3 راهنمایی برای تعیین یک قیمت برای محصول یا خدمات شما

[ad_1]

تلاش برای تعیین قیمت برای یک محصول می تواند بی دست و پا اگر شما واقعا نمی دانید که در آن محصول خود را متناسب در بازار است. قبل از اینکه شما می توانید توجیه برچسب قیمت شما نیاز به درک محصول خود را به طور کامل. در زیر آورده شده است سه نکته ساده برای کمک به شما در قیمت محصولات خود را بهتر است.

بازار این محصول به عنوان منحصر به فرد بنابراین شما می توانید سرمایه گذاری در طبقه فوقانی و یا پایان بالا فروش. مردم حاضر به پرداخت هزینه بیشتر اگر آنها باور دارند که آنها را قرار می دهد در یک منحصر به فرد تر است. افرادی که متعلق به این نخبگان جمعیت نمی خواهد ذهن پرداخت قیمت بالاتر فقط به منحصر به فرد باقی می ماند. یک گزینه به نظر ارائه شده است کامل برجسته محصول در قیمت بالاتر از نقطه نظر یک “به مطلب” نسخه ای که ارائه می دهد ویژگی های کمتر و/یا خدمات. این ارائه می دهد گزینه عاطفی تحقق گرفتن کمی بیشتر به کسانی که “نخبگان” طرز فکر. مردم در بازار هدف خود را پیدا خواهد کرد این خاص روانی باعث سخت به مقاومت در برابر. این یک تاکتیک است که مناسب نیست تمام محصولات در بازار, اما آن است که بسیار قابل استفاده برای بسیاری از آنها است. هشدار برای محصولات جدید منتشر شده در تو رفتگی در دیوار. همیشه وجود خواهد داشت بازاریابان جستجو برای سوله های جدید به بهره برداری. شما باید برای نگه داشتن برای هر کسی که در راه اندازی یک محصول به دلیل بدیهی است که شما نمی خواهید خود را به قیمت تحت تاثیر قرار فروش خود را. آن را آسان برای انجام این کار با سادگی گوگل هشدار و یا حتی با اشتراک خود را رقیب عضویت در خبرنامه و یا وبلاگ خود برای کمک به نگه داشتن شما تا تاریخ را ارائه می دهد. رقابت چیز خوبی است در هر صنعت, اما اجازه ندهید که آنها شما را متوقف از بهبود خود را ارائه می دهد.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم; نگه داشتن چشم در این مسابقه و پیدا کردن چه نوع از معاملات ویژه/تخفیف آنها با داشتن و در آن روز. این به شما می دهد یک فرصت برای نیشگون گرفتن و کشیدن خود را ارائه به مطمئن شوید که شما یک معامله بهتر. اگر شما به تماشای آنچه که رقبای خود را انجام می دهند با استراتژی خود را, شما باید یک ایده روشن تر از آنچه شما نیاز به انجام به ادامه ایستاده کردن از جمعیت.

شما باید یادگیری از استراتژی خود را و سپس با استفاده از اطلاعات به منظور افزایش خود را تلاش های بازاریابی. اگر شما چشم پوشی از این نکته ساده, شما در معرض خطر دادن به شما لبه بیش از رقبای شما پس از اقامت جلوتر از آنها هر زمان که ممکن است و ارائه ارزش بهتر است. در حال حاضر شما می توانید ببینید که چرا تنظیم قیمت مناسب بسیار مهم است برای محصول خود را. تغییرات در قیمت ها به سادگی بی اثر که آن را به افزایش فروش. آن را به مجموعه ای از بهترین قیمت حق از شروع اگر شما می خواهید برای لذت بردن از به طور کلی بیشتر سود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *