5 بازاریابی دیجیتال شما مرتکب اشتباهات شما توبه

[ad_1]

وجود دارد نیاز به نگاه در آنچه-باید-نمی-شود-انجام می شود طرف از چیزهایی که به عنوان خوبی. این ضروری است به طوری که شما احمق نیست خودتان را به فکر که شما را در راه راست نگه دارید و به هدر رفتن پول بدون گرفتن یک ROI.

هنگامی که شما می دانید که شما don't می دانم که چیزی است که شما می توانید پیدا کردن. هنگامی که شما don't می دانم که شما don't می دانم چنین یک وضعیت مخاطره آمیز است. در اینجا است که یک لیست از طرف من به شما آگاه باشید از برخی از غیر قابل کشف اشتباهات شما ممکن است مرتکب در بازاریابی دیجیتال پیگیری.

1. ترویج به جای حل مشکل:
ضرب و شتم درام خود را چیزی است که نمی تواند به خوبی با اینترنت-افراد زرنگ و دانا به دنبال برای هر محصول / خدمات. آنها با بمباران تبلیغاتی اطلاعات به طور مداوم به شما don't می خواهید به انجام همان چیزی که از دست داده در میان جمعیت.

Don't به رخ کشیدن در مورد چقدر خوب محصول / خدمات خود را در حال, به آنها بگویید که چگونه آن را می تواند کمک به حل مشکلات خود. آنها آمده اند به خود سایت و یا آگهی شما به دنبال یک راه حل آنها را فراهم می کند که شما آمار bulls-eye.

در حالی که آن را خوب است برای نمایش دستاوردهای خود را در مرحله حتی که به نظر می رسد بیشتر برای 'شما–مشتری' به جای 'من-me-myself' نگرش است. چگونه ؟ توصیفات مشتری نشان می دهد! و اجازه دهید مخاطبان خود را فکر می کنم اگر شما می توانید حل این مشکل برای مشتریان موجود خود را و سپس شما می توانید آنها را به عنوان به خوبی. مشتری محور به تصویر کشیدن محصول / خدمات خود را به عنوان راه حل و سحر و جادو را ببینید.

2. با تکیه به شدت بر روی هر یک کانال بازاریابی:
انجام این اشتباه نه تنها پرتاب بودجه بازاریابی دیجیتال خود را از تعادل خارج است اما می تواند معکوس تیرکمان بچه گانه خود را درآمد. شما ممکن است اجرا شود بسیاری از استراتژی های سراسر تجربه خود را که می گویند یک یا دو ممکن است بهترین کار.

و آن بازاریابی دیجیتال سرود که یکی باید حداکثر تلاش را بر روی چه چیزی کار می کند; با تکیه بیش از حد بر روی این شعار می تواند خطرناک باشد. اگر این کانال به طور ناگهانی بی اثر می شود? اگر ترافیک آلی است که شما آنقدر افتخار قطره یک شبه به لطف سرزده به روز رسانی موتورهای جستجو آمد تا با.

چنین عکس العمل می تواند آسیب های جدی به خط پایین خود را درآمد. بنابراین مقاومت در برابر وسوسه به ریختن تمام تلاش به یک کانال و ایجاد یک قوی گرد چند کانال بر اساس استراتژی بازاریابی است.

3. نادیده گرفتن برخی از کانال های بازاریابی:
این نقطه است که شبیه به نقطه در بالا و در عین حال متفاوت در راه است که این پیشنهاد با استفاده از هر کانال در هر زمان که زمان مناسب برای کسب و کار شما. این قابل فهم است که چند کانال مثل pay-per-click ممکن است فورا محوری شما را به محل موردتوجه وتماشای عموم, اما شما باید چشم پوشی از دیگر ظاهر کندتر کانال.

در حالی که این مهم به اهرم بالا-ROI-تولید کانال در ابتدا در مرحله بعد جسارت کردن به دیگران باید هدف از استراتژی بازاریابی خود را. سرمایه گذاری خود را به دلیل تلاش در جستجوگرها مهم نیست که چقدر وقت گیر است. 6 سال پایین خط زمانی که موتورهای جستجو را شروع پرداخت شما با ترافیک مربوط به شما خواهد شد با تشکر از شما آن را انجام داد.

برو اجتماعی; گرفتن نام خود در خارج وجود دارد. اما انتخاب کانال های اجتماعی دقت کنید. LinkedIn و توییتر با این نسخهها کار بهترین برای B2Bs و مشهور Facebook برو به کانال برای B2Cs. شما به عنوان پیشرفت از پرتاب در ایمیل بازاریابی به بازاریابی شما خواهد شد شگفت زده با خود را بالقوه است.

4. نه اختصاص دادن اعداد به کمپین اهداف:
“آیا't این پایه” شما ممکن است فکر می کنم! خوب … ما معمولا عمیق شیرجه رفتن به پیشرفته مسائل و فراموش کردن اصول اولیه بسیاری از بار. پس از تعیین اهداف قابل اندازه گیری برای مبارزات انتخاباتی خود را! می گویند شما می خواهید برای افزایش تعداد آگهی های تولید شده برای شرکت های B2B مجموعه هدف + 20% در یک ماه داده شده و سپس کار نسبت به آن.

Don't فقط می گویند من می خواهم به افزایش آگهی – که's فقط واهی! اگر شما تعریف اهداف خود را در شرایط از اعداد است که شما'قادر خواهید بود به مقیاس تلاش خود را در غیر این صورت شما'll نگه داشتن پله در تمام جهات بدون حرکت یک اینچ جلوتر است.

در علاوه بر این به یاد داشته باشید شما در حال سرمایه گذاری پول در تلاش های خود را; کسی که انجام مبارزات نمی آید رایگان. اگر شما سرمایه گذاری پول در پرداخت بازاریابی نه تعیین اهداف قابل اندازه گیری است مطمئن شات دستور غذا برای فاجعه است.

5. فقیر و تفسیر داده ها:
اگر شما تا کنون دیده analytics dashboard شما'll ببینید که چگونه آن را نشان می دهد متفاوت ترافیک کانال های آلی مستقیم, پرداخت, ارجاع ، در حال حاضر ترافیک مستقیم تفسیر به مردم صورت دستی تایپ در وب سایت شما's URL و در آینده.

اما, شما نیاز به مطمئن شوید که ترافیک مستقیم شماره نه شامل داخلی خود کارکنان است. نادیده گرفتن این امر در نتیجه داده های رقت و اشتباه تفسیر داده ها.

علاوه بر انتخاب اشتباه متریک برای تعریف داده های خود را می تواند فاجعه آمیز. برای مثال اگر شما یک 'صفحات در هر بازدید' یا 'میانگین مدت بازدید', شما ممکن است احساس کنید که مشتری خود را در حال گذراندن زمان بیشتری در سایت, در حالی که واقعیت خواهد بود و بازدید کنندگان خود را برای پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال .

در نتیجه 5 امتیاز داده شده در بالا نیست در مورد راهنمایی و یا کلاهبرداری از, بازاریابی دیجیتال, اما بیشتر در مورد هسته اصلی آن است. اگر شما برای جلوگیری از این, شما می توانید هر کمپین راک در حالی که استخراج حداکثر بنگ برای جفتک انداختن خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *