4 Ps اجتماعی استراتژی بازاریابی برای یک علت خوب

[ad_1]

ما همه آشنا با سنتی 4 “P” بازاریابی – قیمت, محصول, محل و ارتقاء.

تحول تدریجی. کیمبرلی Kadlec سابق معاونت بازاریابی جهانی در جانسون و جانسون تایید مجموعه ای تازه از 4Ps برای کسب و کار اجتماعیکه او به نام هدف, حضور, نزدیکی و مشارکت.

جدید مدل پيشنهادی به نظر می رسد مناسب تر برای جهان غیر انتفاعی به عنوان آن را در اطراف محور ساخت محتوای با کیفیت و تماس با ما. مصرف با الهام از این ایده من می خواهم به ارائه 4 Ps اجتماعی استراتژی بازاریابی برای سازمان های غیر انتفاعی.

1. پروفایل: این ساده ترین از 4 Ps و این نگرانی نیاز به ایجاد پروفایل برای غیر انتفاعی خود را در حداکثر تعداد شبکه های پلت فرم. آیا شما آماده برای استفاده از Facebook, Twitter, LinkedIn, Flickr, و بیشتر پیش بروید و مشخصات خود را قبل از اینکه شخص دیگری با استفاده از یک نام است که برای شما مناسب است. این نام ندارد به یکسان به نام غیر انتفاعی خود را.هر چیزی که شما فکر می کنم تصویر می کشد این ایده از آنچه شما انجام دهد به وضوح و یا چیزی است که شما فکر می کنید می تواند یک نام تجاری خوب برای شما. فقط برای آن بروید.

2. انتشار: این دومین P نگرانی نیاز به تمام محتوای موجود و شروع به قرار دادن آن در وب است. خود عکس و فیلم و ضبط کنفرانس ها و دیگر اسناد و مدارک باید در محتوای های پلت فرم.

شما به عنوان تکامل و حرکت به سوی رشد غیر انتفاعی خود را باید نگاه کنید به ایجاد محتوای جدید. شروع شده توسط به اشتراک گذاری فعالیت های خود را و نظرات خود را در رسانه های اجتماعی. باید آن را تبدیل به یک رفلکس برای تیم بازاریابی و یا تیم در زمین در رویدادهای مالی. انجام یک فعالیت بدون در نظر گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آنها.

3. مشارکت: این مهم است که به طور فعال در شبکه های اجتماعی به طور مداوم. این شروع می شود با یک مشاهده دوره که در آن شما باید برای گوش دادن به و درک آنچه اتفاق می افتد در این شبکه و آن را همچنان فعال و هوشمند شرکت. بدون نیاز به رفتن به این وبلاگ از رهبران صنعت به انتشار یک نظر است که هدف آن صرفا به آوردن ترافیک به وب سایت خود را. یکی باید به جای عادت به خواندن وبلاگ خود را ببینید نوع نظراتی که ارسال شده وجود دارد و احتمالا کمک با محتوا مرتبط است.

4. پیشرفت: در نهایت بدون توجه به آنچه شما انجام, شما باید برای گرفتن به عادت های اندازه گیری نتیجه تلاش های خود را. آن را بسیار آسان برای تعیین کمیت تاثیر خود را در وبلاگ جدید به اعتبار چگونه بسیاری از بار شما عکس و یا فیلم ها بازدید و توجه به منافع حاصل از مشارکت خود را در شبکه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *