چیزها در نظر گرفتن قبل از گرفتن آرم شرکت شما طراحی شده توسط یک نام تجاری طراحی Agency

[ad_1]

آیا شما به یاد داشته باشید در دوران کودکی ما استفاده می شود به بازی یک بازی از شناسایی نام شرکت و یا شرکت تجاری فقط با داشتن یک نگاهی به آرم خود را? این واقعا یک بازی سرگرم کننده است زیرا بسیاری از بار ما استفاده می شود به نام از شرکت های بزرگ بلافاصله تنها با یک نگاه اجمالی در آرم خود را بر خلاف برخی از آرم استفاده می شود که به نظر می رسد غیر موجود به ما. این استراتژی از ایجاد یک علامت تجاری لوگو!

اگر یک لوگو طراحی شده است و به بازار عرضه استراتژیک آن می توانید کشش به ضرب قدرت خرید مشتری. نگاهی به برخی از نمادین ترین آرم مانند Nike, Apple, Louis Vuitton و دیگر غول پیکر شرکت آرم. آنها نه به تبلیغات سنگین از محصولات خود و در عین حال فروش هستند بالاتر است. این است زیرا بسیاری از فروش در حال هدایت می شود با توجه به آرم خود را. اجازه دهید بحث در مورد برخی از چیزها در نظر گرفتن قبل از گرفتن آرم شرکت شما طراحی شده است:

  • نوع آرم مسائل
    شما متوجه خواهد بود که بسیاری از شرکت ها با استفاده از تک رنگی آرم در حالی که استفاده از برخی حروف را آرم خود را. اجازه دهید بحث در مورد انواع مختلف آرم:

  • Wordmarks
    این آرم اغلب مستقل کلمات که نمی نیاز به هر گونه دکوراسیون. آنها مستقل هستند به عنوان آنها ساخته شده است با تک رنگ, ساختار و اندازه. نمونه: CNN, Facebook, آی بی ام و غیره.

  • Letterform
    Letterform آرم شبیه به wordmarks به جای این واقعیت است که آنها در حال ساخته شده با استفاده از فراز یابندگان به وجود میآید و فرود. نیز وجود دارد یک تفاوت در ارتفاع حروف بزرگ و کوچک. نمونه: HP, Godrej, DC, و غیره.

  • چکیده
    زمانی که یک لوگو است نه مربوط به نام تجاری شعار یا پس زمینه آن است که به نام انتزاعی است. این آرم ها فقط گرافیک بافت و یا تصاویر.

  • Pictoral
    برخی از شرکت هایی مانند توییتر و استارباکس باید هوشمندانه استفاده pictoral آرم و در حال انجام بزرگ در زمینه های خود را. زمانی که هر تصویر به تصویر می کشد که با نام تجاری است که شبیه استعاری اشیاء کسانی که Pictoral آرم.

  • رنگ لوگو
    وجود علمی زاویه در انتخاب رنگ آرم خود را. شما را دیده اند آرم از رنگ های مختلف از شرکت های مشهور. هر رنگ دارای یک تاثیر روانی در مغز انسان است که باعث می شود جذاب است. مثلا رنگ زرد به تصویر می کشد طراوت پر انرژی و شاد با توجه به آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای خدمات بهداشتی و درمانی. رنگ قرمز نشان دهنده جسورانه جوانی و شدت بالا است که به خوبی همسان برای محصولات مانند Red-Bull یا پپسی

  • فونت لوگو
    شبیه به رنگ یک لوگو انتخاب فونت به همان اندازه مهم است به عنوان آن را دارای تاثیر بر بینش مردم است. نگه داشتن این در ذهن, شما باید انتخاب کنید فونت آرم خود را عاقلانه. برای مثال اگر شما در حال اجرا یک آن و یا حقوقی شرکت آرم باید شامل جسورانه و محکم و استوار فونت. از سوی دیگر اگر شما خود را یک شکلات شرکت تولیدی انتخاب خط شکسته و شیک فونت بیشتر مفید خواهد بود آن را به عنوان تصویر کشیدن childishness و شیطنت در محصول خود را.

در حال حاضر شما می دانید که چگونه به طراحی و رنگ و فونت و حتی نوع می تواند بر کسب و کار شما. استخدام یک طبقه بالا با نام تجاری طراحی سازمان برای ایجاد آرم برای شرکت شما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *