چگونه برای ساخت حرفه ای خود را با نام تجاری با استفاده از استراتژی های دیجیتال در صنعت ساخت و ساز

[ad_1]

آیا شما به دنبال راه هایی برای پیشرفت حرفه ای خود را با نام تجاری در محیط زیست مهندسی یا صنعت ساخت و ساز ؟ در عصر تکنولوژی که در آن کارفرمایان و رهبران صنعت در حال استفاده از سیستم عامل های دیجیتال برای اتصال تعامل و همکاری ایجاد یک جامد حضور آنلاین حیاتی است به اقامت فعلی در استراتژی امروز. فعال بودن آنلاین را به شما بدهد لبه خفیف جدا کردن شما از همکاران دیگر در تو رفتگی در دیوار شما.

همانطور که شما در حال پیشرفت حرفه ای خود را در اینجا 3 راه منحصر به فرد به موقعیت خود به عنوان یک متخصص و رهبر خود را در صنعت مربوطه.

#1 رشد وبلاگ نویسی حضور

ساخت یک وبلاگ یکی از بهترین راه ها برای سفت تخصص خود را در محیط زیست مهندسی یا صنعت ساخت و ساز. با توجه به HubSpot وبلاگ ها را به عنوان رتبه به 5 مورد اعتماد ترین منبع برای اطلاعات دقیق. وبلاگ نویسی به شما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن مطالب مفید برای همکاران اثرگذارندهها و کسانی که به دنبال گسترش حرفه خود در این صنایع. به عنوان یک نتیجه, شما رشد یک زیر وفادار در حالی که ساختمان چشمگیر حضور حرفه ای آنلاین.

انتخاب یک پلت فرم وبلاگ نویسی مانند وردپرس و یا متوسط به وبلاگ خود را ایجاد. اشفتگی فکری موقتی موضوعات متداول سوالات و مشکلات هستند که شناخته شده در صنعت شما به سادگی محتوای وبلاگ ایده های. ایجاد یک وبلاگ نویسی برنامه و سازگار باشد. با به طور منظم وبلاگ نویسی هم شما ایجاد طاق پست برای به اشتراک گذاری خود را با شبکه های رسانه های اجتماعی رو به جلو به شما و همکاران و ارائه به کارفرمایان آینده به عنوان پیشرفت شما در زندگی حرفه ای خود را.

در نهایت سندیکا مقالات وبلاگ خود را در LinkedIn Pulse برای قرار گرفتن در معرض بیشتر. این است یک راه عالی برای سیمان اقتدار خود در این صنعت و در مقابل یک تعامل با مخاطبان است.

#2 سهم آموزنده رسانه های اجتماعی پست

عظیم 92 درصد از بازاریابان به اشتراک گذاری است که رسانه های اجتماعی است که مهم است برای کسب و کار خود را. مارک اهرم بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای افزایش آگاهی در ارتباط با مخاطبان خود و جذب مشتریان به وب سایت خود را. از آنجا که بیشتر مصرف کنندگان با استفاده از شبکه های اجتماعی خود را به تعامل با کسب و کار مهم برای برندها به نشان می دهد تا برای مخاطبان خود است.

به همان اندازه, رسانه های اجتماعی می تواند قابل دوام پلت فرم برای شما به رشد حرفه ای خود را با نام تجاری. شما هرگز نمی دانید که در شبکه های اجتماعی خود را که می تواند ارتباط شما را با فرصت های جدید برای پیشرفت شغلی. خود را با استراتژی های رسانه های اجتماعی شما می توانید با ارسال مطالب ارزشمند آموزش, اطلاع رسانی و الهام بخش.

در واقع در اینجا چند ایده برای ساخت خود را در حضور رسانه های اجتماعی در حالی که پیشرفت شغلی خود را:

  • پست مربوط به محتوا است که پیروان خود را می توانید استفاده کنید. پاسخ سوالات خود را به اشتراک بگذارید مشاوره و یا ارسال حقایق است که تلقی مفید برای کسانی که خود را در تو رفتگی در دیوار

  • به اشتراک گذاری صنعت-اخبار مرتبط به مخاطبان خود را حفظ پهلو به پهلو در زمان حوادث است. ارائه بینش خود را و یا نظر به آن را معتبر. آن را یک گام بیشتر با رفتن زندگی می کنند در Facebook Live برای گرفتن توجه در خبرخوانها

  • الهام بخش مخاطبان خود را با ارسال نقل قول تصاویر. شما می توانید آنهایی که در تصاویر گوگل و یا ایجاد خود را با استفاده از تغییرهای

  • معاون کشیش بخش و به اشتراک گذاری معتبر مطالب مربوط به زیست مهندسی یا صنعت ساخت و ساز. شما می تواند به عنوان یک منبع قابل اعتماد و تشویق مردم به بازدید و شرکت در صفحه خود را به طور منظم

  • آن را ساده نگه دارید خود را با پست. کلید در رسانه های اجتماعی است که ثبات و با کیفیت. بسته به نوع شبکه شما می توانید پست به عنوان چند به عنوان یک بار در روز (LinkedIn) و یا دو بار (Facebook, Instagram, Google+) و موثر باشد

#3 ارسال مفید ویدئوها در یوتیوب

وجود مجموعهای از مزایای استفاده از ویدئو برای ساخت حرفه ای خود را با نام تجاری. تصویری راه رسم بینندگان را به پیام خود را و اجازه می دهد آنها را به تجربه شخصیت خود را. مردم لذت بردن از ویدئو به دلیل آن را شفاف اصلی و یک راه آسان برای هضم پیام خود را. اگر چه برخی ممکن است ترجیح می دهند خواندن پست وبلاگ خود و یا محتوای رسانه های اجتماعی, بسیاری از را انتخاب کردن به صورت تصویری.

در نهایت ویدئوها کمک به تقویت اعتماد به نفس و مهارت های ارتباطی. بیشتر فیلم های شما ایجاد مطالب مرتبط در صنعت خود را بیشتر شما خود را افزایش توانایی صحبت کردن.

استفاده از این را به نفع خود را برای زندگی حرفه ای خود را. ایجاد و آپلود ویدئوها در یوتیوب که مربوط به صنعت خود را. با استفاده از همان استراتژی در وبلاگ نویسی برای آینده با موضوعات تصویری. برای افزایش قرار گرفتن در معرض مطمئن باشید که برای به اشتراک گذاشتن فیلم های خود را در شبکه های اجتماعی خود را. علاوه بر این شامل محبوب عبارات کلیدی است که مخاطبان خود را به استفاده از زمانی که جستجو در یوتیوب برای موضوع خود.

در حال توسعه یک ویدیو استراتژی برای حرفه ای خود را با نام تجاری را تا حد زیادی شما جدا از صنعت دیگر همکاران هستند که به سادگی با تکیه بر یک پلت فرم به سیمان اعتبار خود را.

نتيجه گيری

بسیاری از همکاران خود در حال بهینه سازی استراتژی های دیجیتال به اکسل حرفه خود. این که آیا شما در محیط زیست مهندسی یا صنعت ساخت و ساز, شما پیدا کنید که این تاکتیک به شما کمک خواهد کرد standout و متوجه شود. شما افزایش نمونه کارها خود را در حالی که موقعیت حرفه ای خود را با نام تجاری برای موفقیت در آینده است.

متعهد به اضافه کردن هر عنصر در ترویج نام تجاری خود را. حفظ مداوم نویسی, برنامه, به نمایش گذاشتن تخصص خود را. اهرم رسانه های اجتماعی برای ارتباط و ارائه محتوای ارزشمند پیروان خود را می توانید استفاده کنید. و سپس اضافه کردن ویدئوها به اصالت را به پیام خود را در حالی که تعامل بسیار گسترده تر مخاطبان است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *