کتاب استراتژی بازاریابی اینترنتی – 5 عناصر حیاتی از یک کمپین موفق

[ad_1]

آیا شما برنامه ریزی خود کتاب استراتژی بازاریابی اینترنتی و یا در حال برنامه ریزی برای انجام این کار به زودی ؟ برنامه ریزی یک استراتژی برای بازار کتابهای شما نیاز به مقدار زیادی از فکر دقیق و تصمیم گیری را به اطمینان حاصل شود که کتاب خود را با کمپین یک موفقیت است. نوشتن کتاب طول می کشد بسیاری از کار سخت و شما می خواهید را به مطمئن شوید که آن را می شود به دست به عنوان بسیاری که ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان آن را یک سرمایه گذاری سود آور برای شما.

در اینجا 5 عناصر حیاتی موفقیت کتاب استراتژی بازاریابی اینترنتی:

1. بالا-تبدیل صفحه فروش

داشتن صفحه فروش خود به فروش کتاب خود را بسیار مهم است. هدف از این صفحه به فروش کتاب خود هیچ چیز دیگری. آن را باید شامل یک کره چشم به تیتر مزایای قدرتمند تماس به عمل و سفارش را فشار دهید. گرفتن وب سایت خود را این روزها بسیار آسان است به عنوان هزینه ثبت دومین و میزبانی وب هزینه های بسیار کم در حال حاضر است.

2. برنامه های وابسته

داشتن برنامه های وابسته خود را می تواند کمک به شما برای منفجر شدن فروش خود نمایی. برنامه های وابسته اجازه می دهد تا دیگر بازاریابان ترویج کتاب خود را برای یک سهم از سود را به نام کمیسیون های وابسته. برای کتابهای معمولی کمیسیون نرخ 50 درصد تا حتی 75% اما این است که به دلیل پایین بودن هزینه های درگیر در تولید کتاب های الکترونیکی است. آن را به ارزش آن را به دور از 50 درصد از سود خود را به سهامداران به دلیل آن است که تبلیغات رایگان برای تبلیغات شما. آنها در حال انجام همه کار سخت در بازاریابی و تبلیغات کتاب خود را و شما تنها با پرداخت کمیسیون هنگامی که آنها را خرید و فروش است که باعث می شود آن را یک پیروزی برای همه.

3. لیست ساختمان

لیست ساختمان می تواند به افزایش فروش خود را به طور چشمگیری اگر شما آن را درست انجام دهد. شما می توانید انتخاب کردن در فرم در صفحه فروش خود را و یا پس از مشتریان خود سفارش محصول خود را به ساخت یک لیست مشترکین و مشتریان. شما می توانید صف تا برنامه که ترویج کتاب خود را دوباره به کسانی که آن را خریداری نیست اولین بار در اطراف و شما همچنین می توانید ترویج محصولات دیگر. لیست احتمالا تا پایان ترین دارایی حیاتی در کسب و کار خود و پس از درمان آن حق است.

4. ترافیک رایگان

ترافیک وب سایت است که سوخت برای هر کسب و کار آنلاین. بدون ترافیک وجود ندارد و کسب و کار. درست مثل یک offline فروشگاه نیاز ترافیک پا برای زنده ماندن کسب و کار اینترنتی نیاز به بازدید کنندگان از آمدن به این سایت به فروش است. وجود دارد بسیاری از روش های برای گرفتن ترافیک رایگان به وب سایت خود را آنلاین از جمله مقاله بازاریابی تبلیغات طبقه بندی شده رایگان, فروم, بازاریابی و بازاریابی اجتماعی رسانه ها. مطالعه این روشها بنابراین شما می توانید خود را پیاده سازی ترافیک رایگان مبارزات.

5. ترافیک پرداخت

سطح بعدی از ترافیک ترافیک پرداخت که اجازه می دهد تا به شما برای گسترش کسب و کار خود و حتی بیشتر. در حالی که ترافیک رایگان می تواند برای گرفتن بازدید کننده و فروش با ترافیک پرداخت, شما می توانید گسترش کسب و کار خود را سریع تر. با ترافیک رایگان شما صرف زمان برای به دست آوردن ترافیک و همه ما فقط باید 24 ساعت در روز. اما با ترافیک پرداخت شما در حال اعمال نفوذ منابع خود را برای دریافت ترافیک بر روی خلبان اتوماتیک. برخی از تکنیک های نسل ترافیک است که نیاز به بودجه اما بسیار سودآور هستند پرداخت برای هر کلیک تبلیغات ایمیل, انفرادی, تبلیغات, Facebook, تبلیغات, تبلیغات بنر و تبلیغات آنلاین در خبرنامه ها و مجلات.

در حال حاضر که شما باید یک ایده خوب از چه کتاب موفق استراتژی بازاریابی اینترنتی به نظر می رسد مانند آن را's زمان را به نام خود در این زمینه آنلاین. نوشتن کتاب خود را فقط گام اول است. ترویج آن است که در آن لاستیک با جاده. آیا شما آماده برای ایستادن تا به چالش ؟ سپس آن را's زمان شروع به اقدام گسترده!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *