10 بزرگ وبینار راهنمایی

[ad_1]
بزرگ آموزشی تولید منجر واجد شرایط فروش. آنها را برنامه ریزی و تمرین و سازگار دنبال از طریق. در اینجا 10 راهنمایی است که مطمئن شوید که برای شما کار می کنند.

  1. طرح – ایجاد یک وبینار طرح که شامل برنامه های بالقوه بلندگو مراحل ثبت نام, بودجه, ارتقاء, موفقیت, معیارهای و به دنبال از طریق.
  2. زمان بندی همه چیز است – برنامه خود را وبینار که بیشترین تعداد از مردم می آمد.
  • اگر مخاطبان خود را ملی است اجرای وبینار در اواسط بعد از ظهر.که راه مردم از همه بار مناطق می توانند شرکت کنند.
  • سه شنبه ها و چهارشنبه ها به طور کلی بهترین. مردم هستند نه فقط در شروع و یا پایان دادن به خود را در هفته است.
  • ترویج آن – اگر شما آن را ساخت آنها آمده است ؟ آن بستگی دارد. آیا آنها آن را می دانم ؟ آیا آنها مراقبت ؟
    • مطالعه خود را کلید مخاطبان و توسعه هدف استراتژی بازاریابی.
    • آزمون پیام های مختلف و آگهی منابع. خلاق. ببینید چه کار می کند.
    • فعال کردن شبکه های. کلمه از دهان است بنابراین شامل یک “دعوت از یک همکار” لینک در تمام مبادلات با شرکت کنندگان بالقوه.
  • آموزشی اتفاق نمی افتد و در خلاء. مطمئن شوید که شما آموزشی یکپارچه به خود را به طور کلی استراتژی بازاریابی است.
  • تعامل با مخاطبان خود – E-mail وب به انجام لیست و تلفن تنها برخی از بسیاری از حواس او را پرت رقابت سخنرانان خود را باید به محتوا با
    • مطمئن شوید که مطالب آموزنده و بلندگوهای خود جالب هستند.
    • دریافت ورودی از تیم فروش خود را.
    • شامل تمام کارکنان بازاریابی.
  • انجام نظرسنجی – از دست ندهید در یک chanceto درخواست مخاطبان خود نظرات خود را. استفاده از وبینار شما برای یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان خود را و آنچه را که آنها در مورد مراقبت.
  • تمرین و برنامه ریزی برای بدترین – مربی بلندگوهای خود را. ارائه در یک وبینار بسیار متفاوت است از ارائه در فرد است.

    فراموش نکنید – همه سخنرانان نیاز به استفاده از خطوط زمینی با هدست و یک کپی سخت از ارائه خود را در مقابل آنها.

    • تکنولوژی نیست ادم. آماده شدن برای همه فجایع. برنامه حداقل یک اجرا از طریق آن را پوشش می دهد:
    • وب سایت کنفرانس تکنولوژی
    • وبینار ارائه و زمان
    • Q&A
    • چگونه به مسئولیت رسیدگی به از دست دادن فایل های صوتی و یا دسترسی به وب سایت
  • انتخاب خوب کنفرانس فروشنده – وجود دارد بسیاری از وب سایت کنفرانس فروشندگان وجود دارد. شما می توانید مسئولیت رسیدگی به حجم خود و حمایت شما هنگامی که یک مشکل وجود دارد?
  • بسیاری از ثبت نام – هر بار که کسی ثبت نام برای رویداد خود را, شما باید یک فرصت برای یادگیری بیشتر در مورد منافع و نیازهای خود را. شامل انواع لمس نقاط مانند دموی و کاغذ سفید محبوبیت در تمام ایمیل ثبت نام. فراموش نکنید – به طور خودکار فرآیند ثبت نام به عنوان آنجا که ممکن است و مطمئن شوید که معیارهای خود را گرفتن چه اتفاقی می افتد.
  • توجه مخاطبان خود را – مردم زمان را از روز خود را زیرا آنها علاقه مند هستند در حل یک مشکل است. فروش سخت کار نمی کند. فروش نرم می کند.
  • [ad_2]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *