10 Email Marketing Best Practices

[ad_1]

اولیه! اجتماعی! تبلیغاتی! بله… این قالب از ما حساب های جیمیل است. آن گنجانیده شده طولانی از امروز است و پر جنب و جوش ترین اتخاذ فرمت است که صمیمانه در سراسر جهان به تصویب رسید. چرا از آن تقسیم شده است ، آن به کار گرفته شده است به منظور افزایش عملکرد و نگاه از حساب های جی میل و شما قطعا احساس تفاوت که تمام ایمیل ادغام شدند و زمانی که همه در حال پراکنده به تکه های. ایمیل شما حرفه ای ترین و ویژگی های رویکرد به انتقال هر گونه دلبستگی و ساخت خط متنوع می پردازد. در واقع ایمیل شما فرستاده شده به مشتری خود را باید حکاکی با فرمت مناسب و زبان شما استفاده خواهد شد.

رفته اند روز هنگامی که ایمیل شناسه مشخص شد تنها ایمیل و فایل پیوست. آن را برش گلو عصر است که در آن بازاریابی ایمیل است که در رواج است. بازاریابی ایمیل است که نوع مستقیم دیجیتال ابزار بازاریابی است که استخدام پست الکترونیکی به منظور تحویل پیام های تجاری. در حال حاضر بازاریابی ایمیل در حال تبدیل شدن به برجسته تر به عنوان روز منتقل می کند. بسیاری از سازمان ها ایجاد بازاریابی محتوا و سپس آن را منتشر به مشتریان از طریق یک کمپین بازاریابی ایمیل است. مشکل این است که نتایج را می توان یا ضربه از دست ندهید.

اکنون وقت آن است که برای یک سوال. چگونه می توانم شما را افزایش می دهد شانس خود را از گرفتن یک کلیک از طریق? استفاده از نيكان ایمیل بازاریابی, تکنیک, شما قطعا می توانید بهبود خود را تبدیل. درست مانند هر استراتژی بازاریابی کمپین بازاریابی ایمیل نهفته در توجه به جزئیات برنامه ریزی دقیق محتوای جامد ، دانستن اینکه چگونه برای رسیدن به مشتریان خود را فقط یک تکه از پازل است. در یک کلام کلید موفقیت کمپین بازاریابی است که به انتخاب مناسب ایمیل مارکتینگ مسیر.

ایمیل مارکتینگ بهترین روش ها:

اجازه دهید بحث در مورد برخی از نکات برای توسعه استراتژیک ایمیل نقشه راه است که کمک به شما برای آماده به آمار زمین در حال اجرا در سال 2015.

1. رفتن تلفن همراه; آن را در آینده:

طراحی پاسخگو می تواند منجر به 130 درصد افزایش در ایمیل کلیک کنید. شما بخوانید کاملا حق با شماست. فقط یک بار خواندن بیشتر! با پیشرو جهان این بوده است که به وضوح اعلام کرد که صرف نظر از هر گونه بازاریابی, کانال های صفحه نمایش کوچک است شور و نشاط را نمی توان نادیده گرفت. هر جنبه ای از طراحی وب سایت خبرنامه ایمیل, قالب ایمیل و صفحات فرود همه چیز باید پاسخگو باشد. علاوه بر این اضافه کردن دکمه های اجتماعی در ایمیل شما را افزایش می دهد میزان موفقیت.

2. سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل ترافیک:

داده ها و تجزیه و تحلیل مطمئن شوید که شما را با صالح رویکرد و کانال برای به دست آوردن نتایج بهتر. به همین دلیل گام تا سرعت خود را به هشیاری در مورد آنچه شما انجام می دهند چه در بازار به طور کلی رفتار چه بازدید کنندگان به طور کلی رفتار نسبت به نام تجاری خود را و پس از انجام مراحل. اگر شما صرف یک دلار در تجزیه و تحلیل آن می تواند خود را امن $1 میلیون از هدر رفتن.

3. در مقابل خوانندگان:

ایجاد وبلاگ و محتوای ایمیل در حال تمام آنچه لازم بود برای رسیدن به بالای موتورهای جستجو تبدیل آنها به کاربران و ضرب و شتم رقبای خود. جهان محدود نیست تا تنها با داشتن محتوای شما باید برای ترویج آن با استفاده از ابزار مناسب و تاکتیک های.

