یادگیری بازاریابی وابسته – 4 چیزهایی که شما را متوقف خواهد کرد از عدم

یادگیری بازاریابی وابسته است کاری بسیار دشوار است در واقع هر کسی لازم با سرسختی می توانید تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته. آن نیازی نیست که شما برای هر گونه مدرک ندارند. اما برای موفقیت اشتیاق برای به دست آوردن دانش جدید و تعیین خاص لازم است.

یکی از مهم ترین عوامل موثر در یادگیری بازاریابی وابسته است به اقدام است. این شده است یک دام برای بسیاری از شاگرد وابسته نیست و اقدام مناسب.

برای هر کسی که علاقه مند به ساختن پول با کار کردن از کامپیوتر خود را از فروش محصولات افراد دیگر است که تا بحال یکی از کارآمد ترین و پرارزش راه برای پول ساختن. یادگیری بازاریابی وابسته می کند و نیاز به مقدار زیادی از ورودی هر چند.

مدل های مختلف وجود دارد از پول ساختن در اینترنت. که مدل در حال رفتن به بهترین زمانی که شما شروع به یادگیری بازاریابی وابسته است ؟

3 روش های مختلف کسب درآمد با بازاریابی وابسته:

  • شما می توانید فروش محصولات دیجیتال به عنوان وابسته
  • شما می توانید فروش محصولات فیزیکی و دریافت کمیسیون یعنی افت حمل و نقل. شما ثبت نام برای یک برنامه که در آن تاجر را فروش و پشتیبانی از مشتری. نمونه کتاب و لباس و تلویزیون و کامپیوتر و غیره.
  • در برخی موارد شما همچنین می توانید پول جمع آوری آگهی برای شرکت های دیگر. همه شما باید انجام دهید این است که به مردم ترک آدرس ایمیل خود را زمانی که آنها می آیند به وب سایت خود را. این نادر است برای شرکت به پرداخت مقدار قابل توجهی در هر منجر شود. این شرکت ها می دانند که ارزش کل خرید مشتری.

در تمام این موارد همه وابسته می کند این است که به مردم ارسال به صفحه فروش تاجر و جمع آوری کمیسیون.

هنگامی که یادگیری بازاریابی وابسته شما حتی می توانید شروع کند و بدون داشتن وب سایت خود را. شما می توانید مردم را به طور مستقیم به سایت های تجاری. این ممکن است یک گزینه برای هر کسی که به دنبال انجام بازاریابی وابسته در دراز مدت هر چند.

داشتن وب سایت خود را ممکن است به اندازه کافی به تولید و فروش به عنوان یک بازاریاب وابسته هر وب سایت بدون ترافیک قابل توجهی را تولید کند فروش. یادگیری بازاریابی وابسته شما نیاز به تبدیل شدن به آشنا استراتژی های مختلف برای ایجاد ترافیک به صفحه فروش.

آن است که بسیار مهم برای پیاده سازی استراتژی های مختلف در اینجا. نه تکیه بر یک تنها. و البته از آن است که هنوز هم یک استراتژی مناسب پرداخت به ازای هر کلیک یک استراتژی استفاده شده توسط بسیاری از شرکت های وابسته به درایو ترافیک به صفحات فروش خود را. پرداخت پستها در طول کلیک کنید در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر گران است هر چند.

گوگل تعطیل کرده است بسیاری از حساب های وابسته در گذشته به عنوان آنها به طور مداوم بهبود تجربه کاربر. برای برخی از وابستگان صرفا با تکیه بر پرداخت پستها در طول کلیک کنید ترافیک دیدم کسب و کار خود را یک شبه ناپدید می شوند. وجود دارد انواع دیگر ترافیک پرداخت مانند بنر تبلیغاتی و غیره. که من نمی خواهد بحث در اینجا.

این روند در حال حاضر در حال حرکت به سمت ترافیک آلی به عبارت دیگر از طریق طبیعی در جستجوها از طریق موتورهای جستجو است. بر خلاف پرداخت پستها در طول کلیک کنید مدل های که در آن شما می توانید به معنای واقعی کلمه ایجاد ترافیک در عرض چند دقیقه این است که قطعا بیشتر استراتژی بلند مدت.

هنگامی که یادگیری بازاریابی وابسته وجود دارد 4 چیزهایی که شما باید لخت در ذهن به شکست نیست:

  • پیدا کردن آنچه در جریان است به شما بهترین کت و شلوار به فروش دیجیتال و یا محصولات فیزیکی و یا نسل منجر شود. شما موفق ترین خواهد بود با فروش محصولات در زمینه مورد علاقه خود را
  • انجام تحقیقات کامل در تو رفتگی در دیوار شما.
  • فکر می کنم استراتژی برای تولید ترافیک و هرگز تکیه بر یک منبع از ترافیک تنها.
  • همیشه فکر می کنم از راه هایی برای ارائه ارزش به مشتریان خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *