4 ایمیل, بازاریابی, شیوه های مراقبت های بهداشتی از بازاریابان می توانند با استقرار در سال 2018

[ad_1]

پاره مزایای ایمیل ممکن است تنها زمانی که شما می دانید که چگونه به استفاده از آن و زمانی که به استفاده از آن. کلی ایمیل های فرستاده شده به تمام مشتریان خود را در لیست شما هیچ جا. که یک واقعیت است و بنابراین حتی در سال 2018 اهمیت شخصی و ایمیل های هدفمند مبارزات خود ادامه خواهد داد به باقی می ماند به صورت B2B و B2C صنعت.

تا کنون هر صنعت متخصص صحبت کرده است, در مورد راهنمایی و یا دستورالعمل در مورد چگونه به هنر و صنعت قانع کننده ایمیل کمپین های بازاریابی به روش های مختلف و در سیستم عامل های مختلف. اما تنها تعداد کمی به اشتراک گذاشته اند گوش خراش واقعیت است که بسیاری از بازاریابان ایمیل بی اطلاع هستند. بازاریابی ایمیل است نه فقط در مورد گر چه هنر یک ایمیل با یک جاذب خط موضوع محتوای منحصر به فرد و جذاب طراحی قالب. به جای آن بیشتر در مورد پرداختن به نیازهای خود را درست در راحتی و حفظ حریم خصوصی از صندوق پستی خود را.

در اینجا چهار روش ها است که می تواند مجموعه ای بهداشت و درمان خود را ایمیل مبارزات در راه راست در سال 2018 است.

فکر می کنم از این خواننده را از ديدگاه

قبل از طلوع مخاطبان هدف خود را در صندوق ورودی با فرکانس بالا پیام در نظر بگیرید این واقعیت است که صندوق خود را در حال حاضر ممکن است پر شود با ایمیل از دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. این می افزاید: به وای که آنها در حال حاضر خسته از رفتن را از طریق تعداد زیادی از ایمیل های تبلیغاتی در طول چند ماه گذشته. نگاهی به برخی از زمان و فکر می کنم اگر همان اتفاق می افتد به شما چگونه شما احساس می کنید? شما می توانید تحریک مناسب است ؟

همان احساسات اجرا از طریق ذهن خواننده را بیش از حد. فراموش نکنید که خوانندگان خود را در حال بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکی و مدیران. ارسال ایمیل اغلب ممکن است وادار مشترکان خود را مانند پزشکان, پرستاران, C-سطح مدیران و سایر متخصصان پزشکی که مشغول هستند و در ارائه مراقبت با کیفیت برای لغو اشتراک.

اولا به آنها زمان خود را روشن موجود سرشار صندوق و ایجاد فضا برای ایمیل های جدید در آمده است. ارائه پیام به شلوغ صندوق کمک خواهد شد به شما به عنوان ایمیل های خود را از دست داده در یک محیط است. فکر و عمل و هوشمند و در عین حال توجه خواننده خود را حفظ حریم خصوصی و دسترسی به رفتن را از طریق مبارزات انتخاباتی خود را. با انجام این کار شما خواهد شد تنها تا پایان مخرب خود را با نام تجاری و شهرت و اعتماد مشتری است.

ارائه ارزش قبل از اینکه شما بخواهید برای کسب و کار

البته شما در اینجا برای دریافت بازدید کننده بیشتر برای پزشکی خود را تمرین و یا خریداران برای دستگاه های پزشکی و تجهیزات. اما در نام کسب و کار, ارتباطات, شما نمی توانید فقط خم شدن کم برای پایان دادن به خراب خود را با نام تجاری تصور در میان سلامت مشتریان. حکومت شده است همان طول سال و حتی در سال 2018 را ادامه غالب اما متاسفانه تنها در ذهن خود را به عنوان نرم افزار است که به سختی دیده می شود در میان بهداشت و درمان بازاریابان ایمیل. منطق ساده است قبل از اینکه شما بخواهید مشترکین به خرید از شما و یا آنها را وادار به ثبت نام برای خدمات خود را و یا عضویت در خبرنامه آنها چیزی ارزشمند است که آنها را تشویق به انتخاب کردن برای محصول خود را. این می تواند انجام شود یا با ارائه یک دانلود رایگان از بهداشت و درمان whitepaper یا یک راهنمای بازار, تخفیف, کوپن های رایگان مربوط به محاکمه یا freebie.

نمی شود بیش از حد سخت را با لقب بازاریابی به عنوان ارسال بیش از حد بسیاری از ایمیل و یا وادار کردن چشم انداز برای عضویت در دریافت ایمیل از نام تجاری خود را ممکن است در نتیجه گرفتن ایمیل های خود را به عنوان هرزنامه مشخص شده. مطمئن شوید که به ارائه ارزش به مشتریان خود و پس از آن انتظار می رود ،

ساخت محتوای متنی در اطراف فرهنگ و هنر

درخواست بیش از حد به جلو به مشتریان است یک ایده خوب نیست. فقط موجز در تماس خود را(بازدید کنندگان) به عمل (CTA) و اطمینان به مهارت عملی و الهام بخش محتوای ایمیل به طوری که آن را خواستار خوانندگان خود را به کلیک بر روی لینک وب سایت و یا پر کردن فرم درخواست به عنوان نشانه ای از علاقه خود را به دانستن بیشتر در. به یاد داشته باشید برای ساخت بافت مبتنی بر محتوا است که طنین انداز با مشتری بالقوه خود را باید تشویق آنها را به اقدام در حمایت از بهداشت و درمان خود را کسب و کار.

باید طرح خود را آماده

این صدا ممکن است خیلی زود اما اغلب این فکر تاخیر خود را در فرایند تصمیم گیری در زمان نیاز است. وجود دارد هیچ مشکلی آماده می شود. به عنوان سال جدید در حال حاضر آغاز شده نگه داشتن ایمیل, بازاریابی, برنامه های آماده برای سال در واقع یک حرکت هوشمند.

اما پزشکی بسیاری از بازاریابان نادیده گرفتن اهمیت داشتن یک لیست کارهای در دست از ابتدای سال به عنوان آنها ترجیح می دهند پرداختن به چالش های آنها آمده است. اما در این سرعت در حال تحول صنعت بهداشت و درمان که در آن رقابت سر به فلک کشیده است تا هر روز در انتظار فرصت به آمده است نه در همه ایده خوبی است. بازاریابان نیاز به بیرون آمدن با یک قوی ایمیل استراتژی حضور خود را احساس در میان هرج و مرج.

این درست است که کسی نمی تواند پیش بینی کند اما در زمینه ایمیل مارکتینگ موفقیت شما بستگی دارد که چگونه به خوبی شما در پیش بینی آینده روند بازار و مجهز آنها را به آدرس.

یک بررسی در سال گذشته خود را به معیارهای نقد و بررسی عملکرد بهداشت و درمان خود را ایمیل کمپین های بازاریابی و بر اساس این ارزیابی چه کار کرده و چه برای حرفه پزشکی یا بهداشت و درمان کسب و کار. یک نگاه به گذشته قطعا کمک خواهد کرد که شما با موفقیت کمپین های بازاریابی خود را با هدف قرار دادن بهداشت و درمان حرفه ای در سال به آمده است.

آخرین کلمه

خوش آمدید سال نو را با صدای بلند و فراموش نکنید که برای آزمایش خود را با استراتژی های بازاریابی. باز به نوآوری و راه را برای در آغوش فن آوری های پیشرفته و ابزار است که می تواند شانس موفقیت شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *