کشف فن آوری جدید وب 2.0 و سودمندی در اینترنت بازاریابی

[ad_1]

وب 2.0 است که این تکنولوژی جدید و طراحی استاندارد برای شبکه جهانی وب است. آن را تسهیل ارتباطات امن تبادل اطلاعات و سازگاری و همکاری میان اطلاعات وب و وب سایت. آن را تسهیل توسعه انواع شبکه های اجتماعی آنلاین, به اشتراک گذاری ویدیو سایت ها و وبلاگ ها.

ویژگی های:

1. جستجو مرکز:
به سادگی پیدا کردن هر گونه اطلاعات با استفاده از کلمات کلیدی.

2. لینک
ارائه لینک کلیک کنید برای پر بازدید ترین و بهترین صفحات.

3. نوشتن
قابلیت اجازه صفحات وب است که خود را به روز رسانی به طور مداوم و پلت فرم است که ارائه پیوسته کار می کنند.

4. برچسب ها
ساده دسته که دسته بندی مطالب. کلمه توضیحات برای سادگی جستجو کنید.

5. پسوند
کار اتوماسیون با استفاده از الگوریتم های.

6. سیگنال
آنها مانند فید در وبلاگ ها که نگه داشتن آهنگ از لینک ها به روز رسانی و اطلاع وبلاگ نویسان در مورد آنها.
آن را توصیف تجدید در وب سایت اقتصاد, استراتژی است و سطح جدیدی از تعامل. اجتماعی و دستیابی به توسعه از طریق سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می شود که برای بازاریابی اینترنتی است.

که طراحی سایت پیاده سازی وب 2.0 دنبال این است:

طرح ساده:
این فراهم می کند یک دسته-رایگان ناوبری به عنوان طرح تنها 1 یا 2 ستون محتوا آسان مرتب سازی است که به سادگی از در حال دیدن سایت.

o محور گرایش
آخرین سایت طرح های مستقر در مرکز طرح است.

o محتوای طراحی
آن است که بیشتر شبیه به اهمیت دادن به مطالب و آوردن آنها در یک سایت مشترک تم.

اثرات 3D
گرافیک, انیمیشن, براق طرح و رنگ های روشن جدیدترین طراحی روند.

o پس زمینه و رنگ
با فن آوری های جدید پس زمینه صفحه ساخته شده جذاب تر و چشم نواز است. آنها اهمیت واقعی مطالب سایت.

o آیکون ها و دکمه های
حتی دکمه ها و آیکون های دریافت اثرات 3D و جذاب نگاه کنید.

o بزرگ متن
مطالب مهم هستند تاکید به توجه کاربر. آنها در فونت بزرگتر.

o بزرگ زمینه های ورودی برای ورود داده ها
آن را بر فعالیت های کاربر.

وب 2.0 از اینترنت بازاریابی نقطه نظر:

در حال حاضر شما می توانید آماده جاذب تبلیغات با انیمیشن های رنگارنگ متون و دکمه. سایت های شبکه های اجتماعی در حال ارائه مشخصات شخصی تم برای هر کاربر ثبت نام. هر زمان که یک فرد انتخاب یک موضوع صفحه سایت ایجاد تم ها پرداخت می شود.

یکی از روش بازاریابی اینترنت است “پست های وبلاگ”. تبلیغ پست تبلیغات در محصول وبلاگ های مرتبط. وبلاگ تغذیه است که نگه داشتن یک مسیر از لینک های مرتبط در حال به روز رسانی و به روز رسانی آنها خود را بیش از حد. بنابراین آن را به یک بعد کاملا جدید به دنیای بازاریابی اینترنتی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *