3 ویژگی های بازاریابی ایمیل خود نرم افزار باید

[ad_1]

ایمیل باقی مانده است که باید در میان بهترین ابزار بازاریابی شما می توانید برای بهبود بازده برای کسب و کار شما. با استراتژی مناسب شما می توانید پرورش آگهی و افزایش فروش به دلیل ایمیل ارائه می دهد آسان کسب آگاهی حفظ و نهایی تبدیل مشتریان است. با نرم افزار شما می توانید ایجاد لیست ایمیل ارسال کردن پیام های مربوط به تماس ها و حتی استفاده از قالب برای قرار دادن با هم یک کمپین بازاریابی ایمیل است که شما به ارمغان می آورد پاداش خوب است.

وقتی که می آید به بازاریابی نرم افزار ایمیل فراوانی وجود دارد, اما زمانی که شما می دانید چه ویژگی مهم در راه حل و سپس شما را مدیریت برای انتخاب نرم افزار است که با این نسخهها کار برای کسب و کار خود و اهداف. همه گزینه های نرم افزار طراحی شده است به تابع همان راه و از این رو برخی می تواند بهتر از دیگران از نظر عملکرد کلی. در اینجا چند مورد از مهم ترین ویژگی های است که بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیل باید داشته باشد.

1. یکپارچه سازی CRM

اتوماسیون بازاریابی فرآیندهای ارائه بسیاری از مزایای و این چیزی است که شما باید قادر به رسیدن به با نرم افزار سمت راست. مدیریت ارتباط با مشتری باید آسان به ادغام با استفاده از نرم افزار به طوری شما می توانید تراز بازاریابی و فروش برای مبارزات موثر هستند که در آوردن قوی ROI. تعامل با مشتریان کمک می کند تا شما کشف بسیاری از چیزهای بنابراین شما می توانید آنها را به آنچه آنها انتظار دارند از بازاریابی خود را. مناسب CRM یکپارچه سازی باعث می شود داده های زمان واقعی به روز رسانی آسان و تضمین می کند که تمام سوابق خود را باقی می ماند تا به امروز برای مبارزات انتخاباتی آینده که برای ماده. چک کنید و ببینید که این نرم افزار API باعث می شود این نوع از ادغام ممکن است.

2. بصری سفارشی سازی

حقیقت این است که مردم تصمیم بگیرند به عنوان خوانده شده و یا نادیده گرفتن محتوای ایمیل بسته به اینکه چگونه آن را به نظر می رسد. هنگامی که به دنبال خوب ایمیل بازاریابی نرم افزار باید آن را ارائه تصاویری جذاب به طوری که شما می توانید با هم یک کمپین مخاطبان هدف را عاشق خواندن. قابلیت کشیدن و رها کردن, قبل از طراحی قالب, ویرایش عکس با امکانات و طراحی پاسخگو هستند برخی از جنبه های مهم وقتی که می آید به ویژوال ویرایش در نرم افزار خود را. با ویژگی های شما نمی خواهد نیاز به طراحی مجدد خبرنامه هر زمان شما نیاز به برقراری ارتباط به مشتریان خود و پتانسیلهای. سمت راست نرم افزار از بین بردن سخت کار می کند و این امکان را برای شما ایجاد کمپین طراحی شده است که یک برنده از کلمه.

3. گزارش و تجزیه و تحلیل

یک نمای کلی از ایمیل کمپین بازاریابی عملکرد بسیار حائز اهمیت است. این تنها راه شما می خواهد در یک موقعیت به دانستن آنچه که معیارهای آوردن بر نتایج مثبت و چه کار نمی کند. شما را با هم یک کمپین با امید آن را مطابق با اهداف خود و ایمیل خود را بازاریابی نرم افزار باید به شما کمک کند پیگیری آنچه اهمیت ترین. با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل شما می توانید دستگاه های مشترکین با استفاده از به عنوان خوانده شده ایمیل های که آیا آنها چاپ رو به جلو و یا حذف ایمیل چه مدت آنها را به خواندن مطالب خود را و حتی آنچه را که ایمیل دریافت مطالب بیشتر کلیک. با چنین بینش شما خواهد بود قادر به بهینه سازی کمپین های ایمیل در چنین راهی است که به طور کلی نتایج بهبود یافته است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *