4 چیز مهم را برای SEO در این سال (2018)

[ad_1]

استفاده از کلمات کلیدی دم بلند که بیشتر محتوای

تقریبا 70 درصد از تمام جستجوهای گوگل در حال تحت پوشش کلمات کلیدی دم بلند. علاوه بر تحقیقات انجام شده توسط Ahrefs نشان می دهد که بسیاری از جستجوهای گوگل شامل بیش از 3 کلمه است. این نشان می دهد که کلمات کلیدی دم بلند قرعه کشی کیفیت ترافیک بیشتر به سایت نسبت به کوتاه کلمات کلیدی.

چرا مهم است برای نوشتن مطالب طولانی به صورت?

دیگر محتوای تمایل به خلاق تر و شامل اطلاعات اضافی. این می تواند تصاویر, تصویری, مواد و infographics, در میان دیگران.

این اعتصاب به نفع کسانی که به اشتراک گذاشتن مطالب با دیگران در سایت های رسانه های اجتماعی که در آن آنها باید یک حساب کاربری. علاوه بر این دیگر مطالب مردم را قادر می سازد به هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند در یک راه موثر. آن را در میان بهترین استراتژی را در نظر بگیرید.

قبل از نوشتن مطالب اندازه گیری کلمات کلیدی متریک.

کلید واژه معیارهای مورد استفاده برای یک سایت باید به اندازه گیری و تجزیه و تحلیل. وجود دارد برخی از معیارهای اساسی است که باید به دنبال به می دانم که اگر یک کلمه کلیدی خاص به بهترین وجه متناسب با یک سایت. با استفاده از یک ابزار مانند Ahref است که به شدت توصیه می شود برای تعیین چنین اطلاعاتی.

این معیارها شامل موارد زیر است:

  • کلید واژه مشکل/رقابت

  • کلید واژه جستجو در حجم

  • نرخ بازگشت

  • کلیک

مطمئن شوید که سایت یافت شده در جستجو کلمه کلیدی عملکرد باید مورد بررسی قرار گرفت.

دنبال پیوند مربوطه

مردم باید مراقب اقدامات خود را از نظر ارتباط است. هر چند لینک به سایت های دیگر و محتوا بسیار مهم است زمانی که لینک درست قرار داده شده خوانندگان ممکن است در نظر یک سایت پر از اسپم.

زمانی که آنها نمی خواهند به اشتباه بزرگ خود را با استفاده از پیوند استراتژی صاحبان وب سایت باید به صورت معتبر و منابع وب. از جمله منابع باید دید بالا و دامنه امتیاز نتیجه آن خواهد بود بسیار مفید برای لینک به هر یک از این سایت ها.

ساخت Url های استاتیک

به طور کلی کیفیت یک وب سایت وابسته به Url ها در هر صفحه. وجود دارد چند استدلال در مورد اینکه آیا استاتیک Url انجام بهتر از Url های پویا. به همه چیز را درست تنظیم آن کمک خواهد کرد به بررسی معنی هر یک از URL.

استاتیک URL آدرس است که اجازه می دهد تا محتوای آن باقی می ماند همان اعطای که تغییرات هستند HTML hardcoded. پویا URL, نتیجه یک جستجو در یک سایت مجبور با یک پایگاه داده در حال اجرا بر روی یک اسکریپت. چرا استاتیک Url ها بهتر از پویا Url ها ؟ اینها تعدادی از دلایل به خاطر داشته باشید:

بالا در ارتباط و برجستگی کلمات کلیدی

بالا CTRs (کلیک کنید از طریق نرخ) در ایمیل SERPs و صفحات وب

آنها قادر به تنظیم خاص لنگر متن کمک می کند که این صفحه در رتبه بندی بالاتر در هر زمان به طور مستقیم مرتبط به یک URL format.

آنها به راحتی توسط موتورهای جستجو بالا از پویا آدرس ها (که چندین پارامتر است.

از سوی دیگر پویا آدرس ها باید:

  • پایین تر CTRs

  • آدرس ها است که بسیار دشوار است به یاد داشته باشید

  • کاهش ارتباط و برجستگی کلمه کلیدی

  • شانس بالاتری از قطع URL پایان است که می تواند منجر به اشتباهات مانند 404

بنابراین به دلایل فوق الذکر آن را خوب است برای نگه داشتن استاتیک Url ها در ذهن.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *