چگونه شاخص های کلیدی عملکرد می تواند به بهبود حضور خود را آنلاین

[ad_1]

KPI یا شاخص کلیدی عملکرد معیارهای ترجمه مجموعه اقدامات به شاخص های ساده است که اجازه می دهد تصمیم گیرندگان به سرعت و کارآمد در ارزیابی وضعیت و آمد تا با یک جواب. برای آنها به کار هموار در کسب و کار خود را, شما نیاز به یاد داشته باشید یک singularly نکته کلیدی – همه KPI را باید عملی. که بدان معنی است که آنها باید گزارش معیارهای که موضوع را به سازمان خود را. در حالی که تصمیم گیرنده ممکن است حرف آخر را در تصمیم گیری که در آن KPI را به را انتخاب کنید (و آن را رد) همه سر گروه باید درگیر نشان می دهد شاخص های استراتژیک است که بهترین کار را برای خود گروه.

به درک که نوع KPI بهترین کار را برای شما, شما اولین نیاز به تعریف سایت شما داشته باشد. توجه داشته باشید اگر شرکت شما دارای یک وب سایت است که در خدمت توابع چندگانه آن ممکن است مشکل تر برای شناسایی موفقیت اقدامات برای سایت. اگر کسب و کار شما بیش از یک وب سایت و هر سایت باید درمان شود به عنوان یک فرد نهاد. این نیز مهم است به یاد داشته باشید که KPI معیارهای باید پوشش طیف گسترده ای از هر دو مالی و غیر مالی اهداف است.

در زیر برخی از انواع محبوب تر از وب سایت کسب و کار ما در سراسر آمده امروز:

سایت های تجارت

در این نوع از محیط زیست, هدف این است که برای گرفتن مشتریان به خرید کالا و خدمات به طور مستقیم آنلاین. به عنوان مثال می توان amazon.com یا expedia.com

این KPI را برای این سایت نسبتا ساده است که شناسایی آن را به عنوان شمارش را با سایت خط پایین هدف – برای به دست آوردن درآمد. آنها باید شامل موارد زیر باشد:

  • نرخ تبدیل – در حالی که راه های متعدد وجود دارد برای اندازه گیری نرخ تبدیل, یکی از شایع ترین است که نرخ تبدیل است که نسبت بازدید کنندگان به سفارشات و پرداخت نرخ تبدیل است که جیره از بازدید کنندگان که شروع فرآیند پرداخت برای سفارشات.
  • ارزش ترتیبی متوسط – این است که نسبت درآمد برای سایت به سفارشات و آن را دارای تاثیر مستقیم بر روی سایت های, حاشیه سود, پس از آن مهم اندازه گیری در نظر بگیرید.
  • وفاداری مشتری – نسبت به مشتریان جدید به یکی. استفاده از این برای پیگیری که چگونه بسیاری از مشتریان جدید را جذب شما و چگونه بسیاری از مشتریان وفادار آمدن نگه دارید.
  • موتور جستجو معارفه – موتورهای جستجو مانند گوگل, یاهو و بینگ را ارسال مشتریان به سایت خود ، آیا می دانید که چگونه بسیاری آمده است از آنجا که موتورهای جستجو ارسال بیشترین بازدید کننده را بیش از ؟

محتوای سایت

محتوای سایت به طور کلی تکیه بر تبلیغات آنلاین را در درآمد. متناوبا, آنها ممکن است ساخته شده به ترویج آفلاین سرمایه گذاری. یا راه هدف آنها این است که برای جذب بزرگترین ممکن است مخاطبان و نگه داشتن آنها را به آینده. سایت های خبری مانند Cnn.com و ABCNews.com و سایت هایی مانند WebMd.com نمونه هایی از محتوای سایت.

سایت هدف این است که به طور کلی برای آوردن بازدید کننده بیشتر موجب افزایش سایت آگهی درآمد. اگر این مورد است, KPI باید شامل:

  • بازدید کنندگان منحصر به فرد و بازگشت بازدید کنندگان – این را به شما بدهد سنجش ایده که چگونه بسیاری از بازدید کنندگان سایت خود جذب می کند و همچنین به عنوان اندازه گیری اثربخشی آوردن به عقب بازگشت بازدید کنندگان است. آن را به شکل یک بخش بزرگ از خود وفاداری مشتری استراتژی است.
  • بازدید کننده جدید در صد – نسبت به بازدید کننده های جدید به بازگشت بازدید کنندگان و چگونه شما تمرکز انرژی خود را می توانید در زیادی بستگی دارد که سایت خود اهداف.
  • عمق بازدید – نسبت صفحه نمایش به بازدیدکننده داشته است. اگر بازدید کنندگان خود را درک مطالب خود را در آنها صرف زمان بر روی صفحه خود و در دراز مدت افزایش آگهی خود را درآمد.
  • مدت بازدید – چگونه بازدید کننده باقی می ماند بر روی سایت نیز تعیین خواهد کرد چگونه نام تجاری خود را درک است و به نوبه خود به بازار عرضه شد. دیگر ماندن بیشتر از آن صحبت می کند خود را با نام تجاری اثربخشی.

نسل سرب, سایت

به طور معمول فروش در سایت قرار می گیرند به این دسته است. ایده این است برای دریافت بازدید کننده به ارسال اطلاعات به همان اندازه (و نه بیش از حد که آنها را خاموش ثبت نام در وهله اول) به طوری که نمایندگان فروش می توانند با پیگیری آنها.

KPI را در اینجا می توانید با هم تداخل دارند با کسانی که مشخص شده برای یک سایت تجارت الکترونیک وجود دارد شاخص های دیگر. این خدمات عبارتند از:

  • فروش تبدیل نرخ – این اشاره به تعداد آگهی که تبدیل به فروش, و آن را نیز طول می کشد را به حساب فروش مبارزات که ممکن است برگزار می شود. چگونه نرخ تبدیل متفاوت در حال حاضر ؟ یکی دیگر از شاخص می تواند تماس های ساخته شده توسط فروش تکرار هر روز است. چگونه است که تبدیل به منجر شود ؟ آن است که ارزش حقوق و دستمزد پرداخت می شود ؟
  • هزینه در هر سرب – آیا بازاریابی و تبلیغات هزینه خود شرکت متحمل شده و چگونه آن را در مقایسه به فروش آورده ؟
  • تنها دسترسی نسبت – انجام بازدید کنندگان خود را به گذشته ورود به صفحه خرید صفحه ؟ اگر نه این ممکن است یکی دیگر از شاخص مهم است که خود را در صفحه ورود نیاز به قوی تر.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت هدف این است که برای ارائه پاسخ به کاربران آن است. مرجع تخصصی کار به شیوه ای مشابه و یک مثال خوب است که از سیرز جامعه صفحه. این سایت همچنین ممکن است خدمات به مشتریان حضور آنلاین برای کسب و کار و یا خدمات است. برخی از KPI را برای چنین سایت عبارتند از:

  • رضایت مشتری معیارهای – این است که اطلاعات جمع آوری شده از طریق نظرسنجی آنلاین و پاسخ اشکال. این است که مشتری با محصولات و خدمات خود را? او در ادامه به استفاده از آنها? به آنها توصیه می شود?
  • زمان صرف شده در محل – این البته زیادی شاخص چقدر مشتری برخوردار است سایت خود را با استفاده از آن و بازگشت به آن است. هدف این است که آن را به عنوان سریع و آسان برای استفاده که ممکن است.
  • بازده و شکایت – آیا سایت دریافت یک بسیاری از, شکایت منفی بازخورد و نظرات یک درخواست به بازگشت محصولات ؟ با اندازه گیری این شما می توانید یک ایده خوب به عنوان به چگونه مشتریان خود را احساس می کنید در مورد محصولات و خدمات خود را.

در حالی که وجود بسیاری از رایگان و پرداخت برای ابزارهای موجود زمان خود را به ببینید که چگونه شما می توانید بهترین شناسایی پیاده سازی و پیگیری KPI را برای کسب و کار خود را.

© 2011 Usha کریشنان Sliva

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *