6 نکته برای توسعه استراتژی های بازاریابی ورودی

[ad_1]

توسعه استراتژی های بازاریابی ورودی می تواند یک فرآیند دشوار است به عنوان آن را در شمار چند چالش ها و پیچیدگی است. برای موفقیت در حال اجرا, بازاریابی دیجیتال, یکی به مهارت در زمینه های مختلفی مانند وب و گرافیک طراحی و نوشتن محتوا بهینه سازی موتور جستجو, مدیریت رسانه های اجتماعی, پرداخت پستها در طول کلیک کنید ، این که آیا شما می خواهید برای ترویج شرکت جدید خود را و یا به دنبال راه شما می توانید وصله پینه کردن شرکت شما فعالیت های بازاریابی ایجاد یک طرح مناسب و یا استراتژی حیاتی است و می تواند کمک خود را به سمت رشد شرکت را در بسیاری جهات. در زیر به چند نکته که به شما کمک خواهد کرد ساخت یک جامد طرح و اجرای همان بازده نتایج رضایت بخش.

1. تنظیم اهداف

اولین و مهمترین گام درگیر در ایجاد موثر ورودی استراتژی اندازه گیری بازده خود را در سرمایه گذاری. شناسایی آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن و هنگامی که شما در واقع می توانید انتظار نتایج. خود را در ورودی اهداف بازاریابی باید خاص مربوطه قابل دسترسی و قابل اندازه گیری است. شما می توانید این کار را با بررسی ترافیک وب سایت خود را که شما می توانید با جستجوگرها موثر, PPC, رسانه های اجتماعی و غیره.

2. ایجاد آگاهی از نام تجاری خود را از طریق استراتژی محتوا

هدف اصلی هر کسب و کار است که برای به دست آوردن منجر می شود و این روند می توانید شروع با آگاهی از نام تجاری خود را. ارائه محتوای درست است یک راه عالی برای نام تجاری است. اطمینان حاصل شود که شما ارائه خریداران آینده نگر خود را با تمام اطلاعات لازم در مورد خریداران است. خود را ارزیابی محتوای موجود و ببینید که در آن وجود دارد فقدان اطلاعات در مورد محصولات خود و تلاش برای بهبود ایجاد موثر استراتژی محتوا.

3. استفاده از بازاریابی ایمیل برای متقاعد کردن آگهی

بازاریابی پست الکترونیکی است که یک استراتژی موثر است که می تواند متقاعد کردن مشتریان به خرید و انتخاب محصولات خود را. ارتباط با خریداران کمک خواهد کرد که رسیدن به منجر خود را و است که می تواند انجام شود از طریق یک سری از خودکار ایمیل. مطمئن شوید که آنها جواب تمام پرسش اساسی است. این را بی درنگ خریداران به تعامل خود را با محتوا و تصمیم نهایی.

4. ایجاد یک استراتژی وبلاگ نویسی

با استفاده از وبلاگ نویسی استراتژی ثابت شده است بسیار موثر است. این کمک می کند تا برای جذب ترافیک مربوط به وب سایت خود و همچنین تبدیل ترافیک به آگهی. هر وبلاگ باید محتوای منحصر به فرد است که پاسخ خریداران سوالات است که آنها معمولا در ذهن و هم محتوا است که جاذب و توجه به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

5. استخدام های ورودی کارشناسان بازاریابی

به عنوان فرایند بازاریابی ورودی است متنوع یک و یک نیاز به چندین مجموعه مهارت ها استخدام کارشناسان یک ایده عالی است. بسته به نوع کار و بودجه شما می توانید استخدام کارشناسان در زمینه های خاص است که می تواند تحقق نقش کاملا.

6. انجام برخی تحقیقات کلمه کلیدی

انجام تحقیقات بر روی کلمات کلیدی است که بسیار برای جستجو آن را به عنوان به شما کمک خواهد کرد ادغام این کلمات کلیدی برای ایجاد ترافیک به وب سایت خود را. Google keyword planner یک ابزار بسیار مفید است که به تولید یک لیست از کلمات کلیدی که رتبه بالا در موتور جستجو. پس از تحقیقات شما می توانید آمد تا با کلمات کلیدی مناسب است که پاسخ به سوالات متداول خریداران و در نهایت جذب افراد مناسب برای وب سایت خود را.

مزایای بازاریابی ورودی نسبتا بالاتر از سنتی خروجی تکنیک های بازاریابی. اگر چه در ابتدا ممکن است به نظر می رسد مانند یک فرآیند دشوار است اما نتایج همه به ارزش آن. ورودی تکنیک های بازاریابی هستند یک راه اثبات شده برای به دست آوردن آگهی در پایین اقتصادی بودجه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *