5 عامل شما باید در نظر هنگام انجام تحقیقات بازار

[ad_1]

آیا می دانید چرا بسیاری از افراد موفق در سفر خود را به پول آنلاین? به این دلیل است که آنها نمی باید دانش کافی در مورد بازار خود آنها نمی دانید که بسیار در مورد خود بازار است که به دلیل شکست آنها. تحقیقات بازار فرایند بسیار مهم است که شما باید انجام قبل از شما شیرجه رفتن به بازار خود را.

اگر شما غفلت از این مهم گام کسب و کار شما هرگز نمی خواهد به اشتباه. رفتن مستقیم به یک بازار بدون دانستن مقدار در مورد بازار درست مانند غواصی به یک استخر بدون دانستن چقدر عمیق است. اگر این برای شما اتفاق می افتد آن است که یک خودکشی است. اجازه دهید من به شما یک مثال دیگر بیایید می گویند شما می خواهید به فروش بستنی به یک غریبه به شما خرید بستنی از تامین کننده و فروش آن به طور مستقیم به آن غریبه یا شما از غریبه چه طعم بستنی او ترجیح میدهد برای اولین بار قبل از اینکه شما خرید از تامین کننده?

شما می دانید که پاسخ بسیار خوبی است. اگر شما می دانید آنچه که مشتریان خود را می خواهید و به شما ارائه آنچه که آنها به دنبال کسب و کار شما رشد خواهد کرد و شما خواهد شد بسیاری از فروش. این یک حس مشترک. نمی تظاهر و عمل شما می دانید همه چیز در مورد آنچه که بازار خود را می خواهد و نیازهای شما هرگز نمی خواهد می دانم تا زمانی که شما انجام تحقیقات بازار خود را.

پس چه عوامل که شما نیاز به در نظر گرفتن زمانی که شما انجام تحقیقات بازار? اساسا وجود دارد 5 عامل شما باید به حساب آورد. آنها عبارتند از:

1. بازار سودآوری است. شما باید برای پیدا کردن که آیا مردم در بازار خود را در حال حاضر به صرف پول است. اگر آنها نمی, آن است که یک بازار سودآور.

2. بازار تو رفتگی در دیوار. تعیین اینکه آیا بازار شما در حال رفتن به یک بازار تو رفتگی در دیوار. اگر آن است که شکستن آن به بازار کوچکتر است به طوری که شما می توانید تسخیر بیشتر به راحتی.

3. آیا شما دانش و مهارت ، شما باید برای انتخاب یک بازار است که شما با آن آشنا هستند. اگر شما نمی دانید که بسیار در مورد بازار شما را به صرف زمان بیشتری برای یادگیری در مورد آن.

4. رقابت در بازار. بهتر است برای رفتن برای یک بازار است که رقابت کمتر است. من شرط می بندم شما نمی خواهید برای رفتن برای یک بازار است که بسیار رقابتی است و شما باید به رقابت با پسر بزرگ راست است ؟

5. بازار میل. را انتخاب کنید یک بازار است که شما باید حداقل برخی از شور و شوق ، آیا به دنبال یک بازار است که شما از آنها بدم میاید برای شما خواهد شد و هرگز بهبود خود را که در راه است.

این 5 عامل که شما باید در نظر بگیرید در طول تحقیقات بازار خود را. به یاد داشته باشید, تحقیقات بازار پایه و اساس کسب و کار آنلاین شما; شما باید آن را جدی بگیرند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *