یادگیری از رقبای خود & بزرگ تر شدن آنها

[ad_1]

از نمایش در صفحه اول نتایج جستجو برای افزایش ترافیک وب سایت و برگشتاندن مشتریان بالقوه در رسانه های اجتماعی این همه boils پایین به outperforming رقبای خود را وقتی که می آید به تجارت الکترونیکی است.

فرار e-commerce بازار رقابتی و پویا است. در طول سال این صنعت رشد برخوردار است که چیزی کمتر از یک انقلاب است. نه به ذکر است این رقابت ها که در ادامه به اوج با فراز و نشیب. به طوری که اینترنت با اطلاعات کهنه, دستورالعمل ها و راهنمایی در مورد چگونه به راه اندازی و نگهداری یک فروشگاه الکترونیکی و رانندگی موفقیت به عنوان یک خرده فروش تجارت الکترونیکی.

اما کسانی که وبلاگ جامع مقالات و راهنماهای در وب سایت نه تنها منابع اطلاعات افراد درگیر با تجارت الکترونیکی می توانند با مراجعه به. شما ممکن است انتظار نیست اما برخی از موثر ترین e-commerce استراتژی و مشاوره می تواند از رقابت خود را خود را.

باور کنید یا نه حتی کوچکترین رقبای خود را می تواند به شما آموزش درس های است که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از رایج لغزش-یو پی اس و کشف فرصت ها برای رشد و تمایز کسب و کار شما از دیگران.

تحقیقات رقبای شما

در حالی که بسیاری از e-commerce کارآفرینان و بازاریابان خلاق به اندازه کافی به آمده تا با ایده های کسب و کار وجود دارد شانس است که هر ایده جدید است که الهام گرفته از چیزی است که در حال حاضر وجود دارد و البته با ارائه تغییرات نوآورانه.

رقابت خود را نه تنها به عنوان یک خار به کسب و کار خود را, اما همچنین شما فراهم می کند با اطلاعات حیاتی است که کمک می کند تا شما را به تصمیم گیری درست برای شما e-commerce کسب و کار.

به پول نقد در رقابت خود را, شما نیاز به تحقیق آن است. این تحقیق اجازه خواهد داد که شما را به تعیین آنچه رقبای خود هستند به همین دلیل آنها در حال انجام چه مشتریان می خواهم یا نمی خواهم در مورد محصول/خدمات خود را که از استراتژی های خود را می تواند به نفع خود کسب و کار بیش از حد.

خوب رقابتی تحقیقات باید زیر نشان می دهد همه چیز در مورد رقبای خود و صنعت تجارت الکترونیکی به طور کلی:

  • شیوه های بازاریابی

  • استراتژی نام تجاری

  • تاکتیک در جستجوگرها

  • نقاط ضعف و نقاط قوت (رقبا)

  • وفاداری مشتری رای

  • آخرین روند بازار

  • فرصت های رشد

گرفتن یک درک خوب از رقبای خود را خواهد شما را با ارائه اطلاعات است که به نوبه خود شما را قادر به ایجاد استراتژی های موثر برای کسب و کار خود و افزودن ارزش به کسب و کار شما.

مراحل تحقیق در مورد رقبای خود

  • بازدید از سایت رقیب(ع) و تجزیه و تحلیل UX, طرح محتوا و جنبه های دیگر از این سایت. شما ممکن است بخواهید به استخدام حرفه ای داریم طراح وب سایت اگر شما می خواهید برای شکست دادن رقیب خود را از نظر ویژگی های تجارت الکترونیکی در فروشگاه خود را. حرفه ای می تواند به شما کمک کند به طور موثر تجزیه و تحلیل وب سایت و تمامی اجزای آن است.

  • بررسي فايلهاي خود را از کانال های رسانه های اجتماعی برای پیگیری فعالیت های خود را بررسی کنید و چگونه آنها را در ارتباط با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی.

  • سفارش محصول از رقیب (بدیهی است که به عنوان یک کاربر ناشناس) سایت به رعایت آنها چگونه ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود را و چگونه آنها در خدمت آنها.

  • دریافت در تماس با پشتیبانی از مشتری خود را با ساخته شده است تا پرس و جو به ببینید که چگونه به سرعت این تیم در پاسخ به و اذعان مشتری نمایش داده شد.

  • بررسی نظرات مشتریان آنلاین خود را در مورد محصول و خدمات.

در حالی که شما می توانید انجام یک پژوهش های رقابتی خود را به صورت روزانه وجود دارد بسیاری از دیگر ابزار و وسیله ای برای انجام پژوهش های رقابتی در صورتی که شما لازم نیست که زمان برای سرمایه گذاری در تحقیق و یا دیگر عملیات هسته به تمرکز بر روی.

شما می توانید به استخدام حرفه ای برای انجام پژوهش های رقابتی برای شما و یا شما می توانید ابزار مانند توییتر گوگل هشدار و آر اس اس خوردها به ماندن بگیرید به روز با فعالیت های به روز رسانی و روند از رقبای خود.

هنگامی که شما تحقیق رقبای خود را و جمع آوری اطلاعات کافی در مورد کسب و کار خود را عمل به مشتریان و استراتژی های بازاریابی آن زمان به سوالات زیر را بپرسید;

  • چه وب سایت خود را که شما نمی کند ؟ آنچه در آن است در طراحی وب سایت خود را و یا طرح بندی که شما می خواهید به ترکیب به شماست ؟

  • چگونه می توانم آنها را جذب چشم انداز و حفظ مشتریان موجود درگیر است ؟

  • چه محصولات یا خدمات آنها ارائه دهد که شما نمی?

  • آنها در حال ارائه هر گونه مباحث تخفیف و یا تبلیغات است که می تواند در مفید در مورد luring مشتریان ؟

  • چه استراتژی های بازاریابی و تکنیک های مورد استفاده توسط رقبای خود شکست خورد ؟

پاسخ به این سوال به شما یک ایده از یکپارچگی و تغییرات لازم را به وب سایت خود را به بهینه سازی آن برای عملکرد بهتر و نتایج.

در مجموع شناخت رقبای خود را, آنچه, آنها چرا و چگونه آنها آن را انجام دهد می تواند مفید برای کسب و کار خود را رشد. شما می توانید یادگیری از اشتباهات خود تلاش شکست خورده و موفق استراتژی برای تصمیم گیری آگاهانه برای کسب و کار شما و ایجاد یک متفکر سرمایه گذاری در وقت و پول خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *