وابسته هستند بهتر است شانس یک مشترک اقدام و تبدیل شدن به یک مشتری.

2. نوشتن موثر و در عین حال یکنواخت خطوط موضوع

اثربخشی خود را در خط موضوع در نهایت تعیین می کند که آیا بقیه مطالب شما خوانده می شود اما با حفظ یک قالب سازگار خود را با موضوع خطوط مشترکین در نهایت تشخیص ایمیل های خود را در صندوق خود را و ارتباط آنها با ویژگی های مثبت از کسب و کار شما.

خوانندگان باید قادر به دیدن خط موضوع خود را و آن را مرتبط با نام تجاری خود را قبل از آنها حتی نگاه به محتوا. ایجاد تغییرات نامحسوس در زمانی که لازم است اما به طور کلی کمتر تغییر دهید بهتر است.

آموزش مشترکین به رسمیت شناختن خبرنامه خود را در صندوق خود را یکسان و یکنواخت خطوط موضوع.

3. ارائه اضافی نظرات

نگاهی به زمان برای نوشتن اضافی, بررسی و راهنمای مشتریان آینده نگر در جهت مربوطه وابسته است. هوشمندانه شامل منابع است که تکمیل محصولات خود و یا خدمات به منظور افزایش کیفیت محتوا در تجانس با کسانی که خود را وابسته به.

اساسا این چیزی است که برنامه های وابسته برای ایجاد شد. اگر توصیه می شود محصول خریداری شده به دلیل تشویق از خبرنامه خود را, آن را به عنوان یک نشانه آن است که استراتژی های بازاریابی خود را در حال کار!

4. باقی می ماند مربوطه

مطمئن شوید که محتوای شما باقی می ماند تا به روز در آخرین برنامه ارائه شده توسط وابستگان خود. استفاده از ابزارهای جدید است که به طور مداوم در حال اضافه به بهبود قابلیت استفاده و افزایش درخواست تجدید نظر بصری برای خبرنامه.

کوچک اما مداوم تغییرات یا بهبود کمک خواهد کرد که حفظ طراوت در خبرنامه خود را.

به یاد داشته باشید که مهم است که شما به طور مداوم نظارت بر روند در حالی که کاوش در فرصت های جدید برای حفظ محتوای خبرنامه شما مرتبط است.

5. اضافه کردن انواع

ممکن است چند دادگاه اجرا می شود به کشف کردن که تن صدا با این نسخهها کار بهترین با مطالب خود را.

برنامه های مختلف وابسته و عوامل مختلف را تغییر دهید, اثربخشی خبرنامه خود را. سعی کنید از چند ترکیب مختلف از محتوا و استراتژی برای پیدا کردن آنچه جلب توجه مخاطبان گسترده تر.

6. ایجاد اعتماد

ایجاد ارتباط و ایجاد اعتماد با خوانندگان بر اساس محتوای واقعی. مشترکین وفادار تبدیل مشتریان به درایو ترافیک بیشتر ارائه لینک-پشت و توصیه سایت خود را به دیگران است.

ترویج شفافیت با افشای تمام وابستگان خود قرار داده و مشترکین در سهولت دانستن دقیقا آنچه که آنها در حال حمایت از. هرگز ترویج یک محصول است که شما باور نمی کند و یا بمباران خوانندگان با بیش از حد بسیاری از تبلیغات است. صداقت و افشای کامل لازم برای ایجاد اعتماد و تشویق به استفاده از ارجاع لینک کلیک کنید.

وابسته خبرنامه ارائه اطلاعات در مورد انواع مختلف محصولات و خدمات است که اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری و اصالت در روش انجام کسب و کار آنلاین. اطمینان حاصل شود که شما تا به همتراز با رعایت این 6 نکته در هنگام نوشتن بعدی خود را وابسته عضویت در خبرنامه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *