6 مزایای استفاده برای هدف قرار دادن بازار خود را

[ad_1]

هدف بازاریابی یکی از موثر ترین استراتژی های بازاریابی شما می توانید خود را ابزار بازاریابی.

مخالف هدف بازاریابی بازاریابی انبوه. بازاریابی انبوه ممکن است حس را برای Proctor & Gamble در هنگام فروش مواد شوینده اما به عنوان خدمات حرفه ای و صاحبان کسب و کار کوچک جذاب به یک گروه را انتخاب کنید چیزی است که کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به حداکثر نتایج در هنگام ساخت کسب و کار شما.

اگر چه “همه” ممکن است قادر به استفاده از آنچه شما ارائه می دهیم شما می توانید لطفا هر کس با همان خدمات و محصولات. Proctor & Gamble به اندازه کافی از سهم بازار و به اندازه کافی محصولات در انبار خود را با موفقیت به بازار انبوه.

هدف قرار دادن بازار خود را می تواند ناشی از ساخت یک فعال تصمیم گیری در مورد که شما می خواهید به عنوان یک مشتری و یا می توان آن را نتیجه تجزیه و تحلیل پایه مشتری خود را و تمرکز بر روی یک زیر مجموعه از این گروه.

در اینجا 6 دلیل برای هدف قرار دادن بازار خود را:

1 – شما به راحتی می توانید تمرین کردن به ویژگی ها و مزایای خدمات و محصولات خود را که مهم ترین بازار هدف خود را. برای مثال به عنوان یک عکاس هر کسی که می خواهد یک عکس می تواند به نفع از خدمات خود را. اما فواید و ویژگی های مهم برای کسی که مایل عکس های عروسی خود را در مقابل کسی که مایل به کسب و کار headshot بسیار متفاوت خواهد بود.

2 – هنگامی که شما می دانید هدف خود را و آن را بسیار ساده تر برای برقراری ارتباط با آنها را با استفاده از ویژگی ها و مزایای که مهم هستند. آیا در برقراری ارتباط شفاهی یا کتبی شما می توانید آدرس این مسائل مهم به بازار هدف خود را. Bride-to-be می خواهد یک رکورد بصری از مهم ترین روز زندگی خود را برای به اشتراک گذاشتن با فرزندان و نوه ها. شرکت بازرگان می خواهد یک عکس است که باعث می شود آنها را نگاه حرفه ای در چاپ و آنلاین. کلمات استفاده می کنید برای برقراری ارتباط با هر یک از این بازارها متفاوت خواهد بود اگر آنها در حال رفتن به موثر باشد.

3 – هنگامی که شما شناسایی بازار هدف آن است که ساده تر برای تعیین جایی که و چگونه شما می توانید به طور موثر خود را در بازار خدمات. یک عکاس عروسی را ترک می توانید کارت های کسب و کار در مغازه های لباس عروس یا لباس رسمی اجاره فروشگاه و یا اجرای تبلیغات آنلاین با استفاده از “عکاسان عروسی” به عنوان یک کلمه کلیدی و شامل موقعیت جغرافیایی خود.

4 – پیدا کردن بازار خود را بسیار آسان تر می شود هنگامی که شما بر روی یک هدف است. شما می توانید فرم همکاری با دیگر کسب و کار است که ارائه خدمات تعریف. در علاوه بر این به برنامه ریزان عروسی, عکاس ممکن است بخواهید به همکاری با شرکت های که تخصص در کیک های عروسی و یا امکانات که تخصص در مراسم عروسی.

5 – با هدف قرار دادن بازار خود را فعال می تواند در مورد تصمیم گیری که شما می خواهید برای کار با. اگر شما فقط می خواهید برای انجام با مشخصات بالا و مراسم عروسی شما می توانید بازاریابی خود را در اطراف آن انتخاب است. اگر عکاسی مراسم عروسی درایوهای شما آجیل چرا که شما باید برای مقابله با مادر عروس و داماد, برنامه ریز عروسی و عروس, شاید شما می توانید تخصص در “تالار شهر” مراسم عروسی که در آن تصمیم گیرندگان به احتمال زیاد فقط عروس و آن را یک گروه کوچکتر. تصمیم گیری در مشتری ایده آل خود را با هدف قرار دادن بازار خود را خواهد کار خود را بسیار لذت بخش تر است.

6 – اضافه کردن اضافی بازارهای هدف آسان تر می شود هنگامی که شما استراتژی بازاریابی خود را در محل برای یکی از اولین. بنابراین اگر شما خسته از مراسم عروسی و یا می خواهید برای ایجاد یک جریان درآمد اضافی به سرعت اجرای یک استراتژی بازاریابی برای آینده خود را به بازار می شود ساده است. مراقب باشید هر چند – شما می خواهید به تحقیقات بازار و دقیقا می دانند چه استراتژی شما خواهد بود برای جذب مشتریان است.

فقط به دلیل چشم انداز مناسب نیست بازار هدف خود معنا نیست که شما با آنها کار نمی کند. که تصمیم شما می توانید در یک مورد به مورد و بر اساس. هدف قرار دادن یک بازار می تواند جذب مشتریان بسیار ساده تر – آن را قدرت تمرکز. هنگامی که شما راه اندازی روند خود را برای شناسایی بازار هدف خود را, شما می توانید اضافه کردن بازارهای دیگر زمانی که شما آماده هستید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *