گام به گام راهنمای برای ایجاد یک کتاب

[ad_1]

در قسمت 1, چگونه کتابهای کمک به تولید با ارزش آگهی ما تحت پوشش چه کتاب است و چگونه آنها می تواند به تولید با ارزش منجر, همراه با برخی از عوامل بحرانی موفقیت.

نوشتن نمی آید به راحتی به بسیاری از مردم است. چند بار باید به شما خیره در روی صفحه نمایش خالی بدونم که از کجا شروع و چه می گویند ؟ خوب نویسندگان حرفه ای صورت همان مشکلات.

اولا شما نیاز به یک حواس پرتی رایگان محیط زیست است. این رایج ترین قطعه از مشاوره به من پیدا کرده ام و این درست است. شما نیاز به صلح و آرامش (و یا موسیقی) به این منطقه به دلیل هنگامی که شما وجود دارد شما خواهد بود غیر قابل توقف. دریافت راحت با چای یا قهوه خود را در ایمیل قرار داده و گوشی خود را در سکوت (و یا ترک آن را در یک اتاق دیگر) و لمس نمی رسانه های اجتماعی.

با استفاده از کلمه و یا یک برنامه مشابه ساده ترین روش از آنجا که شما می توانید نوشتن فرمت و قرار دادن تصاویر با سهولت و سپس PDF کتاب خود را برای توزیع. آن را نیز آسان به سند به یک طراح گرافیک به صورت حرفه ای را بیش از.

هدف قرار دادن مخاطبان خود را

برای کتاب خود را به تاثیر آن باید آدرس یک مخاطب خاص. با درک دقیقا همان است که شما می خواهید برای رسیدن به, شما می توانید به راحتی ایجاد محتوا به آدرس درد خود را امتیاز.

همانطور که با تمام محتوا, بازاریابی, بهترین عنصر برای موفقیت در این است که واقعا درک مخاطبان شما در حال نوشتن و خیاطی محتوا برای حل یک مشکل و یا پاسخ به یک سوال است که مشترک به این گروه (و مربوط به کسب و کار خود و در غیر این صورت این نوع از بی معنی).

انتخاب یک موضوع

یک نکته عالی برای کتاب برای اولین بار است که به یک موضوع را انتخاب کنید که شما می دانید زیادی در مورد و که شما لذت بردن از نوشتن در مورد.

این موجب صرفه جویی در شما انجام بسیاری از تحقیقات قبل از شروع و آن را به طرز چشمگیری افزایش شانس خود را برای تکمیل این کتاب است. به عنوان شما یکی نوشتن و ترویج آن شما نیاز به آن ايمان (قشنگ, بله, اما مهم برای رسیدن به موفقیت). بهتر است به طور پرشور و آگاه در مورد این موضوع.

نوشتن یک تیتر

می توان آن را یک پیش نویس در حال حاضر, اما آن کمک خواهد کرد که شما را به تمرکز و اجرا در مماس. شما می توانید آن را بعد از آن.

نوشتن یک طرح کلی با سرفصلهای

یکی از ساده ترین راه برای نوشتن آسان تر است به یک طرح واضح و روشن قبل از اینکه شما آغاز خواهد شد. شروع به نوشتن سرفصل های زیر را به صورت نکات کلیدی شما آدرس تقریبا مانند یک صفحه مطالب. مباحث گسترده ای باید شکسته به فصل کوتاه آن را به عنوان کمک می کند تا مردم به خواندن در عمق محتوا.

سپس در نقاط گلوله نقطه فراز ایده های در مورد آنچه که از مطالب شما باید پوشش در هر بخش. رسم یک نقشه ذهنی نیز می تواند کمک به شما را به تصرف تمام نقاط مربوطه و چگونه آنها را در پیوند با یکدیگر است.

چه مدت باید یک کتاب بود ؟

فکر می کنم از یک کتاب به عنوان یک سوپر طولانی مقاله. مقالات خوب باید 1000 تا 2000 واژه, بنابراین برای یک کتاب هدف از 3000+ کلمات و یا به اندازه کافی بلند به اندازه کافی برای پوشش این موضوع است. اگر شما می خواهید به فروش کتاب, سپس آن را باید بسیار طولانی تر است. خودتان یک کلمه هدف برای هر فصل است.

اولین پیش نویس

بالاترین شانس خیره در روی صفحه نمایش خالی است حق در اینجا. سال پیش من خواندن نوشتن برخی از مشاوره است که با این نسخهها کار خوبی برای من (من می توانم در یک مقدار زیادی از نوشتن). فقط شروع به نوشتن فراموش املا و دستور زبان از آنجا که شما می توانید ثابت است که بعد. فراموش نکنید در مورد راه مناسب برای بیان یک جمله فقط شروع به نوشتن!

وانمود کنید که به سادگی به ایمیل یک دوست را فشار خاموش. در اینجا به همین دلیل: شما نمی توانید ویرایش یک صفحه خالی است. فقط شروع به نوشتن مراحل قوانین را دنبال کنید و یا راه برای نزدیک شدن به یک مشکل است. همچنین کمک می کند تا به تمرکز بر روی نتیجه و کار عقب.

لحن و ظاهر

کتاب باید آسان به عنوان خوانده شده بنابراین آن را محاوره استفاده ساده و روشن زبان. یک نکته خوب این است که استفاده از “شما” و “من” به طوری که خواننده احساس می کند شما در حال صحبت کردن به طور مستقیم با آنها. طراحی بصری نیز کمک به ایجاد, کتاب, آسان به عنوان خوانده شده:

  • ساختار محتوا با سرفصل زیر عنوان پاراگراف نقاط گلوله و پررنگ نکات مهم آن را خامه ای دوستانه. بسیاری از مردم خواهد خامه ای از طریق به جان کلام را دریافت کنید و سپس خواندن از همان ابتدا اگر آنها علاقه مند هستند.

  • آن را جذاب با شکستن سنگین متن با تصاویر و نمودار و یا infographics.

  • طراحی خود را با نام تجاری در ذهن شما می خواهید آن را به منعکس کننده همان رنگ سبک متن و تصاویر به طوری که آن را فورا تشخیص به عنوان کسب و کار شما. سازگار با نام تجاری کلید در هر قطعه از بازاریابی است که شما را برای مشتریان به یاد داشته باشید شما.

  • استفاده از یک فونت ساده مانند Arial ایوان یا گرجستان در سایز 14 یا 16 و سپس ساده طرح رنگ خود را با نام تجاری رنگ. دریا رفتن نیست وقتی که می آید به این مسائل! کمتر از همیشه بیشتر در زمینه طراحی. شما همچنین باید اجتناب از قرمز روشن به متن به عنوان آن به نظر می رسد spammy.

  • استفاده از تصاویر برای تکمیل این موضوع است.

    • شاتر من رفتن به کتابخانه تصویر و تصاویر تنها AUD$5 هر.
    • نیز وجود دارد مقدار زیادی از رایگان تصویر سایت.

  • هنگامی که ترویج کتاب خود را پوشش عنوان و پاراگراف خواهد بود بسیار مهم است چرا که مردم را از استفاده از این به قاضی که آیا به ارائه آدرس ایمیل خود را. ترکیب بصری جذابیت با بیان دقیقا همان چیزی است که خواننده را در رسیدن به با خواندن کتاب خود را. “یاد بگیرند که چگونه به آموزش توله سگ خود را در 10 گام آسان” یعنی با استفاده از این اصول شما را بیشتر مطیع توله سگ است که به دستورات شما پاسخ به محدود کردن رفتار بد و انجام کلاهبرداری.

دوباره نوشتن

نگاهی به شکستن و سپس دوباره به عنوان خوانده شده پیش نویس خود را با چشم های تازه است. کتاب خود را باید ارائه بیشتر یا با کیفیت بهتر اطلاعات از شما می خواهم پیدا کردن در یک مقاله تصادفی و یا پست وبلاگ به طوری که خواننده در می یابد آن را با ارزش به اندازه کافی برای ارائه اطلاعات خود را برای آن.

  • پوشش یک موضوع جامع تر از شما دیده ام در جای دیگر

  • کامپایل و شامل تحقیقات مربوطه اگر قابل اجرا

  • در نظر گرفتن مصاحبه با کارشناسان صنعت و از جمله دیدگاه های خود را

  • شامل زندگی واقعی داستان های موفقیت و یا آمار نشان می دهد که نتایج مثبت

  • شامل چک لیست سریع, راهنمایی, infographics, یا چگونه به اطلاعات

  • به اشتراک گذاری تجربه شخصی و یا داستان خود را eBook relatable

من قصد دارم به برجسته کلمه “عملی” از آنجا که مردم می خواهند اطلاعات آنها می توانید استفاده کنید و اعمال کنید. که دقیقا هدف از این مقاله من می خواهم به شما می دانید مزایای نوشتن یک کتاب, اما همچنین ارائه مراحل دقیق به طوری که شما می توانید نشستن و نوشتن یک.

اثبات بخوانید

آیا شما خودتان این را کسی دیگری آن را انجام دهد و یا آن را از طریق یک دستور زبان جستجوگر مانند Grammarly, این مهم است. اگر چه ما همه انسان هستند و اشتباه مردم می تواند بسیار سخت است که آنها نقطه اشتباهات در نوشتن خود را به خصوص در رسانه های اجتماعی.

من نسخه پرداخت شده از Grammarly و آن را یکپارچه با مرورگر اینترنت و کلمه به طوری که آن را به من کمک می کند برای اثبات همه نوشتن. داشتن شخص دیگری اثبات این سند همچنین می تواند به شما بگویم اگر محتوای منسجم و مشکل را حل میکند.

تبدیل به پی دی اف

PDF به طور جهانی قابل مشاهده بر روی کامپیوتر مک قرص و گوشی های هوشمند خواهد شد و حفظ خود را دقیق قالب بندی فونت ها و رنگ ها. سعی کنید به هدف برای یک متوسط اندازه بین 1-4MB به طوری که می توان آن را به راحتی ایمیل و برنامه های نه چندان بزرگ اتصال به اینترنت. به دنبال یک “ذخیره به عنوان PDF” تابع.

اگر شما با استفاده از کلمه همچنین دارای یک تابع برای فشرده سازی تصاویر در حالی که حفظ یک تصویر مناسب با کیفیت. این مفید است برای به طور کلی اندازه. با کلیک بر روی هر تصویر, رفتن به “فرمت” تب و کلیک بر روی “فشرده سازی تصاویر”.

وجود دارد که شما باید آن را دقیق گام به گام توسط راهنمای قدم به نوشتن کتاب.

من برای شما آرزوی بهترین موفقیت!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *