3 معایب معاملاتي بازاریابی

[ad_1]

معاملاتي بازاریابی و استراتژی کسب و کار است که با تمرکز بیشتر به سادگی فقط در ساخت فروش از این پس “معامله”. معاملاتي بازاریابی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چیزی که در حال حاضر تقاضا بالا است. پس از محصول است که مورد نظر بهره وری از روند معامله است که چه چیزی باعث می شود بیشتر پول برای کسب و کار. فروش کالا مانند شیر برای مثال می توانید یک معاملاتي استراتژی بازاریابی است.

3 معایب استفاده از معاملاتي تاکتیک های بازاریابی عبارتند از:

1. کمی تلاش تأکید بر خدمات مشتری

مشتریان ممکن است در زمان احساس رشته در صورتی که موضوع را با خرید خود را و یا ممکن است احساس کنند که شرکت آنها فقط از خریداری نمی کند و درک کسب و کار خود را.

2. حجم بالا فروش با کاهش حاشیه برگ اتاق کمی برای خطا

اگر یک شرکت قرار می دهد سفارش به تولید هزاران واحد و خطا تا نوبت به آن می تواند تبدیل به پر هزینه و سریع می خورند و می تواند در بسیار کم حاشیه است که ساخته شده در فروش.

3. تمرکز ممکن است تغییر به ساخت و فروش به عنوان رضایت بخش نیازهای

هنگامی که تمرکز استراتژی بازاریابی می شود بیش از حد بر روی “ساخت فروش” سمت و طول می کشد دور از رضایت بازارهای’ می خواهید و یا نیاز مشتری لذت مختل. مشتریان حتی ممکن است شروع به احساس پاره پاره کردن و یا فریب خوردن.

همیشه وجود خواهد داشت یک محل برای معاملاتي تاکتیک های بازاریابی در کسب و کار, اما با علاوه بر این از اینترنت در زندگی روزمره ما بیشتر و بیشتر تعامل مشتری به طور سنتی با معاملاتي به بازار عرضه محصولات آغاز شده است به وجود می آیند عطف بسیار خودکار محصولات به آنهایی است که می تواند مشتری را بیشتر احساس قدردانی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *