4 Essential SEO عناصر استراتژی برای خدمات مبتنی بر کسب و کار

منحصر به فرد عناصر مورد نیاز برای یک سرویس مبتنی بر کسب و کار به رتبه مناسب در موتورهای جستجو است.

در حالی که شرکت های بزرگ چند ملیتی استخدام جستجوگرها استراتژی برای به دست آوردن مشتریان و مشتریان از سراسر جهان یک کسب و کار کوچک است که معاملات تنها با مشتریان در آن منطقه جغرافیایی تنها محلی آگهی می خواهد.

این مقاله به نظر می رسد آنچه که شما باید در استراتژی جستجوگرها خود را اگر شما یکی از کسانی که کسب و کارهای کوچک و شما در حال تلاش برای به دست آوردن دید با مشتریان محلی شما.

1. وب سایت شما

نگاهی به وب سایت خود را و ببینید اگر شما می توانید بگویید که در آن کسب و کار شما واقع شده است و که در آن خدمات است.

منطقه هدف خود را باید prevalently که در صفحه اصلی و کپی صفحه تماس خود را به عنوان به خوبی به عنوان در بالا و پایین صفحه. شما حتی می توانید ترکیب آن را به نام کسب و کار خود و یا آدرس.

این ایده است که البته به مطمئن شوید که زمانی که به کسی می شود به وب سایت شما به دنبال چه چیزی شما ارائه آنها نیز تأیید شما خدمات خود را در منطقه است.

قرار دادن این شرایط را در خود متا داده ها بیش از حد. آن را می سازد تفاوت در رسیدن به مشتریان محلی انجام جستجوهای خاص برای شهرستان خود و یا خدمات کسب و کار منطقه است. علاوه بر این هنگامی که شما ایجاد صفحات فرد برای هر یک از خدمات شما ارائه, کار, مکان سرویس به عناوین و کپی کنید.

2. Google برای کسب وکار من

اگر شما قبلا انجام شده نیست بنابراین شما باید به ایجاد یک حساب Gmail برای خودتان بنابراین شما به راحتی می توانید از ورود به سیستم به تمام گوگل نرمافزار و محصولات است.

Google برای کسب وکار من است که یکی از این ابزار به صورت رایگان در دسترس است که می شود کسب و کار خود و دوخته در Google Maps و اگر گوگل می بیند حق سیگنال های شما نشان می دهد تا در محلی رتبه بندی نتایج بیش از حد. محلی رتبه بندی نتایج این نتایج شما می خواهید ببینید که گوگل درک خود را پرس و جو جستجو به محل خاص است.

سعی کنید با تایپ کردن ‘لوله کش در نزدیکی من” را در گوگل و شما به احتمال زیاد خواهید ببینید چند تبلیغات و برخی از موضعی لیست قبل از اینکه شما نگاه کنید به نتایج جستجو آلی. این می تواند 1 – 3 تبلیغات یا 3 یا 4 لیست های محلی بسته به اینکه چگونه رقابتی بازار است.

کسانی که لیست های محلی ارزشمند برای کسب و کار خود و با ایجاد و اداره کسب و کار خود را با گوگل شما باید حداقل آغاز مراحل آن طول می کشد برای دریافت ذکر شده در آن لیست های محلی.

هنگامی که شما حساب کاربری را پر کنید در همه چیز شما می توانید. ارائه عکس ها و استفاده از خدمات خود را و محل کلمات کلیدی در توضیحات و هر جای دیگری که شما ببینید صادقانه فرصت است.

3. محلی استنادهای

محلی استناد هنگامی که شما کسب و کار ذکر شده در دایرکتوری های محلی. به احتمال زیاد شما فقط نیاز به انجام این کار یک بار و آن را بسیار آسان است.

فقط نگاه کردن مکان خود را با کلمه “دایرکتوری” پس از. وجود دارد برخی از آنهایی که آشکار مانند Yelp, اما شما ممکن است برخی از پیدا کردن تو رفتگی در دیوار دایرکتوری برای محل شما و همچنین خدمات خود را بیش از حد.

آیا تا به حال برای این پرداخت به عنوان کسانی که دایرکتوری ها پرداخت خواهد شد که در حال حاضر پرچم توسط گوگل هنگامی که آن را بررسی سایت خود را. پرداخت به صورت لینک و یا استناد همیشه آسیب خود را رتبه بندی کردند.

4. نظرات

وقتی که می آید به مشتریان محلی, بررسی طلایی. آنها توصیفات که دیگر مشتریان بالقوه می توانید اعتماد. درخواست این از مشتریان قبلی کاملا خوب; اما جعل آنها است.

لازم نیست که آنها را از ورود به حساب جیمیل از کامپیوتر خود را به ترک یک بررسی یا گوگل را ببینید که نظرات شما همه می آیند از همان آدرس IP و بررسی پس از آن کمک نمی خواهد خود را رتبه بندی.

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهای دیگر که شما می توانید انجام دهید و همچنین, اما کسانی که 4 امتیاز اساسی در هر محلی جستجوگرها استراتژی و اگر شما یک سرویس مبتنی بر کسب و کار شما به آنها نیاز دارید در حق دریافت ترافیک.

البته اگر شما واقعا تسلط بر رتبه بندی نتایج و اطمینان حاصل شود شما یک جامد استراتژی شما در حال رفتن به می خواهید به استخدام کسی ارائه حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو. آنها می توانند چیزهای بیشتر و همچنین به طور فعال به حفظ تلاش های مورد نیاز به Google اجازه می دانم که شما ارائه آنچه شما باید انجام دهید که در آن شما آن را انجام دهید در حالی که شما صرف زمان خود را در واقع ارائه خدمات خود را!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *