یک مطالعه موردی در مدیریت استراتژی بازاریابی

[ad_1]

پس زمینه

بر اساس سالانه مالزی نمایشگاه بین المللی مبلمان (MIFF) برگزار خواهد شد در ماه مارس به اجازه می دهد تولید کنندگان مبلمان به نمایش گذاشتن محصولات خود را. در طول این رویداد مبلمان تولید کنندگان این فرصت را برای راه اندازی محصولات جدید خود را به تجارت بین المللی بازدید کننده از سراسر جهان است. وجود دارد تجارت بازدید کنندگان از مناطق استرالیا و جنوب آفریقا و خاورمیانه و کشورهای آسیایی است. کسانی که بازدید از این نمایشگاه متشکل از صاحبان کسب و کار, مدیر عامل شرکت, طراحان, خریداران, مهندسین, عوامل و معامله گران است.

استراتژی بازاریابی

1) برای شرکت در مالزی نمایشگاه بین المللی مبلمان-2010 به عنوان غرفه.

کلید اقدامات

  1. ثبت نام به مالزی نمایشگاه بین المللی مبلمان-2010 به عنوان غرفه
  2. تشکیل یک نیروی کار به سازماندهی و مدیریت این نمایشگاه غرفه
  3. تحقیقات به آخرین روند در طراحی مبلمان و ویژگی ها و انواع با توجه به اولویت خارجی مصرف کنندگان است.
  4. تشکیل یک کارگروه برای دریافت ایده های توسعه طراحی یک مجموعه جدید از مبلمان
  5. توسعه نمونه های جدید طراحی برای نمایشگاه مبلمان
  6. اطلاع رسانی به مشتری های موجود دربارهی سالانه MIFF 2010

نتیجه

مالزی نمایشگاه بین المللی مبلمان-2010 برگزار شد از 2 به 6 مارس 2010 در کوالا لامپور, مالزی. وجود دارد بسیاری از بازدید کنندگان که برای بازدید از غرفه این تولید کننده مبلمان. در پایان 5 روز نمایشگاه مبلمان تولید کننده تا به حال امن جهت رزرو با درآمد فروش بیش از هدفمند ،

یکی از دلایل این موفقیت بود که به خوبی برنامه ریزی شده اقدامات کلیدی است. یکی دیگر از عوامل موفقیت بود و درک درستی از بازاریابی هدف توسط تیم مدیریت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *