کلمات کلیدی – کلید موفقیت در بازاریابی موتور جستجو

[ad_1]

توان آن را بهینه سازی موتور جستجو و یا پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید, کلمات کلیدی نقش مهمی در بازاریابی موتور جستجو است. آن است که به دلیل ربط از کلمات کلیدی خود را که شما در وب سایت موجود در موتورهای جستجو و منعکس شده است در نتیجه صفحات. فقط در مورد وب سایت خود را بهینه سازی با کلمات کلیدی مناسب این امر نه به نظر می رسد در موتور جستجو و نه آن را جذب بازدید کننده است. وجود دارد تعدادی از چیزهایی که شما نیاز به نگه داشتن در ذهن قبل از اینکه شما شروع به بهینه سازی موتور جستجو بازاریابی استراتژی.

بررسی صنعت

که با توجه به بهینه سازی کلمات کلیدی در SEM قصد دارد آن است که توصیه می شود که شما برای اولین بار انجام یک تحقیق کامل از صنعت خود را. پیدا کردن کلمات کلیدی مختلف است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در حال حاضر در عمل در صنعت شما. این مهم است که شما بازاریابی موتور جستجو بود مناسب به صنعت خود را خواسته به طوری که از آن آسان است برای پیگیری وب سایت خود را هنگامی که انجام یک جستجو در صنعت و نوع وب سایت است.

کشف تو رفتگی در دیوار در مناطق

در حالی که پیدا کردن منطقی جستجو بر اساس نتایج آن مهم است که شما تمرکز بر روی بازار تو رفتگی در دیوار به عنوان به خوبی. آن سخت است برای جذب ترافیک از تقاضای بالا کلمات کلیدی به عنوان در حال حاضر وجود دارد بیش از حد از عجله در این کلمات کلیدی. از سوی دیگر اگر شما یک کلمه کلیدی تو رفتگی در دیوار منحصر به فرد است که به صنعت و پشتیبانی از محتوای سایت خود را به عنوان به خوبی از آن خواهد شد راحت تر به تماس برای ترافیک از این سایت.

انجام یک آزمون ساختگی

در حالی که شما در حال تحقیق بر روی کلمات کلیدی یکی از چیزهایی است که شما همیشه باید به یاد داشته باشید این است که متوسط تعداد از ترافیک شما می توانید انتظار. هنگامی که شما انتخاب کنید یک کلمه کلیدی انجام ساختگی تست از کلید واژه ها در موتورهای جستجو مختلف مانند Yahoo, MSN, Google و غیره. برای بررسی محبوبیت کلمات کلیدی. این به شما یک ایده عادلانه از نوع ترافیک شما می توانید انتظار از این سایت. اعداد واقعا نمی مطابقت همیشه, اما آن را به شما بدهد تقریبی است که کمک می کند تا در طراحی چارچوب خود را بازاریابی موتور جستجو [http://www.epurplemedia.co.uk/search-engine-marketing.html] طرح.

بررسی محتوای آگهی

محتوا مهم است. مهم نیست به موقعیت های بالا در موتورهای جستجو تنها. همراه با کلمات کلیدی بالا و رتبه بالا این مطالب از کلمات کلیدی خود را تبلیغات در موتورهای جستجو نیز تاثیر می گذارد بازاریابی موتور جستجو است. اگر آگهی خود را محتوا است حمایت از کلمات کلیدی خود را و قادر به توصیف هدف از وب سایت خود را, شما باید در این نبرد پیروز. اما اگر مطالب خود را گمراه کننده است آن را تنها گمراه کردن مبارزات انتخاباتی خود را و بد خود را تحت تاثیر قرار جستجو موتور بازاریابی برنامه ریزی.

استفاده از بالا کلمات کلیدی استراتژی است که کمک خواهد کرد که شما را در موتور جستجوی خود تکنیک های بازاریابی و افزایش عملکرد وب سایت خود را.

[ad_2]

Source by Aisha Danna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *