4 راه برای طولانی خود را وسیع مطالب

[ad_1]

4 راه برای طولانی خود را وسیع مطالب

امروز چند بعدی جهان وجود دارد چنین چیزی به عنوان یکی از اندازه متناسب با تمام. هنگامی که شما یک مفهوم بزرگ است که خواستار به رسمیت شناختن, چرا استفاده نمی کنید ممکن است هر نهاد به مطمئن شوید که پیام شما می شود شنیده می شود ؟

به طور سنتی, Infographics شده اند پایان متوسط برای ارائه محتوا و اگر چه آن را یک روش محاکمه و درست به گسترش رسیدن به خود را, آن را تنها آغاز از آنچه شما می توانید انجام دهید که با محتوای هنگامی که آن را به یک Infographics.

در این پست ما کشف چند روش برای repurposing خود را Infographics به دیگر رسانه ها.

شکستن مطالب خود را به یک پست وبلاگ

وجود دارد دو مشترک جهت شما می توانید هنگام انتشار Infographics در وبلاگ خود: میزبانی این تصویر با اندازه کامل به طور مستقیم بر روی صفحه خود و یا استفاده از یک نسخه کوچکتر که وقتی کلیک می خواهد به کامل Infographics. هر دو صدا میزبانی روش آنها تمایل به محدود کردن شیوه ای که در آن شما و خوانندگان شما می توانید به اشتراک گذاری در سراسر کانال های دیگر.

برای مثال وقتی کسی توییتهایی کردن یک لینک به شما, Infographics, توییت را تنها به عنوان پست وبلاگ همراه با لینک. این کمک می کند به تصرف خود در جلب توجه مخاطبان است. یک راه حل برای این وضعیت این است – شما می توانید با استفاده از هر بخش می شکند در, Infographics, جدا کردن خود از بخش های منحصر به فرد و سپس اضافه کردن دکمه های به اشتراک گذاری برای هر یک. در حال حاضر وقتی کسی سهام خود را به محتوای آنها باید این گزینه برای به اشتراک گذاشتن یک تصویر و یا تصاویر متعدد. آن را به طور خودکار لینک به وبلاگ خود پست.

ایجاد میکرو محتوا

میکرو محتوا می تواند در بسیاری از اشکال مختلف. تویت کردن این وبلاگ می تواند به عنوان میکرو محتوای آن را به عنوان در واقع یک شیر تغلیظ شده تفسیر از یک قطعه بزرگتر از محتوا است. Infographics بخش می تواند به عنوان میکرو محتوا نیز هست. هر چند که آسان نیست اما این راه Infographics می تواند شکسته به بخش های است که همیشه ممکن نیست.

سعی کنید کشیدن خوشه از اطلاعات و یا داده های مجموعه خود را درون Infographics و ساختمان آنها را به یک سری از “مینی-Infographics.” با انجام بنابراین شما اساسا ایجاد حتی بیشتر از محتوا است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در بسیاری از کانال ها و همچنین گسترش عمر مفید از محتوای موجود.

گسترش محتوا به مقالات و کتاب های الکترونیکی

معمولا محتوا است که در یک Infographics است که فقط بخشی از یک مجموعه بزرگتر از داده ها و یا اطلاعات برداشته شده از منبع اصلی. شما می توانید با استفاده از این محتوای اضافی همراه با طراحی سبک و طرح بندی خود را Infographics به نفع خود در حال گسترش است و موضوع از طریق ایجاد یک کاغذ سفید یا کتاب.

همه شگفت انگیز میکرو محتوای شما ایجاد شده در Infographics به خودی خود می تواند مورد استفاده قرار گیرد به درایو ترافیک به وب کاغذ سفید یا کتاب.

سعی کنید ایجاد یک موشن گرافیک

محتوای ویدئویی است که به سرعت تبدیل شدن به یکی از اشکال رسانه ای که در حال مصرف خود را گسترش Infographics به موشن گرافیک یک ایده بد نیست. اما آن را بسیار چالش برانگیز نوع محتوا به توسعه با توجه به زمان مورد نیاز در آن است. و مهارت است که معمولا می رود به ایجاد آن چیزی است که ارزش مشاهده.

اگر یک حرکت کامل گرافیک تصویری به نظر می رسد کمی بیش از حد و سپس به جای آن شما می توانید برای یک سری از کوتاه انیمیشن و یا فایل های Gif.

از موضوع تحقیق برای توسعه محتوا و طراحی ایجاد یک دادهنمایی می تواند بلند پروازانه انجام است. شما می خواهید برای دریافت به عنوان بسیاری استفاده از آن را به عنوان شما می توانید و بالاتر از پیشنهادات و انتقادات شما یک شروع خوب است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *