چیزی که من یاد گرفتم از بچه های جدید در بلوک مورد رشد کسب و کار شما

[ad_1]

بله. یک 90 گروه پسر می تواند به شما کمک کند رشد کسب و کار شما.

در اینجا نحوه:

اکثریت زیادی از صاحبان کسب و کار کوچک (شما!) رنج می برند از سر-در-این-شن و ماسه سندرم است. اعمال نفوذ اینترنت به رشد کسب و کار شما چیزی است که شما می دانید که شما باید در نگاه. اما بدون درک کاملی از خطرات پاداش و چگونه به آن را وسوسه انگیز برای قرار دادن سر خود را در شن و ماسه و امیدوارم که آن را همه فقط از بین برود.

بر خلاف کودکان و نوجوانان جدید در بلوک اینترنت به عنوان یک ابزار بازاریابی است نه محو دور.

بازاریابی اینترنتی است که قطعا یک راه حل جادویی که فورا تحویل هزار از فروش. اما از آن است که یک ابزار مهم است که بیشتر و بیشتر کسب و کارهای کوچک با استفاده از با موفقیت به رشد کسب و کار خود را.

آن ممکن است مفید باشد به شما برای ارزیابی اینکه آیا بازاریابی اینترنتی می تواند به نفع شما بیش از حد. اما از کجا شروع کنم ؟

در سال 1990 NKYOTB منتشر شد آهنگ خود را “گام به گام” و ما احساس می کنیم که افسانه مشاوره. در این مقاله شما پیدا کردن 4 مرحله آسان به تصمیم گیری شما.

آشنایی با ارزیابی و اجرای بازاریابی اینترنتی: Step-by-Step

گام اول!

درک و چرا از آن مهم است در نظر گرفتن اجرای بازاریابی اینترنتی-دلیل وزوز در مورد بازاریابی اینترنتی است که به دلیل آن کار می کند. هر دو در کسب و کار من و در من مشتری کسب و کار من را دیده اند یک تاثیر مثبت در پایین خط. ترجمه= افزایش فروش و افزایش فروش.

مرحله دو!

در نظر بگیرید – خطرات احتمالی & پاداش نادیده گرفتن مقابل اجرای بازاریابی اینترنتی در کسب و کار شما.

برخی از خطرات ناشی از پیاده سازی ممکن است شامل به خطر انداختن زمان بیشتری در یادگیری و اجرای, چگونه به, داخلی, صرف پول بدون تضمین نتایج خارجی (مگر اینکه البته شما ما را انتخاب کنید که در این صورت ما نتیجه را تضمین کند!, از دست دادن فروش به رقابت خود را که در حال حاضر بازاریابی آنلاین ظاهر می شود به پشت بار و یا در ادامه به صرف بازاریابی پول بدون دانستن اینکه چه چیزی کار می کند.

پاداش شامل: ردیابی تمام تلاش خود را برای موفقیت آنلاین با تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار افزایش اعتبار قرار گرفتن در معرض و فروش به دست آوردن شهرت از اقامت در حال حاضر یک رهبر فکری در صنعت شما و یا هیچ افزایش در هزینه های فوری.

گام سوم!

ارزیابی وضعیت شما:

اگر بازار هدف شما در واقع با استفاده از اینترنت به قبل از فروشگاه و یا حتی فروشگاه ها و رهبران در صنعت خود را حضور در اینترنت, شانس هستند شما را از سود در نظر گرفتن یک نگاه نزدیک تر است.

جمع آوری برخی از اطلاعات در مورد شما و مشتریان بالقوه و مشتریان و رقبا است. در برخی موارد بازار هدف خود را ممکن است قطع کردن آنلاین. اما اگر آنها نمی, شما ممکن است بخواهید برای پیدا کردن که در آن (گوگل در مقابل Facebook, به عنوان مثال.) همچنین درک می کنیم که با شروع در حال حاضر شما خواهد بود جلوتر از برخی از رقبای خود و دیگران است.

گام چهارم!

تصمیم

اگر شما تصمیم گرفته اید که بازاریابی اینترنتی چیزی است که شما می خواهم برای شروع در انجام تحقیقات کمی. تصمیم می گیرید که آیا شما می خواهد انجام بازاریابی اینترنتی خود را خودتان واگذاری این وظیفه به کارمند و یا استخدام یک شرکت حرفه ای.

تصمیم خود را باید به این بستگی دارد به طور کامل بر زمان و پول خود را از منابع و نیز آنچه که با ارزش ترین استفاده از وقت خود را.

این که آیا شما انتخاب می کنید به یاد بگیرند که تجربه برخی از آموزش یا استخدام یک شرکت برای انجام بازاریابی اینترنتی خود را به شما فکر می کنم NKOTB و مشاوره خود را.

اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد آسان تر به چشم پوشی فقط مقابله با آن گام به گام و شما ملزم به موفقیت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *