یک دانشمند داده موفق تر است که از او ماهرانه Story Teller

[ad_1]

این روزها کسب و کار خانه در حال انباشت مقدار زیادی از اطلاعات است که اغلب در نظر گرفته به عنوان دارایی ارزشمند برای شرکت های. جای تعجب است بدانید که بیش از 90 درصد از اطلاعاتی که در دسترس است در حال حاضر تولید شده در دو سال گذشته است. در اوایل روز با توجه به اندک دانش, شرکت ها نمی دانند که چگونه برای استخراج معنی دار و اطلاعات مربوطه از این داده های ذخیره شده. اما ظهور تجزیه و تحلیل داده با موفقیت پل شکاف بین این شرکت و این پوست داده است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که تجزیه و تحلیل داده های به طور کامل تغییر چشم انداز از شرکت ها و با استفاده از جامع کسب و کار تجزیه و تحلیل شرکت ها می تواند به تصمیم گیری درست کمک خواهد کرد که آنها را به رقیب خود پیشی بگیرد. از این رو سازمان های برجسته در تجزیه و تحلیل داده ها است که استخراج شده از داده های خام تخصصی برنامه های کامپیوتری و پرورش کارکنان خود را در مورد چگونه به عادت و انتشار اطلاعات است که آنها در حال گرفتن از این سازمان داده است.

پس اهمیت تجزیه و تحلیل داده های رو به رشد است روز به روز از این رو این شرکت در حال انتصاب هوش حرفه ای که ارائه خواهد شد این شرکت با بینش وسیع تری از داده های ساخت یافته. یک دانشمند داده خواهد شد مسئول طراحی و اجرای پروسه های مختلف و پوسته های مختلف برای پیچیده و در مقیاس بزرگ داده است که اساسا مورد استفاده برای مدل سازی داده کاوی و انواع مقاصد پژوهشی.

چه مسئولیت های هسته ای از یک دانشمند داده? چرا آنها تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کار ؟

نیاز به مراقبت از آن داده که بر این سازمان بیشتر: داده دانشمند هسته کار این است که برای شناسایی بیشتر مربوط داده خواهد شد که به سازمان کمک به تصمیم گیری درست به طوری که آنها می توانید کامپیوتر خود را به کسب و کار و رشد. یک دانشمند داده معمولا غواصی به استخر داده و با تخصص و دانش او استفاده می شود برای پیدا کردن همه اطلاعات ضروری و نادیده دیگر ربط داده به طوری که شرکت می تواند مناسب تصمیم گیری به سرعت. فرض کنید یک شرکت معاملات با گوشی های تلفن همراه, سپس آنها باید سعی کنید برای پیدا کردن که در حال استفاده از تلفن های خود را در حال حاضر? چگونه می توانید آنها را پیدا کنید بیشتر کاربران آنها را دوست دارید ؟ تنها یک موشکاف داده دانشمند می تواند پاسخ این سوالات و از این رو این شرکت در حال به کارگیری اطلاعات بیشتر دانشمندان به تیم هسته ای.

نیاز به ارائه اطلاعات در چنین راهی است که هر کسی می تواند آن را درک کنید: اگر یک دانشمند داده باید مجهز با تمام ویژگی های زبان ها و ماشین مثل R, Python و … اما او باید در حال حاضر این داده ها در یک facile و راه ساده تر به طوری که حتی یک شخص غیر روحانی می تواند درک و بینش از داده ها. یک دانشمند داده هرگز نشان می دهد تجزیه و تحلیل رگرسیون و یا یک طرح از R زیرا تنها تعداد کمی از مردم باید دانش کافی در مورد این. بلکه او باید در حال حاضر این داده ها در یک داستان گفتن راه که متشکل از ساده اسلاید و تصاویری به جای اعداد. تجسم و برقراری ارتباط داده ها به همان اندازه مهم است به خصوص برای شرکت های نوپای که در حال ساخت داده محور تصمیم گیری برای اولین بار و یا شرکت هایی که در این حرفه هستند به عنوان افرادی که به دیگران کمک کند و داده ها محور تصمیم گیری. در این راه هر کس در یک شرکت باید درک کنند که بخش یا بخش های این شرکت نیاز به بهبود بیشتر است.

کمک در تبلیغات و دیگر استراتژی های بازاریابی: یک دانشمند داده خواهد شد و همچنین منسجم با تیم بازاریابی و کمک می کند تا این شرکت به انجام پربار مبارزات و تبلیغات که قطعا افزایش فروش و سود. اگر یک تلفن همراه شرکت یک ایده است که آنها بیشتر درگیر مشتریان پس از آن یک دانشمند داده خواهد شد کمک به این شرکت برای دیدن آنچه که مبارزات آن اعضای بیشتر دوست داشت یا چه ساخته شده آنها را درگیر کنید تا از نزدیک با این نام تجاری است ؟ با ارزیابی همه این سوالات یک شرکت می تواند طراحی خود را در کمپین های تبلیغاتی و دیگر استراتژی های بازاریابی در چنین راهی است که کمک خواهد کرد که آنها را در افزایش پایه مشتری خود را و دید.

این امر می تواند دشوار برای توصیف آنچه نخست کار نقش یک دانشمند داده در چند کلمه. جدا از داشتن یک مهارت آگاهی از ویژگی های یک دانشمند داده باید بدانید که چگونه برای ایجاد دستورات از داده ها و نحوه ارائه اطلاعات در یک داستان گفتن در راه است. امروزه همراه با بازاریابی و تولید یا خدمات تیم های این حرفه نیز ستون های این شرکت برای رشد آن است. از این رو این شرکت در حال راه اندازی اطلاعات بیشتر دانشمندان به تیم خود را به طوری که آن می تواند فراتر از رقبای خود است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *