کسب و کار اتحاد – استراتژی برای رشد کسب و کار

[ad_1]

کسب و کار اتحاد اغلب نادیده گرفته شده یا نه با توجه به در نظر گرفتن کسب و کارهای کوچک و در عین حال می توان آنها را حیاتی در کمک به یک شرکت رشد و رونق. همه بیش از حد اغلب کسب و کارهای کوچک فکر می کنم اتحاد فقط برای کسب و کارهای بزرگ; به عنوان یک نتیجه, آنها نه کشف و نه دنبال آنها. با این حال می توان آنها را فقط به عنوان مفید برای کسب و کارهای کوچک به عنوان آنها را برای شرکت های بزرگ است. اگر یک کسب و کار کوچک است که جدی در مورد به دست آوردن دسترسی به بازارهای جدید سرمایه گذاری در فن آوری و رشد سود با استفاده از منابع به اشتراک گذاشته و آنها باید در نظر اتحاد کسب و کار.

این هیچ راز کسب و کار است که به اشتراک گذاری منابع می تواند ایجاد بازده بیشتر و تبدیل شدن به سودآور است. کسب و کار اتحاد می تواند افزایش هم افزایی و کاهش خطر بالقوه در حالی که اجازه می دهد شرکت های به کار با هم به سوی اهداف مشترک آنها به عنوان حفظ فردیت خود را. وجود دارد انواع مختلفی از کسب و کار اتحاد هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد.

در حال حاضر زمان برای ارزیابی آنچه کسب و کار شما به ارمغان می آورد به جدول. چه دارایی یا ملموس و یا ناملموس می کند کسب و کار خود و داشتن که وقتی اهرمی با شرکت های دیگر می تواند باز کردن پتانسیل بیشتری برای هر کسب و کار ؟

داد فرصت ها را می توان با تامین کنندگان و مشتریان و سرمایه گذاران کسب و کار مکمل و دوستانه رقبای. برخی از اتحاد طبیعی هستند و این مسابقات در حالی که دیگران نیاز به برخی از تفکر خلاق است. من ذکر شده انواع مختلف اتحاد در زیر همراه با توضیحات و مثال هر یک از. هنگام خواندن از طریق آنها فکر می کنم در مورد چگونه کسب و کار شما می توانید از مزایای یک برنده گزاره با یک شرکت دیگر.

سرمایه گذاری مشترک

یک سرمایه گذاری مشترک است که قراردادی تنظیم به موجب آن یک نهاد مجزا ایجاد شده است برای انجام یک تجارت یا کسب و کار خود را جدا از کسب و کار اصلی شرکت های شرکت کننده. کسب و کار اغلب با گرد هم می آیند برای به اشتراک گذاشتن دانش و بازارهای سرمایه و سود. در برخی موارد یک شرکت بزرگ می تواند تصمیم به تشکیل یک سرمایه گذاری مشترک با یک کسب و کار کوچک به منظور به سرعت به دست آوردن بحرانی مالکیت معنوی و تکنولوژی و یا منابع در غیر این صورت سخت برای به دست آوردن. شرکت های یکسان با محصولات و خدمات همچنین می توانید پیوستن به نیروهای برای نفوذ به بازارهای آنها نمی خواهد و یا نمی تواند بدون در نظر گرفتن سرمایه گذاری مقدار زیادی از منابع است. جدایی اغلب اجتناب ناپذیر است چرا که JVs به طور کلی یک زندگی محدود و هدف.

مثال: شما در حال توسعه یک محصول اما محدودی توزیع پایه. یکی دیگر از شرکت توزیع سیستم در محل با ملاحظه بازار و می خواهد به گسترش دامنه آن محصول شرکت ارائه شده است. شما در قالب یک سرمایه گذاری مشترک با شرکت های دیگر به طور مشترک ترویج محصول. آن را یک برنده دلیل این که شما لازم نیست که به صندوق هزینه های رسیدن به مشتریان بالقوه و دیگر شرکت گسترش ارزش آن و ارائه محصول به آن زمان توزیع پایه بدون نیاز به صندوق تحقیق و توسعه هزینه های یک محصول جدید است. قرارداد را امضا شود جزئیات این جنبه از توافق.

اتحاد استراتژیک

یک اتحاد استراتژیک است که به طور کلی به ترتیب به موجب آن یک نهاد مجزا ایجاد نشده است. شرکت کنندگان درگیر در فعالیت های مشترک اما ایجاد یک نهاد که حمل در تجارت و یا کسب و کار خود را در آن. این اتحاد استراتژیک همکاران ممکن است به ارائه منابع, مانند, محصولات, کانال های توزیع و تولید و قابلیت های تجهیزات سرمایه و دانش و تخصص و یا مالکیت معنوی. هر حزب در اتحاد حفظ استقلال است.

مثال: یک کسب و کار مشاور مدیریت می خواهد به گسترش خدمات خود را. او در حال حاضر ارائه می دهد مربیگری بازاریابی مالی و عملیاتی مشاوره. او متوجه یک افزایش تقاضا برای منابع انسانی و تنوع مشاوره از مشتریان خود. او در حال حاضر هیچ تمایلی به استخدام پرسنل اضافی با مدارک تحصیلی و گواهینامه های مورد نیاز برای ارائه این خدمات است. او به دنبال اتحاد استراتژیک با منابع انسانی و تنوع شرکت مشاوره. جدید شرکت موافقت می کند به کار با شرکت خود در زمانی که فرصت های بوجود می آیند را برای خدمات خود را و یک درصد از درآمد تولید شده از خدمات ارائه شده خواهد شد به شرکت خود را.

مشارکت

مشارکت قانونی است توافق بین دو طرف در جایی که هر دو طرف توافق می کنید برای به اشتراک گذاشتن سود و زیان مشترک کسب و کار با پیش بینی پایان تاریخ.

مثال: یک شرکت که تابع اولیه برای فروش و تبلیغات و تولید منحصر به فرد کوپن بخشنامه به ترویج انواع کسب و کارهای کوچک به جامعه مسکونی به حال قابل چاپ قبض ماهانه. این شرکت به دنبال همکاری با یک شرکت چاپ است. چاپ شرکت به تخصص اما محدود چاپ جلد. آن را مورد نیاز خرید تجهیزات که چاپگر ندارد اما دیدم یک نیاز برای. قرارداد امضا شد ایجاد شرکت های جدید; هزینه تجهیزات تقسیم شد بین این دو نهاد. کوپن دایره تولید کننده ارسال به همه کسب و کار خود را به سرمایه گذاری جدید در تخفیف قابل توجه است. سود حاصل از سرمایه گذاری جدید تقسیم شدند در میان کوپن دایره شرکت و شرکت چاپ است. هر نگه اصلی خود را کسب و کار جدا از کسب و کار جدید.

بازاریابی داد

بازاریابی داد که توافق شامل دو یا بیشتر شرکت ها برای به اشتراک گذاشتن هزینه و منابع برای ترویج هر یک از شرکت ها در این گروه است. به بازارهای هدف از شرکت در داد معمولا به اشتراک گذاری ویژگی های مشابه است. این اتحاد می تواند رسمی یا غیر رسمی توافق.

مثال: یک گروه محلی و متعلق به اداره رستوران گروه با هم به شکل یک بازاریابی داد. اتحاد شبیه به گروه در سراسر کشور ترویج منحصر به فرد از غذاهای خود را در تلاش برای ایستادگی در برابر ملی زنجیر. گروه استخر منابع خود را برای اجرای تبلیغات و تولید پست الکترونیکی مستقیم راهنمای برای ترویج منوهای خود را در حالی که ارائه تخفیف. آنها با پرداخت یک هزینه در صف مقابل و سپس با کمک چند صد دلار در گواهی های هدیه در هر سه ماهه. کسانی که گواهینامه های آنلاین به فروش می رسد در تخفیف به صندوق کمک به تلاش های بازاریابی خود را. اهدای کارت هدیه کمک به نگه داشتن هزینه های پایین برای شرکت رستوران.

همکاری

همکاری زمانی است که دو یا بیشتر کسب و کار گرد هم می آیند برای به اشتراک گذاشتن منابع برای ایجاد بازده بیشتر از جمله های کارکنان و تجهیزات و هزینه حمل و نقل اجاره و محصولات و غیره. همکاری به طور کلی خاص و مدت زمان و منابع است.

مثال: به عنوان یک کسب و کار کوچک شما ممکن است یک زمان سخت در پرتاب اول کلاس حزب تعطیلات برای کارکنان خود را. شما می خواهید به آنها را نشان می دهد که چقدر آنها قدردانی است اما در اقتصاد تنگ است و بودجه شرکت ها و حتی سخت تر. ادغام منابع خود را به یک حزب با یک مکمل شرکت موجب صرفه جویی در پول برای هر دو شرکت و به طور بالقوه می تواند پرداخت در فرصت های کسب و کار و شبکه.

مدیریت اتحاد

هر شرکت باید یک تعادل مجموعه ای از نقاط قوت به این اتحاد وجود دارد اما ملاحظات دیگری نیز هست. شما باید مدیریت داد به اطمینان حاصل شود آن را منجر به موفقیت هر شرکت است. ذکر شده در زیر تعداد کمی از چیزهایی که شما باید در نظر به تولید موفق داد:

1. اتحاد باید با تصمیم ساز. شما باید حمایت و تعهد از مالک کسب و کار و نه فقط یک مدیر است.

2. ارتباط عنصر کلیدی است. به وضوح ارتباط اهداف و مقاصد اتحاد در آغاز راه است.

3. توسعه معیارهای اتحاد اندازه گیری می شود برابر است. تعیین چگونگی عملکرد هر یک از شرکت ها خواهد شد.

4. تخصیص منابع مناسب به آن داد. نمی توانید نیمی از راه را از طریق این پروژه قبل از تعیین منابع مناسب نمی شد اختصاص داده شده به سرمایه گذاری.

5. اطمینان حاصل شود که تمام کارکنان شرکت متعهد به موفقیت داد. شما نیاز به خرید از هر کس که نه فقط چند نفر انتخاب.

6. جزئیات وظایف هر یک از شرکت های شرکت کننده. صریح در چه انتظارات برای هر یک از شرکت ها در داد.

7. فقط می خواهم همه چیز, هیچ چیز کامل نیست. آماده برای ایجاد تغییرات اگر چیزی کار نمی کند.

8. اقامت متعهد و متمرکز بر منافع اتحاد به جای ناراحتی اتحاد ممکن است باعث شود.

هر حزب باید از سود اتحاد برای آن شود. در غیر این صورت مانند یک ازدواج و رابطه را از ماه عسل به طلاق دادگاه به سرعت و از همه طرف ها خواهد رنج می برند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *