54 برنامه بدنسازی برای افراد مبتدی و حرفه ای

برنامه بدنسازی فوتبال ارائه شده در هفته اصلی ۳ جلسه تمرین هست که شما به ترتیب تحت تنه، بالا تنه و جلسات تمرینات هوازی خود را انجام خواهید داد.هر برنامه باید در هفته ۲ بار انجام شود و خوب تر میباشد که روز تمرینات هوازی شما اهمیت تمرینات کلیدی وزنه در یک روز نباشد علی الخصوص تمرینات زیر تنه.شما به راحتی میتوانید تمرینات خویش را بر مبنا ترتیب ارائه شده در برنامه انجام بدهید و زمانی که آخری جلسه به اتمام رسید دوباره از جلسه نخستین آغاز کنید. پیشنهاد ما استعمال از برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی می باشد که بوسیله مربیان حرفهای طراحی و مهیا شده است، برنامه تمرین بدنسازی ، برنامه غذایی و دورههایی که خاص سیستم بدنی و عضلانی شما طراحی شده، نه برنامه تمرینی عمومی که به کلیه ورزشکاران ارائه میشود! طراحی برنامه بدنسازی بسته به نیاز ورزشکار، گونه تمرین و تیپ بدنی می تواند به طور کامل مختلف باشد. تالیف یک برنامه تمرین بدنسازی و یا این که طراحی یک برنامه رژیم غذایی صحیح، نیاز به داشتن تخصصهای گوناگون و علم خاصی است. در این مطلب یک برنامه بدنسازی مبتدی برای خانمها آوردهایم. اما چنانچه نبود وزن دارید و می خواهید ارتقا وزن پیدا نمایید بایستی 250 کالری به عدد تمام آن بیشتر نمایید و اگر هم در حالا حاضر در وزن ایده­آل خودتان هستید، پس حتماً به همین اندازهای که به جهت شما بررسی شده در روز کالری مصرف کنید. حرکت پلانک که بایستی به رخ تقریبی 3 ست 40 ثانیه ای انجام شود. 3 روز در هفته تمرین دادن عضله ها ذیل تنه شامل عضله ها پا، باسن و دو روز در هفته تمرین دادن عضلات بالا تنه مخصوصاً بازوها در این برنامه تمرینی به لطف گنجانده شده است. به ادله نشستن طولانی مدت ، همسترینگ پاها، ماهیچه‌ها باسن و پایین کمر منقبض می شوند. دستهایتان را به حالت نخستین برگردانید. مثلاً خیلی از مقالات و مطالبی که منتشر شدند، زنان را به انجام برنامههای رژیمیِ به شدت محدود کننده و انجام سا‌عتها تمرین هوازیِ یکنواخت بر روی تردمیل تشویق میکردند. چنانچه هدف شما همین می باشد که وزن اندک کنید، بایستی 250 کالری از هر کمی که به یاری این برنامه بدست آوردید اندک کنید (مثلاً چنانچه از روش همین برنامه متوجه شدید که بایستی در روز 500 کالری مصرف کنید زیرا هدف شما کمتر وزن هست بایستی 250 کالری مصرف داشته باشید). برای افرادی که هر مدل نگرانی در مورد دقیقا کجا و همینطور هدایت در مورد چگونگی استفاده از برنامه بدنسازی صخره نوردی ، شما احتمالا می توانید حساس ما در ورقه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.