4. منجر گفتگو در رسانه های اجتماعی:

به دنبال مشتریان خود را. رفتن به جایی که آنها حرکت می کند. این کافی نیست برای پیوستن به شبکه های رسانه های اجتماعی شما باید به تعامل با مشتریان است. انتخاب شبکه های مشتریان خود را ترجیح می دهند به استفاده از. رسانه های اجتماعی و کانال های بزرگ و ضروری حالت برای به دست آوردن نام تجاری خود را تایید شده است. از طریق محتوای ارتقاء و تعامل معتبر شما می توانید درایو بازدید کننده به وب سایت خود را و آنها را تبدیل به مشترکین ایمیل.

5. تاکید بر کیفیت نوشتن بیش از محتوای بصری:

بصری قانع کننده ایمیل ممکن است ثابت خیره کننده, اما آنها بی اثر در همان لحظه. برخی از مشترکین ایمیل می گویند که آنها ترجیح می دهند ایمیل با تعداد زیادی از تصاویر در حالی که برخی بر روی محتوای بیشتر گرا ایمیل. پس نظارت خود را کلیک کنید از طریق نرخ به جستجو چه سبک از ایمیل مخاطبان خود را ترجیح می دهند.

6. آن را آسان به ثبت نام برای ایمیل های خود را:

این است مشغول زنبور محیط و افراد پرش به وب سایت آن را در زمان ثبت نام و یا هر گزینه دیگر برای ورود به سایت. را آسان برای کاربران برای ثبت نام و افزایش نرخ تبدیل خود را. استخدام شناور نوار بالا و پایین صفحه اسلاید در نوار کناری ویجت و پس از ارسال ویجت برای استفاده از دسته بندی های مختلف از گزینه های دیگر برای گرفتن بیشترین مشترکان است.

7. افزایش ایمیل های اتوماسیون و قطره ای بازاریابی:

قطره ای بازاریابی پربار مبارزات انتخاباتی در جهان از بازاریابی ایمیل. این اجازه می دهد تا سازمان برای باقی می ماند آگاه در ذهن مشتریان حتی در لحظه خاص آن است که در دسترس در بازار است. این درخواست قابل توجهی بازاریابی قطره ای در راه های مختلفی مانند اگر ایمیل های خود را باید در درجه اول با تمرکز بر فروش و سپس شما می توانید با استفاده از خودکار بازاریابی قطره ای ساخت تا بیشتر اعتماد و اعتبار.

8. دو انتخاب کردن در:

این پیشگام روش اجازه می دهد تا گیرنده برای انتخاب یک نام تجاری برنامه ایمیل با ارسال یک ایمیل خالی به آدرس ایمیل خاص است. وقتی کسی کامل است که پس از آن باعث انتخاب کردن در تایید درخواست ایمیل که می پرسد فرد برای فعال کردن اشتراک خود را با کلیک کردن بر روی یک لینک در ایمیل. ما نویسنده اعلام کرده است که این روند slighter آسان تر از امضا برای ایمیل از طریق اس ام اس.

9. اجرای یک ایمیل-بهینه سازی فرایند:

ایمیل عناصر مانند کپی, طراحی, تماس, برای, اقدام, موضوع, خطوط, عناوین صفحات فرود فرکانس و زمان ارسال نیاز به بهبود مستمر. ممیزی بسیار جزء ضروری در بازاریابی ایمیل. تجزیه و تحلیل ایمیل بهینه سازی آزمون برای هر انتخاباتی برای تعیین چه خواهد شد بهترین کار را برای مخاطبان خود را. اجرای این پس به طور منظم span برای به دست آوردن عملکرد بالاتر از ایمیل خود را-برنامه های بازاریابی.

10. تست همه چیز منزوی:

شما در حال محاصره های جدید توصیه های تمام وقت. اما استخدام تقسیم آزمون برای هر یک به اطمینان حاصل شود که آیا این عامل را برای بازاریابی ایمیل خود را. فقط به دلیل چیزی است که با این نسخهها کار برای کسی که به نظر نمی رسد این کار را برای شما و کسب و کار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *