2017 نقد و بررسی: محتوا و رسانه های اجتماعی بازاریابی بینش

[ad_1]

آنچه ما تا پایان سال در تجزیه و تحلیل نشان داد در مورد بالا ما 3 انجام مقالات و چگونه این بینش می تواند کمک به کسب و کار خود و بازاریابی در سال 2018′

آن را در پایان سال و کسب و کار بسته بندی خود را تا سال 2017 فعالیت ها و آماده سازی برای فرصت های جدید در سال 2018 است.

مانند بسیاری از شما با ما قرار داده تا مقدار زیادی از زمان و تلاش به کسب و کار و نام تجاری. و یک عنصر کلیدی برای کسب و کار تمام تلاش های بازاریابی است که نگاهی به نتایج به منظور به طور موثر برنامه ریزی آینده بازاریابی و عملیات کسب و کار تغییرات.

ما به تازگی مجموعه ای در مورد انجام پایان سال مروری بر مطالب بازاریابی و رسانه های اجتماعی تلاش ها و می خواستم برای به اشتراک گذاشتن برخی از بینش ما کشف امید به شما الهام به تجزیه و تحلیل تلاش های خود را در حالی که برنامه ریزی برای سال های آینده.

که در آن و چه به تجزیه و تحلیل

یک راه سریع و آسان برای رفتن در مورد خود را تا پایان سال بررسی است که نگاهی به آنلاین نامزدی خود را از سال گذشته است. این که آیا آن را چک کردن رسانه های اجتماعی خود را آمار و یا به دنبال در وب سایت شما ترافیک زیادی را می توان جمع آوری شده از این نوع از تجزیه و تحلیل ترافیک.

وجود دارد چند مکان برای نگاه آمار شما نیاز دارید: شما می توانید با استفاده از Facebook Insights, توییتر, تجزیه و تحلیل, تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل یا وبلاگ خود آمار.

ورود به هر یک از این و یک نگاهی به پست های خود را چگونه و مقالات انجام شده است. آنها می تواند مقدار زیادی از اطلاعات ارزشمند در مورد چگونه کسب و کار و بازاریابی طنین انداز با کاربران است.

اگر شما گیر در رسانه های اجتماعی و می خواهید برای جزئیات بیشتر لطفا بررسی ما قوی کاتالوگ مطالب مرتبط با همه چیزهایی که رسانه های اجتماعی.

پس چه تجزیه و تحلیل ما به ما بگویید که چه پیروان ما را دوست داشت ؟ در اینجا 3 بینش ارزشمندی آموخته از 3 ما در صدر پست ها در این سال:

1. برقراری ارتباط مؤثر روابط مشتری

ارتباطات کلیدی است برای یک کسب و کار موفق و هنگامی که مشتریان و پیروان برقراری ارتباط با شما از طریق رسانه های اجتماعی, آیا آن را با لینک مستقیم, نظر, یک, به اشتراک گذاری و یا چیز دیگری شما نیاز به گوش دادن!

روابط مشتری یک معامله بزرگ برای ما و ما برای ساخت بلند مدت آنهایی که با درمان مشتریان خود را با احترام و گوش دادن به آنچه آنها می گویند.

ما نه تنها آن را بشنوند و ما گوش. ما پس از آن تنظیم و بهبود به منعکس کننده انتظارات مشتری.

بنابراین درخواست مشاوره از مقاله مانند این:

استفاده از زبان و رفتار شما و مشتریان شما می تواند مربوط به استفاده از معکوس برای ارائه پیام های در راه است که باعث می شود آنها احساس راحت است.

و اعمال همان شناخت و پاسخ به رسانه های اجتماعی خود را. اگر شما متوجه شده ام برخی از مقالات تمرکز بر روی چیزی خاص و مشتریان/مخاطبان پذیرای آن را از راه تعامل و پس از آن در سال 2018 شما باید بدانید چه باید بکنید!

آنها را به آنچه آنها می خواهند و خود را ساخت پایه مشتری با پذیرش آنچه که پیروان خود را دوست دارم و از شما انتظار می رود. ارتباطات بسیار گسترده مدت و به این معنا همیشه به سادگی با لينک مستقيم آواز و یا ایمیل.

2. 10 راه برای جذب مشتریان از طریق مهربانی

این مقاله به رویکرد ما گذاشته لخت. ما با گوش دادن یاد بگیرید و به دنبال قانون طلایی: رفتار دیگران به عنوان شما می خواهم به درمان می شود.

باز خود را به دریافت هر دو خوب و بد بازخورد و قبول هر کدام به عنوان سازنده.

ارزیابی تصویر کامل از آنچه اتفاق می افتد و درک که در آن بازخورد از آینده است.

ما استخدام مهربانی و سخاوت تمام وقت. این یک معامله بزرگ که به عمل قرار داده و با پیروی از آن و دیگر ما 9 مرحله از این مقاله, ما دیده ایم ما کسب و کار و مشتری-پایه رشد به طور مداوم!

3. چرا تبلیغات توییتر افزایش کسب و کار و نحوه ایجاد آنها

رسانه های اجتماعی یک عامل بزرگ در اکثر کسب و کار است و به طور موثر جایگزین بسیاری از دیگر کانال های پشتیبانی به کاربران خود را برای گرفتن پاسخ.

بنابراین هنگامی که شما در حال حاضر از آن زمان به بیشتر از آن را. هیچ یک از کسب و کار که نام ما می دانیم که ارزش آنچه آنها امروز بدون نیاز به پرداخت جزء. توییتر از این قاعده مستثنی است.

در حالی که Facebook را ارائه می دهد تبلیغات و Instagram و همچنین (در میان دیگران) مقاله ما را در توییتر را پرداخت ارتقاء طنین انداز با مخاطبان ما. 110 سهام از طریق وب سایت ما به تنهایی بزرگ است شاخص اثربخشی این مطلب با ما پیرو-پایگاه و مشتریان بالقوه!

همانطور که در مقاله غواصی را در رسانه های اجتماعی می تواند اشکالاتی بنابراین اگر شما به دنبال برای جدی گرفتن آن را خوب به استخدام بازاریابان آنلاین است که می دانند چگونه به استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار.

ما نمی هر گونه اطلاعات در مورد نحوه موثر خوان ما توییتر کمپین شده اند اما مشتریان ما دیده می شود ستارگان نتایج. از این به ما آموخته است که در درون ما از مطالب ما کاربران که در حال اضطراب به گسترش حضور خود را آنلاین کنید و سعی کنید راه های جدید برای رسیدن به مشتریان بالقوه جدید.

این است که محدود به توییتر ؟ احتمالا نه و پیام واقعی در اینجا این است که هنگامی که ما به مشتریان ما و خوانندگان با راهنمایی رایگان از طریق بازاریابی محتوا استراتژی های ما را ببینید دانشجویان از طریق آگهی جدید و مشتریان جدید است.

پس چه شما بدانید در این سال از خود محتوا و رسانه های اجتماعی بازاریابی تلاش? نگاهی به معیارهای خود را و ببینید آنچه آنها به شما بگویم.

پس از آن که اطلاعات به اتاق هیئت مدیره و کمک به ایجاد 2018 حتی بهتر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *