چگونه معماری می تواند در بهینه سازی وب سایت خود را

[ad_1]

شرکت های معماری با هر حس بازاریابی در تمام مدت طولانی استفاده از اینترنت به عنوان یک نمونه کارها. مسکونی و تجاری شرکت های معماری, انتشار, عکس های زیبا از کار خود بسیاری از آنها را به کارگیری عکاسان حرفه ای به منظور به حداکثر رساندن تاثیر است. معماران است که تخصص در مرمت پروژه ها اغلب در پست تصاویری از این پروژه را قبل و بعد از کار خود را به عنوان انجام شده است. برای تثبیت شده ترین شرکت های معماری این استاندارد کرایه.

یک وب سایت نیز می تواند مورد استفاده برای تاکید بر یک معمار مهارت های حل مسئله. فضایی چالش های ساختاری و پیچیدگی را می توان نشان داده شده هر دو هر چند استفاده از عکس ها و نقاشی. نقشه های خیلی دقیق اما ساده نسخه از نقشه ها می تواند بسیار مفید برای مرورگر با توسعه و یا توسعه مجدد

پروژه.

ساختمان تجدید حیات – راهنمای مصور

بسیاری از شهرها و شهرستانها در حال قرار دادن بودجه عمومی به پروژه های توسعه است که به حفظ نگاه سنتی از منطقه مرکز شهر در حالی که نوسازی ساختار است که وجود دارد. اغلب این به این معنی حفظ نمای ساختمان و ساخت یک مرکز جدید در پشت آن. معماران نیز اغلب خود را در مواجهه با بی ثبات آجر پوسته از سازه که در حال تبدیل از انبار و یا میل به آپارتمان و یا دفتر. چالش با این حالات دو قسم است: تقویت ناپایدار دیوار که یک قرن و یا بیشتر و احداث امکانات مدرن در درون آنها.

معماران که تخصص در این نوع از توسعه مجدد شهری گاهی به جزئیات قابل توجهی را توصیف مشکلاتی که با آنها مواجه شده و روش آنها ابداع برای حل این مشکلات است. شرح این نوع را می توان با ارزش ابزار فروش به دلیل آن است که یک روش ساختاری نشان دادن خلاقیت است. جلسه, مدرن, کدهای در ساختمان های قدیمی می تواند یک چالش. معماران می توانید نشان دادن سابقه موفق نوآورانه حل مشکل در این منطقه در یک وب سایت. عکس ها و کپی کردن می توانید توضیح دهید که مشکل و راه حل.

خانه های جدید و تازه خانه

بالا پایان مسکونی معماران با استفاده از وب سایت خود را به ارائه زیبا عکاسی صفحه نمایش از پروژه های گذشته. خانه های باز به پایان رسید, بودجه اغلب می تواند تبدیل به یک tour de force برای یک معمار که یک مشتری به دنبال خلاقیت است. اما معماران که انجام داده اند بازسازی شغل در خانه, کار با بودجه محدود و اغلب استفاده از وب برای تاثیر بیشتر است. نشان دادن بی پیرایه, مسن, مستطیل, خانه, در یک “قبل از” تصویر و همان صفحه اصلی با یک عرشه کوچک علاوه بر این و خیلی بیشتر از شیشه در یک “پس از” تصویر می تواند موثر فروش ابزار به عنوان به خوبی. برخی از معماران – با کسب اجازه از صاحب خانه – خواهد بود فرانک در مورد محدودیت های مالی و چگونه آنها را به دست آورد, با کیفیت طراحی و ساخت و ساز در آن پارامترهای.

مردم به این معنی که در حال ساخت خانه های جدید و یا دوم تعطیلات خانه اغلب فروشگاه برای یک “نام” معمار. شرکت هایی که طراحی استادانه درست شده خوابگاه اغلب شناسایی آنها را با نام و محل سکونت. شرکت هایی که مایل به استرس خود را بازسازی مهارت های تمایل به تمرکز بر روی realigning اتاق استفاده هوشمندانه از کهنه فضا (مانند تابستان آشپزخانه یا ساقی را pantries) و حفظ خانه تاریخی نگاه کنید در حالی که نوسازی قابلیت های آن است.

در اینجا دوباره نقاشی می تواند مفید باشد به خصوص اگر وجود دارد اضافه شده است که شامل دو سطح و یا اختلاط استفاده نشده اتاق زیر شیروانی به فضای زندگی است. نقاشی می تواند نشان می دهد چگونه خانه مورد استفاده قرار گرفت که در اصل طراحی شده و چگونه است که استفاده شده است وفراهم.

اینترنت – بهینه فروش ابزار معماران

معماران اوراق بهادار فقط به عنوان خوب هنرمندان. با یک وب سایت خوب, یک شرکت معماری می تواند ویترین بهترین کار با عکس و ویدئو و همچنین به عنوان نقاشی. اینترنت می تواند به ارائه یک تصویر کامل از یک موفقیت اجرا پروژه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *