کلید جوانب مثبت و منفی از قیمت گذاری روانشناسی

[ad_1]

در این پیچیده اقتصاد ما در حال حاضر در, در رقابت شدید حاوی شدید قیمت گذاری جنگ جنگ است که اغلب شامل استفاده از برنامه ریزی استراتژیک و خاص استراتژی قیمت گذاری – به عنوان مثال روانی قیمت گذاری شده است.

تمام استراتژی های قیمت گذاری با مزایا و معایب, نیز, هیچ چیز کامل نیست. در زیر توضیح داده خواهد شد برخی از عمده جوانب مثبت و منفی استفاده از روانشناسی قیمت گذاری شده است.

بیایید شروع با منفی اول ، در نظر گرفتن معنای پشت روانی قیمت گذاری آن را با هدف به بازی “کلاهبرداری” در ذهن انسان برای فریب ما را به باور چیزی است که معادل آن خود واقعی. تک کلمه ادراک.

با بهره برداری از روانشناسی بازاریابان ایجاد یک درک متفاوت از چیزی به ما بنابراین آنچه که ما فکر می کنم آن چیزی است که ما باور داریم. حرکت نزولی این است… به عنوان یک مصرف کننده معمولی که احتمالا ممکن است این سقوط قیمت گذاری و استراتژی ممکن است زودتر متوجه شدند فریب و بنابراین آنها نمی خواهد دوباره خرید که برخورد خاص دیگر.

چه می توان آموخت این است که تمام استراتژی های قیمت گذاری باید با دقت برنامه ریزی شده برای جلوگیری از عبور این خط که ممکن است باعث عوارض جانبی.

یکی دیگر از حرکت نزولی با استفاده از مفهوم روانی قیمت گذاری این است که شما به تنهایی نیست شما به سادگی یکی از اولین استفاده از این تاکتیک در اقتصاد است. واقعیت این است که هر کس دیگری در رقابت خود را با استفاده از این ترفند شما آن را اساسا کمونیسم. ترفند تخریب خواهد شد چرا که اکثریت انجام دقیق همان چیزی.

از این درک است که شما باید به ایستادگی کردن از جمعیت و طلب کردن برخی اصالت را در قیمت گذاری مبارزات منحصر به فرد باشد.

همه چیز در جهان دارای جنبه های منفی و upsides. نه تنها با استفاده از یک استراتژی قیمت گذاری بدیهی است که رفتن به افزایش فروش شما و آوردن سود بیشتر آن را تا به چند کلید دیگر جوانب مثبت.

تا کنون نا امید در این نتایج غیر منتظره از یک طرح ؟ هر برنامه ؟ در واقع هیچ برنامه ای در جهان در حال خطا و طرح مجریان اغلب نگران این نتایج ممکن است نامطلوب و عوارض جانبی. اما در روانشناسی قیمت گذاری حداقل توجه لازم است که چنین قیمت گذاری تاکتیک ها همه هدف انسان و گمان می کنم انسان ها تنها خریداران در جهان است ؟

پس گفت که قطعا وجود دارد هیچ منطقه برای شکست در نظر با استفاده از روانشناسی در قیمت گذاری اما فقط اثربخشی و نتایج مثبت شما در حال گرفتن است که نیاز به تلاش های جدی و کار قرار داده و به عبارت دیگر میزان کار تعیین پاداش خود را. با اینحال تقسیم-تست بهترین گزینه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *