چگونه وب سایت خود را سازگار با Google's همراه اول شاخص

[ad_1]

گوگل آغاز شده نورد از آن همراه اول شاخص است که مستقیم به تغییر یکی از مهم ترین تغییرات در رفتار کاربر. تغییر است و نه غیر منتظره به عنوان بیش از چند سال گذشته نظرسنجی ها و تحقیقات نشان داده است که دستگاه های تلفن همراه حساب برای حدود پنجاه و هفت درصد از تمام ترافیک. این حرکت توسط گوگل به این معنی است که تلفن همراه-وب سایت دوستانه خواهد بود با توجه به اولویت بیش از دسکتاپ-تنها وب سایت از لحاظ رتبه بندی است. هنگامی که این شاخص به طور کامل سوئیچ بیش از نسخه موبایل وب سایت ها در حال رفتن به تبدیل شدن به اصلی نسخه. به منظور بهره مندی از این, توسعه, جستجو, بازاریابان باید در خود بیشتر مراقب باشند تا مطمئن شوید که وب سایت خود را به طور کامل بهینه سازی شده برای تلفن همراه است.

با توجه به زیر راهنمایی های مفید برای متخصصان بهینه سازی موتور جستجو است که کمک خواهد کرد که آنها را در به دست آوردن از همراه اول سن.

مشاهده گوگل's خزیدن فعالیت

هنگامی که وب سایت خود را تغییر به تلفن همراه برای اولین بار شاخص شما اطلاع رسانی دریافت از گوگل از طریق جستجوی خود کنسول. اما شما نیاز به جمع آوری بیشتر در عمق بینش غول جستجو's خزیدن فعالیت است. اگر شما مانیتور فایل ورود به سیستم داده ها شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن چگونه رباتها موتور جستجو در حال دسترسی به وب سایت خود را. در صورتی که شما پیدا کنید که وجود دارد این است که افزایش فعالیت از دستگاه های تلفن همراه خود را همتای دسکتاپ شما را به کار بر روی ساخت وب سایت تلفن همراه پسند و یا از دست دادن کاربران نهایی به رقابت. از آنجا که گوگل انجام چند آزمایش و داده های شما را ممکن است در نتیجه شما می توانید به استخدام خدمات بهینه سازی موتور جستجو و درخواست کارشناسان برای نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در فعالیت های وب سایت خود را.

توسعه محتوا برای تلفن همراه

کسب و کار با وب سایت های پاسخگو بسیار کمی برای انجام این کار در تهیه تلفن همراه برای اولین بار شاخص, اما تنها اگر محتوای خود را caters به همراه مخاطبان است. در صورتی که شما دارای محتوای مشابه در سراسر دستگاه های مختلف وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که سایت خود را در رتبه بندی همان باقی خواهد ماند. به عنوان یک ماده در واقع تحقیقات نشان می دهد که کلید واژه بازگشت نتایج مختلف در سراسر دسکتاپ و موبایل. این به این معنی است که مصرف کنندگان انتظار مطالب مختلف در دستگاه های مختلف است. برای گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های تلفن همراه, شما نیاز به ایجاد محتوا است که کمک می کند تا کاربران در دستیابی به هدف خود را به سرعت. شما ممکن است ادغام تدریجی برنامه های کاربردی وب به تلفن همراه خود و استراتژی محتوا برای ارائه به مصرف کنندگان خود را با یک تجربه سریع.

درک این سفر از یک کاربر تلفن همراه

در دستگاه های تلفن همراه توجه span مخاطب است حتی کوتاه تر از روی دسکتاپ. بنابراین شما نیاز به یک درک قوی از میکرو لحظه. زمانی که مخاطبان خود را بر روی یک دستگاه تلفن همراه شما اساسا بسیار کوتاه پنجره فرصت برای تعامل با مصرف کنندگان است. برای استفاده کامل از این فرصت شما نیاز به اطلاعات محور استراتژی قدرتمند مانند شاید صدای استراتژی جستجو به این اهداف خاصی میکرو لحظات. اگر مطالعه رفتار مصرف کننده است بیش از حد کار شما می توانید از خدمات حرفه ای جستجوگرها آژانس به عنوان آنها را به ابزار و تجربه فورا به شما ارائه با پاسخ شما به دنبال.

پوشش ویژگی های SEO بهترین شیوه

به منظور آماده شدن برای همراه اول, شاخص, شما باید به دنبال برخی از ویژگی های SEO بهترین شیوه است که:

  1. بررسی کنید که وب سایت شما یک سایت تلفن همراه در جستجو در گوگل با اضافه کردن کنسول robots.txt. سایت شما باید یک “متر” به منظور یک سایت تلفن همراه.
  2. دوباره ابرداده را در جهت پیدا کردن اگر شما می توانید بیشتر بهینه سازی آن برای به دست آوردن بالاتر CTR (از طریق نرخ کلیک کنید) بر روی دستگاه های تلفن همراه
  3. انجام تست سرعت به اطمینان حاصل شود که تلفن همراه خود را در سایت نمی کند. در مورد آن است که شما نیاز به اقدام مناسب برای بهینه سازی و سرعت بخشیدن به سرعت آن است.

شما می توانید دیگر تاخیر داشتن یک وب سایت تلفن همراه. بنابراین در تماس با متخصص سئو سازمان و بهبود رتبه بندی خود را ،

[ad_2]

Source by Chris Walker

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *