5 دلیل قانع کننده کسب و کارهای کوچک بهره مندی از ارسال خبرنامه به ایمیل

[ad_1]

تقویت نام تجاری خود را دید با این ایمیل ساده استراتژی بازاریابی

“I don't می خواهید به آزار مردم است.”

که's یکی از بسیاری از بهانه های من شنیدن از مشتریان هنگامی که من از آنها بخواهید در مورد ارسال مداوم خبرنامه به ایمیل به پیروان خود ،

شما به جرم فکر کردن در این راه بیش از حد ؟ به خوبی آن را متوقف کند!

وقتی کسی می آید به وب سایت خود را و وارد خود نام و آدرس ایمیل به ثبت نام برای خبرنامه خود را, آنها به معنای واقعی کلمه با قرار دادن دست خود را بالا و گفت: “بله, من می خواهم به شنیدن از شما!”

شما در واقع انجام آنها زیانی توسط نگه داشتن نیست که ارتباط با آنها.

ارسال مداوم خبرنامه به ایمیل به پیروان خود را به شما می دهد توانایی به منظور توسعه یک “می دانیم”

ارتباط با آنها است که به طور چشمگیری افزایش دید تجاری و بازار برسد.

در عین حال بسیاری از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تصویب این فرصت طلایی برای ایجاد روابط و افزایش فروش است.

آیا شما یکی از آنها را ؟

اجازه دهید's می گویند شما یک مربی تغذیه و ارائه خدمات ارزشمند در کمک به زنان برای تعادل هورمون خود را از دست دادن وزن و یا به سادگی یک کیفیت بهتر زندگی. یک خبرنامه به طور منظم است که یک نخست فرصت را برای شما به نگه داشتن در تماس با پیروان خود را تا زمانی که آنها آماده هستند برای آن حرکت و کار با شما.

همانطور که می دانید مردم به خرید از مردم به آنها اعتماد و خبرنامه است یک راه عالی برای توسعه اعتماد مورد نیاز را که گام بعدی با شما.

بنابراین اگر شما don't در حال حاضر ارسال خبرنامه هفتگی در اینجا 5 دلیل قانع کننده باید هر کسب و کار شروع یک شرکت:

1. می گوید مشتریان آنچه شما انجام دهد. هیچ کس می خواهد به فروش می رسد اما هر کس می خواهد به خرید اگر چه ارائه شده است و مطابق با نیازهای خود را. نوشتن یک خبرنامه به طور منظم به شما می دهد یک فرصت برای آموزش مشتریان بالقوه در مورد خود را عرضه می کنند و از همه مهمتر به اشتراک گذاری تخصص خود را به طوری که آنها می توانید به مانند و اعتماد شما در طول زمان.

ارسال های با کیفیت و ارزش پر از مقالات اجازه می دهد تا شما را به بحث در مورد چالش های مشتریان خود را در صورت و به اشتراک گذاری خود را از مشاوره است که به آنها کمک خواهد کرد. هنگامی که پیروان خود را واقعا درک آنچه شما انجام و شما را در درک خود را از مبارزات آنها احتمال بیشتری برای کلیک کنید و خرید خود را از محصولات و خدمات.

2. ایجاد روابط و اعتماد است. هنگامی که شما برای اولین بار ارتباط با مشتری آینده نگر در آن طول می کشد زمان برای ساخت یک رابطه و ایمیل مستقیم شخصی و گاه به گاه راه برای اتصال. رسیدن به طور منظم با یک ایمیل و خبرنامه به شما می دهد این فرصت را به ساخت یک ارتباط با مشتریان بالقوه است. آنها به عنوان توسعه اعتماد خود را با نام تجاری آنها بیشتر احتمال دارد به خرید و گسترش این کلمه در مورد آنچه شما انجام دهد.

3. گسترش بازار خود را پوشش. هنگامی که شما ایمیل خبرنامه به لیست خود نه تنها آن را به صندوق پستی خود را, اما در خبرنامه شما نیز می تواند اهرمی در راه های متعدد برای کسب و کار شما. آن's a genius راه برای فورا گسترش دید خود را در کانال های متعدد و رسیدن به چشم انداز جدید از طریق بازاریابی محتوا است.

برای مثال شما می توانید این مقاله را در وبلاگ خود و ارسال لینک به مطلب در رسانه های اجتماعی مختلف و دایرکتوری ها مقاله. علاوه بر ارسال مقاله در وب سایت شما همچنین می توانید درایو ترافیک موتور های جستجو آلی به وب سایت شما و افزایش رتبه بندی موتور جستجو.

4. ایجاد یک 24/7 نیروی فروش از طرف شما. در علاوه بر این به شما ارسال خبرنامه به صورت هفتگی شما همچنین می توانید راه اندازی autoresponders با یک سری از ایمیل های خود را از طریق عضویت در خبرنامه ارائه دهنده خدمات به شرح یو پی اس به این سادگی که برای اولین بار آنها را به لیست خود را.

تصور کنید با داشتن یک خودکار سیستم پیام می فرستد که راهنمایی های مفید برای بازار هدف خود را! بهترین از همه, شما می توانید به طور خودکار فرآیند با استفاده از خدمات مانند aWeber, ثابت, تماس, MailChimp یا حتی 1ShoppingCart.

5. توسعه یک “آماده به خرید” در بازار لیست . هنگامی که شما را از زمان به پرورش یک رابطه با مشترکان خود را در لیست پستی خود را می شود به معنای کامل به اعلام محصولات جدید و خدمات شما در حال راه اندازی.

در حال حاضر زمانی که شما ایجاد یک سرویس جدید محصول و یا یک ارتقاء ویژه شما'll آیا مشتاق به خرید چشم انداز که هیجان زده به شنیدن آنچه شما باید ارائه دهد.

بنابراین آنچه از شما انتظار دارند ؟

دست پایین ایمیل مارکتینگ و ارسال مداوم خبرنامه به یکی از موثر ترین ابزار بازاریابی برای کسب و کار شما. اگر شما مشغول هستند محول کردن این وظیفه به یک تیم بازاریابی حرفه ای است که می تواند مراقبت از نوشتن و بازاریابی و جنبه های فنی مورد نیاز است.

من از شما دعوت به شیرجه رفتن شروع یک خبرنامه و فروش خود را و دید تجاری رشد!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *