کایروپراکتیک بازاریابی – این قابل اطمینان ترین راه برای دریافت جدید بیماران ؟

[ad_1]

این قابل اطمینان ترین راه برای دریافت جدید بیماران ؟ من صحبت کردن در مورد جامعه ملاقات و خوش آمد می گوید. چگونه این فیزیوتراپ روش بازاریابی کار می کنند ؟ در اینجا این است که استراتژی. اول از همه شما نیاز به یک تمرین عضویت در خبرنامه. همه حرفه ای ها باید در پیدا کردن یک راه برای حفظ ارتباط با بیمار خود را پایه. پستی خبرنامه های دوره ای است که استراتژی های مورد علاقه من. بدون زحمت ارسال کامل رنگ آنهایی است که می تواند خود فرستاده خواهد شد. واضح است به هر کس که شما آن را نوشتن نیست. من با اشاره به یک رابطه-ساختمان عضویت در خبرنامه. به شما خواهد شد در حدود 30 نسخه های اخیر خود در خبرنامه.

بعد از آن شما را انتخاب کنید یک منطقه جغرافیایی در عرض 3 مایل از عمل خود را که از آن به مزرعه برای بیماران. را انتخاب کنید یک روز از هفته را که اکثر ساکنان خواهد بود. در اکثر نقاط کشور این است که در روز یکشنبه. شما خبرنامه خود را همراه با یک پشته از کارت هدیه ارائه رایگان انتصاب / آزمون / برخی از نوع فریبنده پیشنهاد مقدماتی ساخت آن را آسان به در آمده و شما را ببینید. شما بیرون رفتن درب به درب به خودتان معرفی به مردم در این هدف جامعه است. این است که خود را تنها هدف خود را و هدف این است که به دست یک خبرنامه در هر خانواده است. شما از آنها بخواهید یک سوال ساده: “من نام دکتر سفید و من خود را XYZ کلینیک کایروپراکتیک در اطراف گوشه. من در تلاش برای افزایش قرار گرفتن در معرض من در این محله است.

من تعجب آنچه که شما فکر می کنید می تواند یک راه خوب برای من برای گرفتن نام من در خارج وجود دارد؟” شما این سوال را بپرسید به گیرنده درگیر است. در پاسخ به سوال شما, شما در حال تعامل با آنها و آنها اغلب فروش خود را در تبدیل شدن به بیمار خود را. اگر یک چیز وجود دارد که می دانیم آن است که دخالت اینچ آنها نزدیک تر به انجام کسب و کار با شما. که در آن است! هر فرد با خواندن این مطلب می توانید این کار را بدون ترس. بله شما باید در واقع به دست کشیدن بر روی درب. بله شما باید به صحبت با کسی. هر کس پاسخ این درب است که شما صحبت می کنند ، هر کس نمی خواهد بود. به عنوان یک دکتر پیدا خواهید کرد که در حدود 1/3 از مردم شما را ملاقات خواهد بحث را گوش کردن. “آه شما یک دکتر ؟

شما می دانید من (پر کردن شکایت بوده است باعث ناراحتی من به تازگی!” پس از بحث در مورد مشکل خود را با شما بسیاری از شما خواهد خواست “چقدر سخت است که آن را برای دریافت و دیدن شما؟” که در آن نقطه شما می توانید از دست آنها گواهی هدیه و یا برنامه آنها را در نقطه. آن را به معنای واقعی کلمه به عنوان ساده به عنوان آنها توزیع خبرنامه و معرفی خود و درخواست از آنها این درگیری سوال. چه نوع از نتایج شما می توانید انتظار? مشتریان ما به ما بگویید که آنها به طور متوسط 3 قرار ملاقات برنامه ریزی شده برای هر ساعت آنها این کار را. این ثابت می کند بسیار سود آور از هزینه های خود را برای به دست آوردن هر بیمار تقریبا صفر است.

اگر شما یک انگیزه دکتر که به دنبال یک افزایش بزرگ وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا شما نمی تواند تولید 30 یا بیشتر بیمار قرار ملاقات در هر ماه اگر شما به بیرون بروید و این کار را در روز یکشنبه برای چند ساعت. یک زن و شوهر از کالیفرنیا تولید 400 بیمار قرار ملاقات در 90 روز با استفاده از این استراتژی است. و من می دانم که دکتر دیگری که تولید بیش از 100 نفر در 60 روز دوره. نتایج می تواند فوق العاده! شکستن خارج از منطقه راحتی خود کشیدن همسرتان با شما و رفتن به یک محله مرفه مدتی این ماه و دست از عمل خبرنامه چهره به چهره است.

یکی از موفق ترین افرادی است که من تا کنون ملاقات کرد یک بار به من گفت: “سعی کنید برای شکستن منطقه راحتی خود را حداقل یک بار در ماه; شما پیدا کردن تمام خود را از پیشرفت در زندگی می آیند به عنوان یک نتیجه از طریق شکستن ایده های قبلی شده اند که بوکس شما در.” که خیلی خوب مشاوره.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *